Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговий план і нові продукти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
005.936.43
М82


    Moor W. L., William Loyd.
    Product planning and management [Text] : desining and delivering value / W. L. Moor, E. A. Pessemier. - New York ; St. Louis ; San Francisco : McGraw-Hill , Inc., 1993. - XIV, 542 p. : ill. - Текст: англ. - App.: p. 516-523. - Ind.: p. 525-542. - ISBN 0-07-043046-2 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегія продукту та планування -- еволюція продукту та ринку -- ціноутворення та пропозиція -- тестування концепцій та продукту -- маркетинговий план і нові продукти -- маркетингові плани та бюджет -- нові продукти
Анотація: Planning is the process for determining the most desirable results and actions need to echieve these results. Акцент тексту на плановості та цінності не випадковий. Планування - це процес визначення найбільш бажаних результатів і дій, необхідних для досягнення цих результатів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Pessemier, Edgar A.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)