Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговая марка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
347.211(075.8)
Ф79


    Фордзюн, Юрій Іванович.
    Основи інтелектуальної власності [] : навч. посібник / Ю. І. Фордзюн, В. М. Кабацій ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Мукачів. держ. ун-т. - К. : Кондор, 2012. - 206, [2] с. : табл. - Л-ра: с. 187-189. - Глосарій: с. 190-195. - Тести: с. 196-203. - ISBN 978-966-2781-02-1 : 75.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304.15я73
Рубрики: Інтелектуальна власність--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
авторське право -- авторское право -- винахідництво -- изобретательство -- патент -- товарний знак -- товарный знак -- коммерческая тайна -- комерційна таємниця -- торговельна марка -- торговая марка
Анотація: Система правової охорони інтелектуальної власності та захист комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кабацій, Василь Миколайович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниМукачівський державний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
347(477(094.5))
Н34


   
    Науково-практичний коментар Цивільного кодексу України [] / [Забарський В. В. та ін.] ; за заг. ред. В. В. Богатиря. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 1024, [3] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-611-01-0373-2 : 261.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304-3
Рубрики: Цивільний кодекс--Тлумачення--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
учасники цивільних відносин -- участники гражданских отношений -- акти цивільного законодавства -- акты гражданского законодательства -- звичай -- обычай -- аналогія -- аналогия -- міжнародні договори -- международные договоры -- захист цивільних прав та інтересів -- защита гражданских прав и интересов -- самозахист цивільних прав -- самозащита гражданских прав -- відшкодування майнової шкоди -- возмещения имущественного ущерба -- відшкодування моральної шкоди -- возмещение морального вреда -- поняття фізичної особи -- понятие физического лица -- цивільна дієздатність -- гражданская дееспособность -- завдання опіки та піклування -- задачи опеки и попечительства -- юридична особа -- юридическое лицо -- об'єкти цивільних прав -- объекты гражданских прав -- нерухомі та рухомі речі -- недвижимые и движимые вещи -- інформація -- информация -- форма довіреності -- форма доверенности -- позовна давність -- исковая давность -- право власності -- право собственности -- спільна власність -- совместная собственность -- житло -- жилье -- речове право -- имущественное право -- землекористувачі -- землепользователи -- суміжні права -- смежные права -- торгівельна марка -- торговая марка -- зобов'язання -- обязательства -- треті особи -- третьи лица -- форми договору -- формы договора -- страхування -- страхование -- спадкування -- наследование
Анотація: У коментарі подано постатейний аналіз положень Цивільного кодексу України з урахуванням останніх змін і доповнень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Забарський, В. В.; Богатир, В. В.; Очкольда, М. Г.; Василик, В. В.; Богатир, В. В. \ред.\
Примірників всього: 2
БГ (1), ЧЗ (1)
Свободны: БГ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
338.1(477)
П30


    Петрович, Йосиф Михайлович.
    Стратегічне управління конкурентоспроможністю промислового підприємства [] : монографія / Й. М. Петрович, О. В. Кривешко, І. О. Ступак ; за наук. ред. Й. М. Петровича ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 226, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 220-225. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-617-607-360-4 : 56.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Промислові підприємства--Стратегічне управління--Україна--Наукові видання
   Промислові підприємства--Конкуренція (екон.)--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
категорії конкурентоспроможності -- категории конкурентоспособности -- маркетингові переваги підприємства -- маркетинговые преимущества предприятия -- забезпечення конкурентоспроможності підприємства -- обеспечение конкурентоспособности -- управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- оцінка конкурентоспроможності -- оценка конкурентоспособности -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- формування конкурентних стратегій -- формирование конкурентных стратегий -- планування конкурентної поведінки -- планирование конкурентного поведения -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- торгова марка -- торговая марка
Анотація: Теоретичні та методичні питання конкурентоспроможності як важливого інструментарію управління підприємством у динамічних умовах ринкового господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кривешко, Ольга Володимирівна; Ступак, Ірина Олексіївна; Петрович, Й. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.


    Фролова, Л. В.
    Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [] / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 469-474. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Маркетинг
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая товарная стратегия -- споживчі властивості товару -- потребительские свойства товара -- торговельна марка -- торговая марка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Наторіна, А. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.


   
    Бренд - это более, чем реклама или маркетинг [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис.
Рубрики: Швейне виробництво--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.
005.334.3
Б28


    Батра, Раджив.
    Рекламный менеджмент [] = Advertising Management : пер. с англ. / Р. Батра, Д. Дж. Майерс, Д. А. Аакер ; [ред. Я. В. Заблоцкий] . - 5-е изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2000. - 784 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 766-773. - ISBN 5-8459-0018-2 : 40.85 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Реклама--Управлінські рішення--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
коммуникационный менеджмент -- управленческие решения -- планирование рекламы -- планування реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- постановка целей рекламы -- постановка цілей реклами -- сегментация -- сегментація -- позиционирование -- позиціонування -- стратегия сообщения -- стратегія повідомлення -- отношение потребителя -- відношення споживача -- трансформирующая реклама -- трансформуюча реклама -- торговая марка -- торгова марка -- тактики сообщений -- тактики повідомлень -- рациональный творческий подход -- раціональний творчий підхід -- тестирование -- тестування -- оценка рекламных объявлений -- оцінка рекламних об'яв -- реализация рекламы -- реалізація реклами -- стратегия рекламы -- стратегія реклами -- тактика рекламы -- тактика реклами -- регулирование рекламной деятельности -- регулювання рекламної діяльності -- глобальный маркетинг -- глобальний маркетинг
Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Майерс, Джон Дж.; Аакер, Дэвид А.; Заблоцкий , Я. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)