Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг вражень<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Бовш, Людмила.
    Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств [] / Л. Бовш // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 61-72. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Маркетинг--Україна
   Інновації--Україна

Кл.слова (ненормовані):
готельне підприємство -- маркетинг вражень -- маркетинг відносин -- нейромаркетинг -- DEA-аналіз

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)