Пошуковий запит: <.>S=Реклама -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| 347.7(477)(094.5) У45
Україна. Закони. Закони України "Про рекламу" [] ; "Про інформацію" : станом на 7 листоп. 2007 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2007. - 53 с. - (Закони України). - ISBN 978-966-611-585-3 : 04.12 грнББК 67.9(4УКР)304.6-3 Рубрики: Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Інформація--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): внутрішня реклама -- внутренняя реклама -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- недобросовісна реклама -- недобросовестная реклама -- порівняльна реклама -- сравнительная реклама -- прихована реклама -- скрытая реклама -- реклама на транспорті -- реклама на транспорте -- рекламні засоби -- рекламные средства -- рекламодавець -- рекламодатель -- розповсюджувач реклами -- распространитель рекламы -- соціальна реклама -- социальная реклама -- споживачі реклами -- потребители рекламы -- медична реклама -- медицинская реклама -- інформаційна політика -- информационная политика -- право на інформацію -- право на информацию -- інформаційна діяльність -- информационная деятельность -- статистична інформація -- статистическая информация -- адміністративна інформація -- административная информация -- масова інформація -- массовая информация -- інформація державних органів -- информация государственных органов -- правова інформація -- правовая информация -- соціологічна інформація -- социологическая информация -- інформаційні відносини -- информационные отношения -- охорона інформації -- охрана информации -- міжнародна інформаційна діяльність -- международная информационная деятельность -- алколгольна реклама -- алкогольная реклама -- тютюнова реклама -- табачная реклама -- реклама послуг -- реклама услуг -- реклама цінних паперів -- реклама ценных бумаг -- доступ до іформації -- доступ к информации -- інформаційний суверенітет -- информационный суверенитет Анотація: Ці Закони визначають засади рекламної діяльності в Україні та закріплюють право громадян на інформацію.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Верховна Рада України
Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) Знайти схожі
|
>2.
| 659.1 У45
Україна. Закони. Закон України "Про рекламу" [] : станом на 1 жовт. 2003 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2003. - 26 с. - (Закони України). - ISBN 966-611-255-8 : 01.83 грнББК 67.9(4УКР)304.6 Рубрики: Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): рекламний бізнес -- рекламный бизнес -- рекламні послуги -- рекламные услуги -- рекламна мова -- язык рекламы -- недобросовісна реклама -- недобросовестная реклама -- порівняльна реклама -- сравнительная реклама -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама на телебаченні -- реклама на телевидении -- реклама на радіо -- реклама на радио -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- внутрішня реклама -- внутренняя реклама -- реклама на транспорті -- реклама на транспорте -- реклама зброї -- реклама оружия -- реклама цінних паперів -- реклама ценных бумаг -- прихована реклама -- спрятанная реклама -- рекламні засоби -- рекламные средства -- розповсюджувач реклами -- распостранитель рекламы -- реклама лікарських засобів -- реклама медицынских средств -- реклама алкогольних напоїв -- реклама алкогольных напитков -- реклама тютюнових виробів -- реклама табачных изделий -- рекламодавець -- рекламодатель Анотація: Цей Закон визначає засади рекламної діяльності в Україні.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Верховна Рада України
Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) Знайти схожі
|
>3.
|
Підлісна, О. В. Етапи організаційно-економічного механізму проведення рекламної кампанії [] / О. В. Підлісна> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 2. - С. 138-140. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Реклама--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Україна. Верховна Рада. Закони. Про внесення змін до Закону України "Про телебачення і радіомовлення" щодо надання телеканалами ідентифікуючої інформації під час реклами [] : закон... від 11 січ. 20111 р. № 2912-VI> // Офіційний вісник України. - 2011. - N 8. - С. 13-14
Рубрики: Інформаційне право--Телебачення і радіомовлення--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Сисоєнко, І. В. Використання спонсорства як нестандартного засобу просування торговельної марки та один із доказів її широкої відомості [] / І. В. Сисоєнко> // Часопис Київського університету права. - 2011. - N 3. - С. 214-219. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Торговельна марка--Інтелектуальна власність--Україна Спонсорство--Україна Реклама--Україна Кл.слова (ненормовані): загальновідома торгова марка, докази загальновідомості торгової марки, спонсорство, спонсорська діяльність, реклама.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Україна. Міністерство економічного розвитку і торгівлі. Накази. Про затвердження форм актів, постанов та рішень [] : наказ... від 11.01.2012 р. № 24> // Офіційний вісник України. - 2012. - N 12. - С. 61-92
Рубрики: Державний контроль--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Споживачі--Захист прав--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Капинус, Л. В. Сучасні тенденції розвитку електронної реклами [] / Л. В. Капинус> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 2. - С. 291-295. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Реклама--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Дудко, О. С. Оцінювання дієвості та ефективності реклами [] / О. С. Дудко> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 3. - С. 174-182. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Реклама--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Смирнов, А. Чтоб не поругали, или почему в Украине не работает социальная реклама [] / А. Смирнов> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 34-37
Рубрики: Реклама--Україна Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- социальная реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 342.92:659.1](477) С87
Струневич, Олександра Петрівна. Адміністративно-правове забезпечення надання рекламних послуг в Україні [] : монографія / О. П. Струневич ; Класич. приват. ун-т. - Одеса : Фенікс, 2016. - 223, [1] с. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Літ.: с. 204-223. - ISBN 978-966-928-100-5 : 120.00 грнББК 67.9(4УКР)301 + 65.47 Рубрики: Адміністративне право--Україна--Наукові видання Реклама--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): рекламні послуги -- законодавство рекламних послуг -- надання рекламних послуг -- зарубіжний досвід реклами -- досвіду з реклами Анотація: Досліджено сутність адміністративно-правового забезпечення надання рекламних послуг в Україні, його поняття та ознаки, історичний генезис, особливості сучасного стану законодавства. Розглянуто адміністративно-правовий механізм забезпечення надання рекламних послуг, його поняття та елементи, проаналізовано міжнародний досвід адміністративно-правового регулювання надання рекламних послуг та запропоновані шляхи його використання в Україні.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Класичний приватний університет
Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) Знайти схожі
|
|