Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Бібліотечний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Суслова, И. М.
    Социально-этический маркетинг [] : технология управления информационно-библиотечной деятельностью / И. М. Суслова // Научные и технические библиотеки. - 2009. - N 3. - С. 75-81 . - ISSN 0130-9765
Рубрики: Бібліотечний маркетинг


Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

2.


    Войцеховська, М.
    Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг [] : досвід польських бібліотек / М. Войцеховська // Бібл. вісн. = Bibliotechny visnyk. - 2012. - N 1. - С. 21-27. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1029-7200
Рубрики: Бібліотечні послуги
   Бібліотечний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
промоція послуг, бібліотечний маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 4 : ПЧЗ (1), БГ (1), ФП (1), ВНБТ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), БГ (1), ФП (1), ВНБТ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)