Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Цифрові технології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кравчук, В.
    Digital-маркетинг: проблемы и перспктивы внедрения в бизнес-процессы [] / В. Кравчук // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 40-42
Рубрики: Маркетинг--Цифрові технології
Кл.слова (ненормовані):
діджітал-маркетинг -- диджитал-маркетинг -- інтернет-продаж -- интернет-продажа

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Янковець, Тетяна.
    Цифрові технології підвищення вартості брендів [] / Т. Янковець // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - N 4. - С. 85-100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Маркетинг--Цифрові технології

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)