Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Торгівля -- Психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
339
Б54


    Беттджер, Френк.
    Фундаментальные принципы торговли на все времена [] : пособие для менеджеров / Фрэнк Беттджер ; [пер. с англ.]. - Минск : Попурри, 2010. - 332, [4] с. - Прил.: с. 327-329. - ISBN 978-985-15-1055-5 : 23.00 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Торгівля--Психологія--Популярні видання
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.1(075.8)
С50


    Смигальчук, М. Л.
    Методы стимулирования продаж в торговле [] : учеб.-практ. пособие / М. Л. Смигальчук. - Киев : Центр учеб. лит., 2017. - 300, [1] с. : рис., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300. - ISBN 978-611-01-1077-8 : 170.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівельні підприємства--Маркетинг--Персонал--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
продвижение товаров -- просування товарів -- рынок маркетинговых коммуникаций -- ринок маркетингових комунікацій -- поведение покупателей -- поводження покупців -- ценное стимулирование продаж -- цінове стимулювання продаж -- мерчандайзинг -- поведение покупателей -- поведінка покупців -- мотивации дистрибьютеров товаров -- мотивація дистриб'ютерів товарів -- стимулирование торгового персонала -- стимулювання торгового персоналу -- неденежное стимулироваие персонала -- негрошове стимулювання персоналу -- электронная почта -- електронна пошта -- неценовые методи стимулирования продаж -- нецінові методи стимулювання продаж -- экономическая эффективность стимулирвания продаж -- економічна ефективність стимулювання продаж
Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования продаж в торговле.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)