Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Божкова, Вікторія Вікторівна$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
339.138(075.8)
Б76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Мерчандайзинг [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Т. О. Башук. - Суми : Унів. кн., 2007. - 125 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 120-121. - Термінол. слов.: с. 122-123. - ISBN 966-680-300-3 : 029.00 грн, 28.00 грн, 45.00 грн
УДК
ББК 65.422.2-803.4я73
Рубрики: Торгівля--Маркетинг--Обслуговування--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
торгівельні канали -- роздрібна торгівля -- менчердайзинг -- торгівельні марки -- розміщення товару -- торгівельні зали -- планування магазину -- фейсинг -- РОS-матеріали -- мерчандайзери -- аутсорсингові компанії
Анотація: Мерчандайзинг - не тільки "мистецтво торгувати", це вже елемент культури торгвілі, проблема оптимізації торговельного простору і підвищення ефективності продажів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Башук, Т.О.
Примірників всього: 5
ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

2.
659.1(075.8)
Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2009. - 200 с. : рис., табл., кол. фото. - Глосарій: с. 163-168. - Літ.: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 052.00 грн, 54.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- розповсюдження реклами -- законодавче регулювання реклами -- класифікація реклами -- некомерційна реклама -- медіа-реклама -- стимулювання збуту -- рекламна кампанія -- ефективність реклами -- синергетичний ефект маркетингових комунікацій
Анотація: Стимулювання збуту як важлива складова комплексу маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Юлія Миколаївна
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

3.
659.1(075.8)
Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 200, [10] с. : табл., фото. - Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 36.00 грн
УДК
ББК 65.42-80я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- эволюция рекламы -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- класифікація реклами -- классификация рекламы -- медіа-реклама -- медиа-реклама -- стимулювання сбуту -- стимулирование сбыта -- характеристика реклами -- характеристика рекуламы -- організація реклами -- организация рекламы -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- оцінка синергетичного ефекту -- оценка синергетического эффекта -- виробник реклами -- производитель рекламы -- засоби реклами -- средства рекламы -- бізнес-реклама -- бизнес-реклама -- бренд -- стимулювання збуту -- стимурирование сбыта -- купонаж -- паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- закон України "Про рекламу"
Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Юлія Миколаївна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

4.
338.138(075.8)
Б76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Мерчандайзинг [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Т. О. Башук. - Суми : Унів. книга, 2013. - 123, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 120-121. - Слов. осн. термін.: с. 122-123. - ISBN 978-966-680-300-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.422.2-803.4я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Мерчандайзинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
торгівельні канали -- аутсорсингові компанії -- торгівельні марки -- торгівельні зали -- просування товару -- фейсинг -- планування магазину -- точки купівлі товару -- POS-матеріали -- мерчандайзер
Анотація: Теоретичні та пракитчні аспекти по організації, управлінню, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності виробничих та торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Башук, Тетяна Олександрівна
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)