Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Репкин, В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Репкин, В.
    Формирование психологических механизмов учебной деятельности с помощью развивающего обучения [Текст] / В. Репкин, Н. Репкина // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2009. - №1. - С. 1-6
Рубрики: психологія педагогічна


Дод.точки доступу:
Репкина, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: ppts/2012/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 1
Зміст:
Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів / Г. К. Радчук. - С.1-4
Лимар, Л. В. Аналіз особливостей готовності студентів медиків до безконфліктноі взаємодіі з пацієнтами / Л. В. Лимар. - С.5-9. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Завгородня, О. В. Своєрідність художньо обдарованоі особистості та гендерні аспекти іі самоздійснення / О. В. Завгородня. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Матвеева, Л. В. Актуальные проблемы психологии массовой коммуникации (Основные направления исследований, осуществляемые на факультете психологии МГУ имени М. В. Ломоносова) / Л. В. Матвеева. - С.14-18. - Лит. в конце ст.
Доценко, В. В. Навчально-тренінгова програма / В. В. Доценко. - С.19-26. - Л-ра в кінці ст.
Новикова, Е. В. Программа развития творческого мышления младших подростков по системе Эдварда Де Боно / Е. В. Новикова. - С.26-31. - Лит. в конце ст.
Шебанова, В. Ы. Техніки роботи з механізмами психологічного захисту у гештальт-терапіі / В. Ы. Шебанова. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст.
Творогова, Н. Д. Саногенна поведінка у контексті здорового способу життя / Н. Д. Творогова. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст.
Пчелинова, В. В. Многоярусная классификация професий и специальностей как основание профориентирования / В. В. Пчелинова. - С.40-47 : табл.
Русалов, В. М. Влияние семейных факторов на выбор школьных предметов будущей профессии у старшеклассников / В. М. Русалов, Н. А. Велумян. - С.48-52. - Лит. в конце ст.
Семенов, И. Н. Развитие профессиональной деятельности В. П. Зинченко и его психологии сознания, рефлексии и творчества / И. Н. Семенов. - С.53-58. - Лит. в конце ст.
Москалець, В. П. Психічне вигорання- реальність чи вигадка? / В. П. Москалець, Т. Колтунович. - С.58-65. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. РепкинГ. В. Репкина. - С.66-80 : табл.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ppts/2012/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 2
Зміст:
Бессонова, Т. И. К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления / Т. И. Бессонова. - С.1-8. - Лит. в конце ст.
Коробова, О. Г. Програма психологічноі підтримки молодого вчителя / О. Г. Коробова. - С.8-18. - Л-ра в кінці ст.
Гридковець, Л. М. Психокорекцій тренінг як засіб допомоги при залежності від алкоголю / Л. М. Гридковець. - С.18-24. - Л-ра в кінці ст.
Васильєва, О. М. Професійно-рефлексивний практикум розвитку позитивноі я-концепціі у військовослужбовців на етапі професійного становлення / О. М. Васильєва. - С.24-36. - Л-ра в кінці ст.
Романовская, Ю. А. Природа как ресурс / Ю. А. Романовская. - С.36-38. - Лит. в конце ст.
Кузнецов, В. Н. Вопросы выявления нарушений развития психических функций в раннем детстве / В. Н. Кузнецов. - С.39-47. - Лит. в конце ст.
Найдьонова, Л. А. Історична травма спільноти : як нащадкам пам'ятати трагчне? / Л. А. Найдьонова. - С.48-55. - Л-ра в кінці ст.
Матета, О. А. Політико-психологічний аспект у концептуальних ідеях академіка В. І. Вернадського / О. А. Матета, О. В. Урін. - С.55-57. - Л-ра в кінці ст.
Штриголь, Д. В. Вплив батьків на сімейні настанови дівчат / Д. В. Штриголь. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. РепкинГ. В. Репкина. - С.61-62. - Лит. в конце ст.
Розанов, В. А. Характеристика стрессовых событий, значимо влияющих на риск возникновения суицидальных тенденций (гендерный аспект) / В. А. Розанов, ж. В. ЕмяшеваБ. В. Бирон. - С.62-69. - Лит. в конце ст.
Мусатов, С. О. Матеріали до програми / С. О. Мусатов. - С.69-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Заика, Е. В.
    Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов [] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 1. - С. 66-80 : табл.
Рубрики: Школярі--особистісно орієнтоване навчання
   Соціальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотив -- мета -- цель -- навчальні діі -- учебные действия -- рівні сформованості -- уровни сформованности

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Репкин, В. В.; Репкина, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

5.


    Заика, Е. В.
    Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов [] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 2. - С. 61-62. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Школярі--Навчання--Мотивація
   Психодіагностика


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Репкин, В. В.; Репкина, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)