Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ситнікова, Н.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: pisu/2007/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст]. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2007р. N 2
Зміст:
Бригадир, М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів / М. Бригадир. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Бамбурак, Н. Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля / Н. Бамбурак. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Ребуха, Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха. - С.25-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Мединська, Ю. Глибинно-психологічні особливості етнічного менталітету в форматі експериментально-психологічного дослідження / Ю. Мединська. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситнікова, Н. Система соціально-психологічного моніторінгу розвитку особистості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження") / Н. Ситнікова. - С.45-56
Костін, Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення / Я. Костін. - С.57-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Гірняк, А. Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття / А. Гірняк. - С.69-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Чухно, В. Експеримент з модульно-розвивальної системи навчання - це крок у майбутнє української школи / В. Чухно, Л. Олійник. - С.85-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибак, Н. 12 років експерименту з модульно-розвивального навчання - це зрілість і відповідальність / Н. Рибак, С. АрхипчукН. Мариняк. - С.91-97
Шляхова, З. Впровадження модульно-розвивального навчання як технологія успіху / З. Шляхова, Н. ПетроваВ. Будьонна. - С.98-100
Кир'янова, І. Якою бути сучасній школі? Відповідь знайдено / І. Кир'янова. - С.101-103
Козлова, Т. Технологія створення умов для саморозвитку особистості у модульно-розвивальній системі навчання / Т. Козлова. - С.103-108
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: pisu/2008/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст]. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 2
Зміст:
Глузман, О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти / О. Глузман. - С.8-44. - Л-ра в кінці ст.
Фішман, І. Постання методософії / І. Фішман. - С.45-51
Фурман, А. Категоріогенез як напрям професійного методологування / А. Фурман. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Кубаєвський, М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі / М. Кубаєвський. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст.
Гуменюк, О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення / О. Гуменюк. - С.65-74. - Л-ра в кінці ст.
Ситнікова, Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника / Н. Ситнікова. - С.75-104. - Л-ра в кінці ст.
Ревасевич, І. Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту / І. Ревасевич. - С.105-115. - Л-ра в кінці ст.
Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника / А. Гірняк. - С.116-138. - Л-ра в кінці ст.
Туз, Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура / Л. Туз. - С.140-147. - Л-ра в кінці ст.
Іваненко, Б. Ососбливості формування та вияву інваріантності психіки суб'єкта / Б. Іваненко. - С.148-151. - Л-ра в кінці ст.
Педченко, О. Проблема релігійної віри у глибинній психології / О. Педченко. - С.151-153. - Л-ра в кінці ст.
Раджабова, С. Вплив ідентифікації на формування глибинно-психологічного змісту психіки / С. Раджабова. - С.153-156. - Л-ра в кінці ст.
Аврамченко, С. Взаємозв'язок внутрішньої суперечливості психіки суб'єкта із феноменом Едіпового комплексу / С. Аврамченко. - С.156-160. - Л-ра в кінці ст.
Стасько, О. Специфіка пізнання умовних цінностей суб'єкта в контексті методу АСПН / О. Стасько. - С.161-163. - Л-ра в кінці ст.
Богданова, Н. Дезадаптація суб'єкта та її зв'язок з об'єктними відношеннями / Н. Богданова [та ін.]. - С.164-168. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Кононова М., Кононенко Н., Харенко С.
Усатенко, О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика / О. Усатенко. - С.168-172. - Л-ра в кінці ст.
Харенко, С. Деструктивний вплив контрпереносу у психокорекційній роботі з підлітками / С. Харенко. - С.172-175. - Л-ра в кінці ст.
Євтушенко, І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах / І. Євтушенко. - С.176-179. - Л-ра в кінці ст.
Святка, О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору / О. Святка. - С.179-182. - Библиогр. в конце ст. -Л-ра в кінці ст.
Калашник, І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика / І. Калашник. - С.183-185. - Л-ра в кінці ст.
Бондаревська, Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигоряння / Л. Бондаревська. - С.185-188. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Ситнікова, Н.
    Система соціально-психологічного моніторінгу розвитку особистості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження") [] / Н. Ситнікова // Психологія і суспільство. - 2007. - N 2. - С. 45-56 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія експериментальна--Учні
   Психологія особистості--Старші учні

Кл.слова (ненормовані):
експертно-діагностична робота -- экспертно-диагностическая работа -- соціально-психологічний моніторінг -- социально-психологический мониторинг -- розвиток особистості учнів -- развитие личности учеников -- модульно-розвивальне навчання -- модульно-развивающее обучение -- програма "Школа самоствердження" -- программа "Школа самоутвердждения"

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Ситнікова, Н.
    Психологія самоствердження особистості старшокласника [] / Н. Ситнікова // Психологія і суспільство. - 2008. - N 2. - С. 75-104. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Старшокласники--Психологія особистості
   Вікова психологія--Підлітки

Кл.слова (ненормовані):
самоствердження особистості старшокласника -- самоутверждение личности старшекласника -- особистісна індивідуальність -- личностная индивидуальность -- шкільне життя -- школьная жизнь -- конфлікти -- конфликты -- антагонізми -- антагонизмы -- позитивне самоствердження -- положительное самоутверждение

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)