Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Лівшиц, В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: mvuk/2008/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 6
Зміст:
Сидоренко, М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень / М. Сидоренко. - С.15-19
Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії. - С.20-23
Войчак, А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва / А. Войчак, В. Лівшиц. - С.24-27
Лазебник, М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік / М. Лазебник. - С.28-32
Смоляр, С. "Цифра" покоряє зовнішній світ, або рух - це життя ! / С. Смоляр. - С.32-36
Ровінський, Д. Ризики впровадження CRM - системи у банку / Д. Ровінський. - С.37-39
Папоян, А. Маркетингове управління базами даних споживачів / А. Папоян. - С.40-44
Пилипчук, В. Стратегічне планування в мережі інтернет / В. Пилипчук. - С.45-48
Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О. Зозульов. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевко, О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи / О. Гевко. - С.53-57
Берєзін, І. Середній бізнес Росії : якісні характеристики та кількісні оцінки / І. Берєзін. - С.60-63
Каніщенко, О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду / О. Каніщенко, В. ЖурилоТ. Доця. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Войчак, А.
    Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва [] / А. Войчак, В. Лівшиц // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 24-27 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лівшиц, В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: mvuk/2009/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2009р. N 1
Зміст:
Сокол, М. Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнозі на 2010-2017 рр. / М. Сокол. - С.4-12
Луценко, О. Автоексперт - 2009 : результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній / О. Луценко. - С.13-14
Сафоненко, А. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача / А. Сафоненко. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст.
Сокол, А. Війна "цінників". Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року / А. Сокол. - С.19-22
Соколовський, І. Вивчення задоволеності споживачів : важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері / І. Соколовський. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст.
Кракович, Д. Застосування методу онлайн - опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти / Д. Кракович. - С.28-30
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008 : експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.31-35
Соскіна-Матвійчук, Н. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації / Н. Соскіна-Матвійчук. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст.
Іртлач, М. Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблеми регіональної економіки / М. Іртлач. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст.
Шумейко, В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах / В. Шумейко. - С.46-48. - Л-ра в кінці ст.
Лівшиц, В. Особливості обслуговування корпоративних клієнтів на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи / В. Лівшиц. - С.49-54. - Л-ра в кінці ст.
Кудирко, О. Форми дослідницьких організацій : світовий досвід / О. Кудирко. - С.55-58. - Л-ра в кінці ст.
Кальченко, А. Проблеми логістичного ринку послуг / А. Кальченко. - С.59-63. - Л-ра в кінці ст.
Ліпіхіна, Т. Удосконалення системи митного контролю аналіз і оцінка ризиків під час здійснення заходів митно - тарифного та нетарифного регулювання ЗЕД / Т. Ліпіхіна. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Лівшиц, В.
    Особливості обслуговування корпоративних клієнтів на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи [] / В. Лівшиц // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 49-54. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
консалтинговая агенція -- комерційна нерухомість


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: etde/2009/6
   Журнал

Економіка та держава [Текст]. - 2004 . - Виходить щомісячно
2009р. N 6
Зміст:
Федоренко, В. Г. Фактор вищої освіти в інноваційній економіці Сінгапуру / В. Г. Федоренко, І. М. ГрищенкоО. С. Вітковський. - С.4-8
Криклій, А. С. Банківський капітал : соціально-економічна сутність, склад та призначення / А. С. Криклій, М. О. Боровікова. - С.8-10
Крейдич, І. М. Державна політика управління економічним зростанням / І. М. Крейдич. - С.10-14
Круш, П. В. Антикризова політика національніх держав : загальне і особливе / П. В. Круш. - С.15-17
Орлова, Н. С. Стратегічне управління розвитком економіки України / Н. С. Орлова, А. І. Іващенко. - С.18-20
Лабурцева, О. І. Обгрунтування цін на продукцію в умовах ризику змін споживчого попиту / О. І. Лабурцева. - С.21-23
Кузьмін, О. Є. Методологічні підходи до оцінювання інноваційності технологічних процесів машинобудівних підприємств / О. Є. Кузьмін, В. Й. Жежуха. - С.24-29
Бугрова, О. О. Інноваційні принципи інтегрованої логістики / О. О. Бугрова, О. В. Бугров. - С.30-32
Марченко, О. І. Податкові пільги інвестиційного характеру як засіб стимулювання інноваційної діяльності / О. І. Марченко. - С.33-36
Лихолет, С. І. Трансфер технологій у системі інноваційної діяльності / С. І. Лихолет. - С.37-38
Кудря, Я. В. Нова наукова парадигма управління корпораціями в машинобудуванні України / Я. В. Кудря. - С.39-44
Шевченко, Н. В. Роль ІРО у підвищенні рівня капіталізації промислових підприємств / Н. В. Шевченко. - С.45-46
Бондаренко, В. М. Моніторинг та діагностика життєздатності підприємства з використанням зарубіжних моделей / В. М. Бондаренко. - С.47-50
Манів, С. З. Інтелектуальний потенціал : його суть та складові / С. З. Манів. - С.51-55
Бондарчук, В. В. Енергозбереження - основна стратегія розвитку теплоелектроцентралей України в умовах сучасної економіки / В. В. Бондарчук. - С.56-58
Ворсовський, О. Л. Фінансовий потенціал інвестиційної діяльності підприємств України / О. Л. Ворсовський. - С.59-62
Лівшиц, В. Я. Головні аспекти маркетингу на ринку комерційної нерухомості України / В. Я. Лівшиц. - С.63-65
Михайловська, О. В. Український Інтернет-сегмент в глобальному інформаційному середовищі інвестиційної діяльності / О. В. Михайловська. - С.66-70
Костенко, О. М. Облікова політика як внутрішньогосподарський інструмент впливу на формування прибутковості підприємства / О. М. Костенко. - С.71-72
Крічка, Н. М. Методика та організація обліку і аналізу основних засобів / Н. М. Крічка. - С.73-75
Дінев, Йордан Дімітров. Економічні перспективи України та Болгарії на світовому ринку туристичних послуг / Й. Д. Дінев. - С.76-78
Балашов, А. М. Особливості муніципального управління з використанням показників сталого розвитку / А. М. Балашов. - С.79-82
Ільченко-Сюйва, Л. В. До проблеми формування державної економічної політики співпраці України з міжнародними економічними організаціми в системі ООН / Л. В. Ільченко-Сюйва, Л. В. Бабій. - С.83-86
Паращиц, І. М. Проблеми реалізації прав пацієнтів в Російській Федерації, Латвії, Естонії та Грузії (досвід для України) / І. М. Паращиц. - С.87-89
Халецька, А. А. Державна політика регулювання розвитку економічної бази установ соціального захисту населення / А. А. Халецька. - С.90-92
Клименко, І. В. Основні підходи до визначення понять "електронний уряд" та "електронне урядування" / І. В. Клименко. - С.93-98
Плющ, В. О. Теоретичні підходи до дослідження державних послуг в Україні / В. О. Плющ. - С.97-99
Яценко, О. А. Удосконалення механізмів державного контролю за соціально-економічною діяльністю іноземних військових формувань в Україні / О. А. Яценко. - С.100-102
Драган, І. О. Напрями науково-технічного розвитку житлово-комунального господарства / І. О. Драган. - С.103-105
Скрипничук, Т. В. Вітчизняна практика дозвільної діяльності в умовах впливу світової фінансової кризи на будівельну галузі / Т. В. Скрипничук. - С.106-109
Гаврилов, А. О. Державне регулювання будівельної діяльності на стадії проектування / А. О. Гаврилов. - С.110-12
Краюшкін, В. А. Дослідження сутності поняття "місія" для систем із соціальною складовою / В. А. Краюшкін. - С.113-115
Губар, О. В. Аналіз забезпеченя державної санітарно-епідеміологічної служби України професіоналами у галузі медицини / О. В. Губар. - С.116-119
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Лівшиц, В. Я.
    Головні аспекти маркетингу на ринку комерційної нерухомості України [] / В. Я. Лівшиц // Економіка та держава. - 2009. - N 6. - С. 63-65
Рубрики: Нерухомість
   Маркетинг



Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)