Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мединська, Ю.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: pisu/2007/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст]. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2007р. N 2
Зміст:
Бригадир, М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів / М. Бригадир. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Бамбурак, Н. Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля / Н. Бамбурак. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Ребуха, Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха. - С.25-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Мединська, Ю. Глибинно-психологічні особливості етнічного менталітету в форматі експериментально-психологічного дослідження / Ю. Мединська. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситнікова, Н. Система соціально-психологічного моніторінгу розвитку особистості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження") / Н. Ситнікова. - С.45-56
Костін, Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення / Я. Костін. - С.57-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Гірняк, А. Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття / А. Гірняк. - С.69-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Чухно, В. Експеримент з модульно-розвивальної системи навчання - це крок у майбутнє української школи / В. Чухно, Л. Олійник. - С.85-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибак, Н. 12 років експерименту з модульно-розвивального навчання - це зрілість і відповідальність / Н. Рибак, С. АрхипчукН. Мариняк. - С.91-97
Шляхова, З. Впровадження модульно-розвивального навчання як технологія успіху / З. Шляхова, Н. ПетроваВ. Будьонна. - С.98-100
Кир'янова, І. Якою бути сучасній школі? Відповідь знайдено / І. Кир'янова. - С.101-103
Козлова, Т. Технологія створення умов для саморозвитку особистості у модульно-розвивальній системі навчання / Т. Козлова. - С.103-108
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: ppts/2012/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012р. N 5
Зміст:
Творча спадщина В. А. Роменця: сучасний погляд (Матеріали до ювілею В. А. Роменця). - С.1-5
Андрух, П. Г. Характеристика типов отношения к болезни у лиц, зависимых от психоактивных веществ / П. Г. Андрух. - С.5-9
Мединська, Ю. Я. Психоаналітична інтерпретаця феномену стигматизації осіб, котрі страждають на психічни розлади / Ю. Я. Мединська, Р. Т. Гривул. - С.10-17. - Л-ра в кінці ст.
Невах, Є. Г. Конструювання психодіагностичного інструментарію у емпіричних дослідженнях / Є. Г. Невах, В. М. Панченко. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст.
Корнілова, В. В. Психокорекційна програма поліпшення емоційної атмосфери у сім'ї (для батьків дітей дошкільного віку) / В. В. Корнілова. - С.22-34. - Л-ра в кінці ст.
Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик Шкала професійної стресованості та Шкала професійної завантаженості / С. Д. Максименко, О. М. КокунЄ. В. Тополов. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст.
Краєва, О. А. Програма тренінгового курсу "Подолання кризи ідентичності підлітків" 7-8 класів (13-14 років) / О. А. Краєва. - С.38-61
Оверченко, А. І. Дослідження сором'язливості як характерологічної риси особитості в осіб юнацького віку / А. І. Оверченко. - С.62-68. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Колір та музика як засоби психічної саморегуляції / В. Ф. Калошин. - С.69-76. - Л-ра в кінці ст.
Горбунова, В. В. Психологічні особливості студентсько-викладацьких взаємин: аналіз психологічного контракту / В. В. Горбунова, І. А. Степанюк. - С.76-80. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Мединська, Ю. Я.
    Психоаналітична інтерпретаця феномену стигматизації осіб, котрі страждають на психічни розлади [] / Ю. Я. Мединська, Р. Т. Гривул // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 5. - С. 10-17. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Психопатологія
   Психічні розлади

Кл.слова (ненормовані):
психічна хвороба -- психическая болезнь -- стигматизація -- стигматизация -- суспільство -- общество -- механізми захисту -- механизмы защиты

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гривул, Р. Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

4.


    Мединська, Ю.
    Глибинно-психологічні особливості етнічного менталітету в форматі експериментально-психологічного дослідження [] / Ю. Мединська // Психологія і суспільство. - 2007. - N 2. - С. 37-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Експериментальна психологія--Психологія етнічна
   Етнопсихологія

   Психологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
тренінгово-терапевтична група -- тренингово-терапевтическая группа -- життєвий цикл -- жизненный цикл -- міфологема -- мифологема -- бінарний архетип "Мати-Дитина" -- бинарный архетип "Мать-Ребёнок"

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)