Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Полонець, В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: mvuk/2008/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 2
Зміст:
Положенння про іспити кваліфікаційного комітету української асоціації маркетингу. - С.4-10
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.18-22 : табл.
Головкіна, Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір / Н Головкіна. - С.27-33. - Л-ра: с. 33
Старицький, Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку / Т. Старицький, О. Старицька. - С.34-38. - Л-ра: с. 38 : табл.
Романюха, С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань / С. Романюха. - С.39-43. - Л-ра: с. 43
Ткаченко, Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку / Т. Ткаченко, Т. Дупляк. - С.44-49 : табл.
Антонюк, К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія / К. Антонюк. - С.50-55
Полонець, В. Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України / В. Полонець. - С.56-60. - Л-ра: с. 60
Пилипчук, В. Сучасні бізнес- тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній / В. Пилипчук. - С.61-67. - Л-ра: с. 67
Хамідова, А. Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази / А. Хамідова. - С.68-69. - Л-ра: с. 69
Всеукраїнська студентська олімпіада з маркетингу у Донецьку. - С.70-71
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: mvuk/2008/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 4
Зміст:
Петренко, С. Яндекс в Україні. Онлайнова реклама: що відбувається в Україні / С. Петренко. - С.4-7
Полонець, В. Реалізація маркетингових стратегій: проблемні зони та шляхи їх подолання / В. Полонець. - С.7-11. - Л-ра: с. 11
Шафалюк, О. Резерви зростання попиту й ефективності маркетингової діяльності на ринках молокопродуктів / О. Шафалюк. - С.12-18. - Л-ра: с. 18
Олексюк, О. Порівняльний аналіз європейських і національного меблевих ринків / О. Олексюк. - С.19-28 : табл.
Касьянов, Я. Економіка "Титанів" на товарних ринках України / Я. Касьянов. - С.28-33. - Л-ра: с. 33 : табл.
Лапа, В. Дослідження "Оцінка ринкової вартості земель сільськогосподарського призначення"- економічний погляд на ринок землі / В. Лапа. - С.34-36
Шуляк, М. Українці менше економлять. Наскільки це правда? / М. Шуляк. - С.37-38
Сайчук, І. Психосоціальні виміри маркетингу: передчуття майбутнього / І. Сайчук. - С.39-42
Єранкін, О. О. Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації / О. О. Єранкін. - С.43-50. - Л-ра: с. 50
Лилик, С. Фахові громадські організації України - 2008: роль та місце у формуванні громадянського суспільства в Україні / С. Лилик. - С.51-63. - Л-ра: с. 63
Топчій, Т. Кар'єра у маркетингу / Т. Топчій. - С.64-66
Коломієць, А. Житлове питання представників середнього класу в Україні / А. Коломієць. - С.67-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Полонець, В.
    Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України [] / В. Полонець // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 56-60. - Л-ра: с. 60 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Хімічна промисловість
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Полонець, В.
    Реалізація маркетингових стратегій: проблемні зони та шляхи їх подолання [] / В. Полонець // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 4. - С. 7-11. - Л-ра: с. 11 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.
631.371(03)
Ш25


    Шарамок, Іван Ілліч.
    Довідник по монтажу і налагодженню електрообладнання в сільському господарстві [] / І. І. Шарамок, О. С. Марченко, П. М. Гоцуляк ; [редкол.: В. І. Полонець та ін.]. - К. : Урожай, 1987. - 231 с. : рис., табл. - (Література для кабінету інженера). - Дод.: с. 219-227. - Бібліогр.: с. 228. - 0.80 р.
УДК
ББК 40.76я2
Рубрики: Сільське господарство--Електрообладнання--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
електромонтажні роботи -- электромонтажные работы -- монтаж повітряних ліній -- монтаж воздушных линий -- монтаж кабельних ліній -- монтаж кабельных линий -- монтаж силових електропроводок -- монтаж силовых электропроводок -- монтаж освітлювальних електропроводок -- монтаж осветительных электропроводок -- монтаж електродвигунів -- монтаж электродвигателей -- монтаж електросвітлювальних установок -- монтаж электроосветительных установок -- монтаж опромінювальних установок -- монтаж облучательных установок -- монтаж електронагрівних установок -- монтаж электронагревательных установок -- налагоджувальні роботи -- наладочные работы -- техніка електробезпеки -- техника электробезопасности
Анотація: Наведені дані по монтажу і налагодженню електрообладнання, яке застосовується у сільському господарстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Марченко, Олександр Савович; Гоцуляк, Петро Миколайович; Полонець, В. І. \ред.\; Ляшенко, А. Г. \ред.\; Олійничук, Г. Т. \ред.\; Неумивайченко, М. І. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)