Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Чайка, Г. Л.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
174
Ч-74


    Чмут, Тамара Купріянівна.
    Етика ділового спілкування [] : навч. посібник / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 5-те вид., стер. - К. : Вікар, 2006. - 223 с. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр.: с. 223. - ISBN 966-7131-80-7 : 021.00 грн
УДК
ББК 87.75я73
Рубрики: Етика--Ділове спілкування
   
Кл.слова (ненормовані):
професійна культура -- профессиональная культура -- вербальні засоби -- вербальные способы -- мовленнєвий етикет -- речевой этикет -- невербальна комунікація -- невербальная коммуникация -- ораторське мистецтво -- ораторское искусство -- конфлікти -- конфликты -- проксеміка -- проксемика -- кінесика -- кинесика -- індивідуальна бесіда -- индивидуальная беседа
Анотація: Етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Чайка, Г.Л.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
392(075)
Ч-15


    Чайка, Г. Л.
    Культура ділового спілкування менеджера [] : навч. посібник / Г. Л. Чайка. - К. : Знання, 2005. - 442 с. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр.: с. 417-442. - ISBN 966-346-028-8 : 039.00 грн, 036.50 грн
УДК
ББК 87.777я73
Рубрики: Етикет
   Етика ділового спілкування

   
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- общение -- ділова етика -- деловая этика -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- комунікативні конфлікти -- коммуникативные конфликты -- етичний кодекс -- этический кодекс -- самовдосконалення менеджера -- самоусовершенствование менеджера -- вербальне спілкування -- вербальное общение -- невербальне спілкування -- невербальное общение -- віртуальне спілкування -- виртуальное общение -- імідж -- имидж
Анотація: Етичні засади, психологічна природа, засоби і техніка спілкування як інструмент професійної діяльності менеджера.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

3.
005.7(075.8)
Ч-20


    Чайка, Г. Л.
    Організація праці менеджера [] / Г. Л. Чайка. - Київ : Знання, 2007. - 420 с. - (Вища освіта XXI століття). - Библиогр.: с. 400-420. - ISBN 966-346-262-0 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- комунікації -- управлінська діяльність -- корпоративна культура -- інформаційні технології -- етика менеджера -- самоменеджмент
Анотація: Зміст управлінської праці менеджера, методи та інструменти управління.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
174
Ч-74


    Чмут, Тамара Купріянівна.
    Етика ділового спілкування [] : навч. посібник / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 6-те вид. випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 230, [2] с. : рис., табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-355-1 : 038.00 грн
УДК
ББК 87.75я73
Рубрики: Ділова етика--Офіційне спілкування--Навчальні видання
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чайка, Г. Л.
Примірників всього: 1
МИСТ (1)
Свободны: МИСТ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)