Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шатарська, І.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: fiuk/2007/7
   Журнал

Фінанси України [Текст]. - К. : М-во фінансів України, 1995 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 7
Зміст:
Кудряшов, В. П. Засади бюджетної політики розвитку / В. П. Кудряшов. - С.3-19
Гайдуцький, А. П. Роль міграційного капіталу у забезпеченні макроекономічної стабільності країни / А. П. Гайдуцький. - С.20-34
Смачило, В. В. Сутність факторингу та його використання при управлінні дебіторською заборгованістю в Україні / В. В. Смачило, Є. В. Дубровська. - С.20-34
Лемішко, О. О. Інвестиції в основний капітал та їх вплив на економіку України / О. О. Лемішко. - С.46-61
Довбня, С. Б. Новий підхід до оцінки економічної ефективності інвестиційних проектів / С. Б. Довбня, К. А. Ковзель. - С.62-71
Ванькович, Д. В. Аналіз фінансових джерел формування інвестиційних ресурсів в Україні / Д. В. Ванькович, Н. Б. Демчишак. - С.72-84
Одрехівський, М. В. Організація фінансової діяльності валеологічних інноваційних структур / М. В. Одрехівський. - С.85-97
Смовженко, Т. С. Створення та діяльність філій іноземних банків в Україні: регуляторні аспекти / Т. С. Смовженко, О. О. Другов. - С.98-105
Марцин, В. С. Пріоритетні напрями взаємовідносин клієнт- банк та особливості їх регулювання / В. С. Марцин. - С.106-112
Городянська, Л. В. Облік відтворюваних економічних ресурсів на підприємстві / Л. В. Городянська. - С.113-121
Кузнецова, С. А. Методологічні аспекти забезпечення якості бухгалтерської інформації / С. А. Кузнецова. - С.122-127
Верченко, П. І. Дослідження інерційності українських цінних паперів за допомогою інструментарію ризикології / П. І. Верченко, І. Ф. Шатарська. - С.128-140
Козюк, В. В. "Рейнська модель" у глобальних торговельних та монетарних процесах / В. В. Козюк. - С.141-154
Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1)
Вільні: ФП (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі

2.


    Верченко, П. І.
    Дослідження інерційності українських цінних паперів за допомогою інструментарію ризикології [] / П. І. Верченко, І. Ф. Шатарська // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журн. М-ва України. - 2007. - N 7. - С. 128-140
Рубрики: Фінансові ризики
   
Кл.слова (ненормовані):
цінні папери -- фондовий ринок

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Шатарська, І.Ф.

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1)
Вільні: ФП (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: mvuk/2009/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2009р. N 2
Зміст:
Грінберг, Г. Сертифікація маркетологів - нагальна потреба часу / Г. Грінберг, С. СолнцевО. Черненко. - С.4-5
Шатарська, І. Обгрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії / І. Шатарська. - С.11-14. - Л-ра в кінці ст.
Поведінка урядів і корпорацій у період кризи. - С.15-16
Олексюк, О. "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України / О. Олексюк. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст.
Ліфанов, С. Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"! / С. Ліфанов. - С.23-26
Данніков, О. Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку / О. Данніков. - С.27-33. - Л-ра в кінці ст.
Виноходова, С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії / С. Виноходова. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст.
Хамідова, А. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості / А. Хамідова. - С.38-40. - Л-ра в кінці ст.
Герасименко, В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг / В. Герасименко, І. Давиденко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Гощинський, А. Віртуальні кластери як об'єкти інтегрованого маркетингового управління / А. Гощинський. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст.
Чухрай, Н. Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу / Н. Чухрай. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Гребньов, М. Управління якістю - як важливий чинник конкурентоспроможності на фармринку / М. Гребньов, І. Віннікова. - С.60-63. - Л-ра в кінці ст.
Андрущенко, Н. Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи / Н. Андрущенко, М. ЛиликГ. Туницька. - С.64-68
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шатарська, І.
    Обгрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії [] / І. Шатарська // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 11-14. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)