Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)Житомирська МЦБС (2)Малинська ЦРБ (1)Радомишльська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=РЕКЛАМА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 512
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
Шифр: prau/2006/10
   Журнал

Право України [Текст]. - К. : М-во юстиції України, 1922 - . - ISSN 0132-1331. - Виходить щомісячно
2006р. N 10
Зміст:
Пухтецька, А. Європейські принципи адміністративного права: поняття і системи / А. Пухтецька. - С.15-18
Нагорний, Є. Удосконалення законодавства України про громадянство - запорука прав людини / Є. Нагорний. - С.33-35
Кл.слова: ГРОМАДЯНСТВО УКРАЇНИ
Порядочна, С. Аналіз державно-правового регулювання ринків цінних паперів : На практиці зарубіжних країн та фондового ринку України / С. Порядочна. - С.42-45
Близнюк, О. Управління грошовими коштами як вид управління: юридичне розуміння / О. Близнюк. - С.51-54
Кафарська, В. Політична реклама: проблеми правового регулювання / В. Кафарська
Кл.слова: РЕКЛАМА
Півненко, В. Необхідність каральної зміни стратегії боротьби зі злочинністю / В. Півненко. - С.81-85
Швець, Н. Випадки, за яких забороняється проведення страйку в Україні / Н. Швець. - С.89-91
Кл.слова: СТРАЙКИ
Колесниченко, К. Трансформація екологічної політики та екологічного права / К. Колесниченко, О. Мартинюк. - С.91-95
Мочкош, Я. Необхідна оборона в кримінальному праві України: від ідеї до реальності / Я. Мочкош. - С.95-98
Георгізова, І. Становлення державної політики України щодо забезпечення прав жінок / І. Георгізова. - С.106-107
Петров, Р. Європейські "спільні цінності": імплікація для України / Р. Петров. - С.110-112
Бейкун, А. Управлінсько-правові аспекти формування та розвитку державної природоресурсової політики / А. Бейкун. - С.115-119
Мокрушин, В. Становлення податкової системи у період Непу / В. Мокрушин. - С.126-128
Коваль, І. Право на справедливий суд: практика Європейського суду з прав людини щодо України / І. Коваль. - С.129-132
Ніщимна, С. Правове регулювання державного кредитування сільського господарства: зарубіжний досвід / С. Ніщимна. - С.138-141
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: ppts/2006/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2006р. N 3
Зміст:
Ліщинська, О. А. Можливості психологічної допомоги жертвам деструктивних тоталітарних організацій / О. А. Ліщинська. - С.1-4. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ЗАЛЕЖНІСТЬ ПСИХІЧНА КУЛЬТОВА, ДЕСТРУКТИВНА ТОТАЛІТАРНА ОРГАНІЗАЦІЯ, ПСИХОЛОГІЧНЕ НАСИЛЬСТВО
Мудрик, А. К. Соціальний інтелект та соціальна компетентність / А. К. Мудрик. - С.4-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ІНТЕЛЕКТ СОЦІАЛЬНИЙ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНА
Мороз, Л. І. Теоретичне та прикладне обгрунтування алгоритму складання програми тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. І. Мороз. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ТРЕНІНГИ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання : Закінч. Поч.: 2006. № 2 / В. Ф. Калошин. - С.11-15
Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі / Н. В. Гаєвська. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ІМІДЖ, РЕКЛАМА ПОЛІТИЧНА
Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості / Т. П. Рєпнова. - С.19-31
Кл.слова: ЕМОЦІЇ, ТРЕНІНГИ, ЗРІЛІСТЬ ЕМОЦІЙНА
Агаєв, Н. А. Рольові ігри професійно-психологічного спрямування в системі МВС України / Н. А. Агаєв, Є. С. Литвиненко. - С.31-35
Кл.слова: ІГРИ РОЛЬОВІ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЯ ЮРИДИЧНА
Ірхін, Ю. Б. Використання мультимедійних технологій при розробці модулів тренінгових програм / Ю. Б. Ірхін. - С.35-36
Кл.слова: ТЕХНОЛОГІЇ МУЛЬТИМЕДІЙНІ, ТРЕНІНГИ
Ковальчишин, Н. І. Гра "Лабіринт" / Н. І. Ковальчишин. - С.36-37
Кл.слова: ГРА, КЕРУВАННЯ, ДЕЛЕГУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Конуп, О. Ф. Допоміжні тренінгові вправи / О. Ф. Конуп. - С.38-39
Кл.слова: ТРЕНІНГ, ВПРАВИ
Левенець, О. А. Тренінгові вправи для розвитку окремих психічних функцій / О. А. Левенець. - С.39-40
Кл.слова: ТРЕНІНГ, ФУНКЦІЇ ПСИХІЧНІ
Сіліонова, Н. В. Вправи для курсантів, спрямовані на запобігання конфліктам та шкідливим звичкам / Н. В. Сіліонова. - С.40-41
Кл.слова: КОНФЛІКТИ, ЗВИЧКИ ШКІДЛИВІ, ВПРАВИ
Цільмак, О. М. Комплекс вправ "Пізнай себе та інших" / О. М. Цільмак
Кл.слова: ВПРАВИ, ПІЗНАННЯ СЕБЕ
Зубаль, Н. Г. Розвиваюча ігротека для школярів 6-7 років : Закінч. Поч.: 2006. №№ 1,2 / Н. Г. Зубаль. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Закінч. Поч.: 2005. № 12; 2006. №№ 1, 2 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.52-65
Сулицкий, В. В. Программа развивающих игр "Я выбираю профессию" / В. В. Сулицкий. - С.66-67
Кл.слова: ИГРА РАЗВИВАЮЩАЯ, ПСИХОЛОГИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Котик, І. О. Роль рефлексії у формуванні готовності до вибору професії / І. О. Котик. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Федотова, Т. В. Психологічні особливості етнічних стереотипів українців (на прикладі Волинського регіону) / Т. В. Федотова. - С.72-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА УКРАЇНЦІВ
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
339.1(075.8)
Т33


   
    Теорія та практика торговельного обслуговування [] : навч. посібник / В. В. Апопій [та ін.] ; за ред. В. В. Апопія. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 496 с. - Бібліогр.: с. 279 . - ISBN 966-364-073-1 : 039.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42я73
Рубрики: Торгівля--Організація--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівля--Населення--Потреби--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
торгівельні послуги -- торговельне обслуговування населення -- системи трговельного обслуговування -- роздрібні торговельні підприємства -- управління товарним асортиментом -- психологія торгівлі -- продаж товарів -- форми продажу товарів -- торгівля на ринках -- реклама в магазині -- торговельні послуги -- якість торговельного обслуговування -- культура торгівлі -- імідж магазину -- дизайн магазину
Анотація: Організація та управління процесами формування системи торговельного обслуговування населення та її компонентів, дослідження психологічних аспектів продажу товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Апопій, В.В.; Міщук, І.П.; Рудницький, С.І.; Хом'як, Ю.М.
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

4.
339.138
M34


   
    Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
ББК 65.050.24я73
РУБ 339.138
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план
Анотація: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда
Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
338.3:659.1(477)(075.8)
П12


    Пазуха, Микола Дмитрович.
    Реклама у підприємницькій діяльності [] : навч. посібник / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128-129. - ISBN 966-364-268-8 : 24.20 грн, 23.50 грн грн, 24.00 грн грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Реклама

   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- революция рекламы -- понятие рекламы -- поняття реклами -- рекламный процесс -- рекламний процес -- імпорт-експорт реклами -- импорт-экспорт рекламы -- міжнародна реклама -- международная реклама -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшенз -- рекламний менеджмент ЗЕД -- рекламный менеджмент ЗЕД -- рекламні агентства -- рекламные агентства -- психологія реклами -- психология рекламы
Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ігнатович, М.В.
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

7.
65.050.24я73
М 27


   
    Маркетинг: принципи і функції [] : навч. посібник / О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО М-ва освіти і науки України : Студцентр, 2001. - 320 с. - Бібліогр.: с.316-319 . - ISBN 966-7530-15-9 : 018.45 грн
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
життєвий цикл товару -- навколишнє середовище маркетингу -- реклама
Анотація: Суть маркетингу і його сучасна концепція.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Азарян, О.М.; Баширов, І.Х.; Воробйов, Б.З.; Жаболенко, М.В.; Азарян, О.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
659.1(075.8)
Д40


    Джефкінс, Френк.
    Реклама [] = Advertising : практ. посіб. / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 4-те вид. - Київ : Знання, 2001. - 455 с. - Літ.: с. 431-455 . - ISBN 966-620-053-8 : 19.11 грн.
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
спонсорство -- копірайтинг -- засоби реклами -- стимулювання збуту -- реклама поштою -- контактна реклама -- фірмовий стиль -- дизайн і макет -- виставки -- рекламне агентство -- корпоративна реклама -- кадрова реклама -- рекламна діяльність -- індустріальна реклама -- рекламне агенство -- торговельна реклама -- рекламні дослідження -- роздрібна реклама -- рекламодавець -- фінансова реклама -- онлайн реклама -- рекламна кампанія -- відділ реклами
Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ядін, Деніел \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1)
Знайти схожі

9.
027.1
Д 66


   
    Домашняя библиотека [] / В. С. Крейденко, Г. Ф. Гордукалова, В. А. Петрицкий ; под ред. А. Н. Ванеева. - СПб. : Профессия, 2002. - 320 с. - Библиогр. в конце глав. - Прил.: с. 269-312. - Указ. имен: с. 313-320. - ISBN 5-93913-040-2 : 037.20 грн., 046.00 грн.
УДК
ББК 78.34(2)759.7
Рубрики: Бібліотечна справа
   
Кл.слова (ненормовані):
библиотеки -- бібліотеки -- оптова книготорговля -- гуртова книготоргівля -- інтернет-магазини -- интернет-магазины -- книжный рынок -- книжковий ринок -- книготорговая реклама -- книготоргова реклама -- букіністика -- букинистика -- книгорозповсюдження -- книгораспространение -- екслібрис -- экслибрис -- електронні бібліотеки -- электронные библиотеки -- препринты -- препринти -- семейное чтение -- сімейне читання -- хранение книг -- зберігання книжок -- реставрация изданий -- реставрація видань
Анотація: [Формирование и организация домашней библиотеки, создание справочно-поискового апарата, ремонт и реставрация книг].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Крейденко, В.С.; Гордукалова, Г.Ф.; Петрицкий, В.А.; Ванеева, А.Н. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
334.722
С81


    Стонер, Джеймс А. Ф.
    Вступ у бізнес [] = Introduction to business / Джеймс А. Ф. Стонер, Едвін Г. Долан; Заг. ред. і вступ. ст. Й.С. Завадського. - К. : Вид-во Європ. ун-ту фін., інформ. систем, менеджменту і бізнесу, 2000. - 752 с. : табл., граф. - ISBN 966-7508-23-4 : 027.00 грн., 32.73 грн грн.
УДК
ББК 65.09
Рубрики: Підприємницька діяльність--бізнес--менеджмент--маркетинг
   Підприємницька діяльність--фінанси

   США
Кл.слова (ненормовані):
форми організації бізнесу -- менеджмент -- формы организации бизнеса -- маркетинг -- реклама -- ціноутворення -- ценообразование -- виробничі операції -- производственные операции -- управління людськими ресурсами -- управление человеческими ресурсами -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- банківська справа -- банковское дело -- страхування -- страхование -- міжнародний бізнес -- международный бизнес
Анотація: Основоположні ідеї підприємницької діяльності в конкурентному середовищі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Долан , Едвін Г.; Завадський, Й.С. \ред., авт. предисл.\
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг. Менеджмент [] = Marketing. Management : анализ, планирование, внедрение, контроль / Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. : ил. - (Теория и практика менеджмента). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0048-6 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
управління -- управление -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- глобальний маркетинг -- глобальный маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшнз -- PR -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- маркетинговая логистика -- маркетингова логістика
Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Третьяк, О. А. \ред.\; Волкова, Л. А. \ред.\; Каптуревский, Ю. Н. \ред.\; Бугаев, М. \пер.\; Бугаева, Е. \пер.\; Вихрова, А. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
323(477):339.9
У45


   
    Україна в системі духовних, економічних та політичних координат глобалізованого світу [] : матеріали науково-практичної конференції / Нац. академ. управління, Центр перспект. соц. досліджень м-ва праці та соц. політики України та НАН України ; [ред. кол. М. М. Єрмошенко [та ін.] ; упоряд. Л. І. Буряк]. - Київ : Нац. акад. управління, 2006. - 280 с. : табл. - Бібліогр. в кінці ст. -Пояснення в підрядковій прим. - ISBN 966-8406-16-8 : 10.00 грн
    Зміст:
Димитрій, (Рудюк В. М.) ; архиєпископ Духовне відродження українського суспільства в умовах світових глобалізаційних процесів / (Рудюк В. М.) ; архиєпископ Димитрій ; Димитрій (Рудюк) Архиєпископ. - С .10-21
Мирошніченко, А. Нова система координат для України майбутнього / А. Мирошніченко, Д. ЛяпінО. Коваленко. - С .22-25
Ільчук, Л. І. Національні інтереси України за умов глобалізації та євроатлантичної орієнтації / Л. І. Ільчук. - С .25-29
Любомир, Гузар. Глобалізація і Україна / Гузар Любомир ; Гузар ; кардинал Л. - С .30-32
Ігор, (Ісіченко Ю. А.) ; архиєпископ Дар свободи і пастирська місія церкви / (Ісіченко Ю. А.) ; архиєпископ Ігор. - С .32-40
Миколай, Макар ; протоірей. Реальність духовної еволюції людини в Україні / Миколай Макар Протоірей. - С .40-44
Станіслав, Широкорадюк ; єпископ. Україна в системі духовних, економічних та політичних координат глобалізованого світу / Широкорадюк ; єпископ Станіслав. - С .45-52
Ахмед, Тамім ; шейх. Терроризм и глобализация / Тамім ; шейх Ахмед. - С .47-52
Рябчук, М. До проблеми українсько-російських асиметричних відносин: конфлікт ідентичностей / М. Рябчук. - С .53-68
Филипович, Л. О. Діалог церкви і влади в нових політичних умовах... / Л. О. Филипович. - С .69-76
Королюк, Ю. М. "Новий світовий порядок" як предмет богословських рефлексій / Ю. М. Королюк. - С .76-78
Гошовська, В. А. Україна як соціальна держава: теорія, практика та реалії формування через механізм соціального діалогу як складової соціальної безпеки і соціального миру в суспільстві / В. А. Гошовська. - С .79-84
Плечко, С. П. Визначення України у глобалізованому світі: історичний аспект / С. П. Плечко. - С .84-93
Тупчієнко, Л. С. Політична ситуація в Україні: спроба аналізу і потреба корекції / Л. С. Тупчієнко. - С .93-96
Павка, Л. В. Європейськість України як концептуальна ідея політичної програми В. Липинського / Л. В. Павка. - С .97-100
Кисіль, Ю. М. Політична стратегія України в умовах глобалізації: політологічний аналіз / Ю. М. Кисіль. - С .100-106
Ількова, О. Г. Україна - Польща: історичні випробування Та сучасні перспективи відновин / О. Г. Ількова. - С .106-109
Тархова, Н. Є. Вплив національного менталітету на формування політичної свідомості та культури / Н. Є. Тархова. - С .109-112
Паламарчук, М. О. Глобалізація та ефективність механізмів народовладдя: виклики та перспективи / М. О. Паламарчук. - С .112-114
Траверсе, О. О. Політичний лідер і лідерство: проблеми формування в Україні / О. О. Траверсе. - С .115-118
Голотін, С. І. Ісламський екстремізм як загроза національній безпеці в умовах глобалізації / С. І. Голотін. - С .118-122
Суворова, О. Політична реформа в Україні та українському суспільстві / О. Суворова. - С .123-125
Сивак, А. В. Соціальна держава: від декларації до втілення / А. В. Сивак. - С .126-131
Арутюнов, В. Х. Моральні виміри ісламського виклику західним раціонально-утилітарним моделям банкінгу / В. Х. Арутюнов. - С .131-138
Набруско, і. Ю. Реклама як фактор соціалізації у сучасному українському суспільстві / і. Ю. Набруско. - С .138-142
Руденко, О. М. Світоглядно-ідеологічний стан українського суспільства щодо зовнішньополітичного та соціально-економічного курсу інтеграції України / О. М. Руденко, Л. М. Гогіна. - С .143-148
Білоус, В. С. Основний закон синергетики, його сутність і механізм реалізації в умовах глобалізації світових господарських зв'язків / В. С. Білоус. - С .148-152
Давидюк, О. О. Соціальне партнерство як напрямок оптимізації соціально-трудових відносин / О. О. Давидюк. - С .152-156
Александров, М. П. Інноваційний розвиток України в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів / М. П. Александров ; 157-159
Козюра, І. В. Перспективи і пріоритети розвитку системи місцевого самоврядування в Україні у контексті євроатлантичної орієнтації / І. В. Козюра. - С .159-162
Бутівшенко, С. В. Оптимізація Державного Управління - важливий чинник реалізації основних положень соціальної держави / С. В. Бутівшенко. - С .162-164
Медвідь, З. В. Фінансові важелі реалізації принципів соціальної держави / З. В. Медвідь. - С .164-168
Кравченко, Н. О. Розвиток туризму в контексті глобалізаційних процесів / Н. О. Кравченко. - С .168-171
Швець, П. А. Глобалізація як закономірність розвитку продуктивних сил регіонів / П. А. Швець. - С .171-174
Артем'єва, І. О. Діяльність українських корпорацій як ключовий фактор економічного розвитку України в умовах глобалізації / І. О. Артем'єва. - С .174-176
Остропольська, Є. В. Формування мотивації прийняття інноваційних рішень у сучасних соціоінженерних системах / Є. В. Остропольська. - С .177-179
Ус, І. В. Інтеграція України до світової економічної системи в рамках СОТ / І. В. Ус. - С .179-181
Піскун, В. М. Культура та національна ідентичністьв епоху глобалізації: виклики часу і відповідь спільнот / В. М. Піскун. - С .182-188
Решетніков, Ю. Є. Церкви України і європейський вектор розвитку держави / Ю. Є. Решетніков. - С .188-195
Баранівський, В. Культурно-освітні виміри особистості в умовах глобалізації / В. Баранівський. - С .195-198
, Павленко П. Ю. Християнська моральна доктрина в контексті української етнічної культури . - С .198-201
Пітякова, Т. С. Місія традиції в глобалізованому світі / Т. С. Пітякова. - С .201-203
Горенко-Баранівська, Л. І. Національна культура в системі українознавства / Л. І. Горенко-Баранівська. - С .203-206
Крижешевська, Л. Ю. Українська культура в контекстіглобалізаційних трансформацій: нерелігійний досвід / Л. Ю. Крижешевська. - С .207-209
Крупник, Л. О. Збереження української народної культури в умовах глобалізованого світу / Л. О. Крупник. - С .210-212
Лопушинський, І. П. Зростання державної ролі української мови в сучасному глобалізованому світі / І. П. Лопушинський. - С .213-215
Кузенко, О. Й. Загальнолюдські та національні орієнтири в педагогічній думці Галичини початку ХХ ст. / О. Й. Кузенко. - С .215-218
Артюх, А. Самобутність української жінки / А. Артюх, О. Батова. - С .218-224
Нікішов, Л. Інтелектуально-художній вплив українства в процесі творення зарубіжних культур / Л. Нікішов, А. Чурікова. - С .224-227
Расін, Б. Химерність архітектурного мислення В. Городецького (різні етнічні впливи) / Б. Расін. - С .227-229
Беспалова, Г. Формування української ментальності / Г. Беспалова. - С .229-232
Пихалова, Ю. Відображення української ментальності в романтичному кіномистецтві 60-х років / Ю. Пихалова. - С .232-235
Кочубей, Т. Д. Розвиток педагогічної думки у ХVIII ст.: Георгій Кониський / Т. Д. Кочубей. - С .235-238
Татарин, Я. Г. "Національне" як особлива форма інтеграції у вселюдську спільноту / Я. Г. Татарин. - С .238-240
Зуєв, А. В. Зростання цілісної задансті людини: тріумф техніки чи загибель духу? / А. В. Зуєв. - С .241-242
Дерев'янко, Т. М. Авторитарність та гуманізм: образи моралі та етики / Т. М. Дерев'янко. - С .243-248
Грива, О. А. Формування толерантності - шлях до порозуміння в полікультурному середовищі / О. А. Грива. - С .249-252
Василевська, Т. Е. Поцінування особистості як установка управлінської етики / Т. Е. Василевська. - С .252-254
Абрамов, В. І. Мораль у Збройних силах України та стандарти керівництва / В. І. Абрамов. - С .254-256
Покотило, Г. М. Мистецтво і політика: діалектика взаємовідносин / Г. М. Покотило. - С .257-260
Фельдман, О. Я. Реклама як специфічний різновид міжкультурної комунікації / О. Я. Фельдман. - С .260-263
Северин, Л. В. Взаємозв'язок моралі та економіки в умовах глобалізованого світу / Л. В. Северин. - С .263-265
Заболотна, В. О. Духовні виміри соціальної моралі / В. О. Заболотна. - С .265-267
Сергєєв, А. В. Ordo et connexio або divide et impera: два виміри глобалізації / А. В. Сергєєв. - С .268-271
Лесів, Т. До проблеми художнього образу в сакральному мистецтві / Т. Лесів. - С .271-274
Голубкова, А. Морально-етичні аспекти самоствердження особистості в глобалізованому світі / А. Голубкова. - С .274-277
УДК
ББК 66.3(4УКР) + 65.5
Рубрики: Глобалізація--Економіка--Політика--Україна--Збірники
Кл.слова (ненормовані):
світові глобалізаційні процеси -- конфлікт ідентичностей -- соіцальна держава -- політична стратегія України -- національний менталітет -- механізми народовладдя -- політичне лідерство -- тероризм і глобалізація -- закон синергетики -- місцеве самоврядування в Україні -- розвиток туризму -- національна культура -- українська жінка
Анотація: Матеріали учасників V науково-практичної конференції "Україна в системі духовних, економічних та політичних координат глобалізованого світу", проведеної 12 травня 2005 р.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М. М. \ред.\; Єрохін, С. А. \ред.\; Ільчук, Л. І. \ред.\; Осічнюк, Ю. В. \ред.\; Буряк, Л. І. \упоряд.\; Національна академія управління; Центр перспективних соціальних досліджень міністерства праці та соіцальної політики України та НАН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.


    Кафарська, В.
    Політична реклама: проблеми правового регулювання [] / В. Кафарська // Право України : юридичний журнал. - 2006. - N 10 . - ISSN 0132-1331
Рубрики: Політична реклама--Правове регулювання
   
Кл.слова (ненормовані):
политическая реклама -- політична реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

14.
347.83(477)(094)
І-74


   
    Інформаційне законодавство України [] : науково-практичний коментар / [В. О. Горобцов [та ін.]] ; за заг. ред. Ю. С. Шемшученка, І. С. Чижа ; Ін-т держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, Держ. комітет телебач. і радіомовл. України. - Київ : Юрид. думка, 2006. - 232 с. - ISBN 966-8602-32-3 : 19.96 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304.9
Рубрики: Інформаційне право--Закони--Практичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
бібліотеки -- музеї -- реклама -- телебачення і радіомовлення -- закони
Анотація: Тлумачення більшості основних законодавчих актів у галузі інформаційного законодавства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Горобцов, Володимир Олексійович; Костецька, Тетяна Анатоліївна; Кресіна, Ірина Олексіївна; Петренко, Віктор Михайлович; Шемшученко, Юрій Сергійович \заг. ред.\; Чиж, Іван Сергійович \заг. ред.\; Інститут держави і права ім. В. М. Корецького Національної Академії наук України; Державний комітетет телебачення і радіомовлення України
Примірників всього: 10
БГ (2), ЧЗ (2), ФОНД (1), АБ (1), ВВ (1), ЗДВР (1), ВНБТ (1), МЕТ (1)
Свободны: БГ (2), ЧЗ (2), ФОНД (1), АБ (1), ВВ (1), ЗДВР (1), ВНБТ (1), МЕТ (1)
Знайти схожі

15.
316.6(075.8)
А73


    Ануфриева, Наталья Михайловна.
    Социальная психология [] : курс лекций / Н. М. Ануфриева, Т. Н. Зелинская, Н. Е. Зелинский ; [отв. ред. И. В. Хронюк] ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - 3-е изд., перераб. и доп. - Киев : МАУП, 2000. - 136 с. : табл., граф. - Прил.: с. 108-130. - Лит.: с. 131-132. - ISBN 966-608-044-3 : 7.20 грн
УДК
ББК 88.5я73
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
конфлікти -- конфликты -- ділове спілкування -- деловое общение -- особистість -- личность -- реклама -- маркетинг -- підприємництво -- предпринимательство -- соціально-психологічний клімат -- социально-психологический климат -- социальные группы -- соціальні групи -- социальная психология -- соціальна психологія -- межличностные отношения -- міжособові відносини -- психология групп -- психологія груп -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- менеджеры -- менеджери -- предприниматели -- підприємці -- бизнесмены -- бізнесмени
Анотація: [Теоретический и практический материал в области социальной психологии для будущих менеджеров и бизнесменов].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зелинская, Татьяна Николаевна; Зелинский, Николай Ефимович; Хронюк, И. В. \ред.\; Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

16.


    Гаєвська, Н. В.
    Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текст] / Н. В. Гаєвська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 3. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
   
Кл.слова (ненормовані):
Імідж -- Реклама політична

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

17.


    Бебік, В. М.
    Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті [Текст] / В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 5. - С. 28-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтернет
   Технології--інформаційно-комунікаційні

   Інтернет--PR-заходи

   Комунікації--політичні

   Інтернет-реклама

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: mire (Журнал)
Маркетинг и реклама [Текст]. - Х. : Студцентр, 1996 - . - Періодичність f1

Рубрики:
Анотація: 61024, Харків-24, а/с 7095. Тел./факс: (057) 704-1245, (057) 716-4840. Е-mail: mir@mr.com.ua Веб-сайт: www.mr.com.ua
Зареєстровані надходження:
     2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007 
Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Знайти схожі

19.
340.61
П68


   
    Правові засади захисту особистісних цінностей та суспільної моралі [] : зб. нормат. актів України / Укр. центр політичного менеджменту ; [уклад.: Ю. Ж. Шайгородський, К. П. Меркотан]. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - 440 с. - Л-ра: с. 20. - ISBN 966-8878-06-X : 025.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)301.1
Рубрики: Мораль і право--Законодавство--Збірники
   
Кл.слова (ненормовані):
суспільна мораль -- общественная мораль -- конституція України -- конституция Украины -- декларація прав людини -- декларация прав человека -- європейська культурна конвенція -- европейская культурная конвенция -- права дитини -- права ребенка -- міжнародні договори -- международные договора -- освіта -- образование -- культура -- інформація -- информация -- молодіжна політика -- молодежная политика -- телебачення -- телевидение -- радіомовлення -- радиовещание -- реклама -- кінематографія -- кинематография -- національна безпека -- национальная безопасность -- права жінок -- права женщин -- права чоловіків -- права мужчин -- захист тварин -- защита животных -- охорона материнства -- охрана материнства -- сільська молодь -- сельская молодежь -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- розповсюдження фільмів -- распространение фильмов -- демонстрация фильмов -- демонстрація фільмів -- торгівля людьми -- торговля людьми -- обдарована молодь -- одаренная молодежь -- демографічний розвиток -- демографическое развитие -- гендерна рівність -- гендерное равенство -- права телеглядачів -- права телезрителей -- неповнолітні телеглядачі -- несовершеннолетние телезрители -- кіновідеопродукція -- киновидеопродукция -- радіоорганізації -- радиоорганизации -- телефон довіри -- телефон доверия -- школа волонтерів -- школа волонтеров -- батьківська відповідальність -- родительская ответственность -- торгівля дітьми -- торговля детьми -- дитяча проституція -- детская проституция -- дитяча порнографія -- детская порнография -- інформаційна безпека -- информационная безопасность
Анотація: Чинні нормативні акти України, а також законопроекти щодо захисту особистісних цінностей та суспільної моралі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Шайгородський, Ю.Ж. \уклад.\; Меркотан, К.П. \уклад.\; Український центр політичного менеджменту
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
Шифр: past/2007/3
   Журнал

Пам'ять століть. Україна [Текст]. - К. : Ген. дирекція з обслуг. інозем. представництв, 1996 - . - ISSN 0869-3595. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 3
Зміст:
Дорогі наші наставники : До 60-річчя Ін-ту журналістики Київ. нац. ун-ту ім. Т.Г. Шевченка. - С.85-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Денисенко, А. Факультет дав Україні дослідника сакрального мистецтва світового рівня : До 60-річчя Ін-ту журналістики Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка / А. Денисенко. - С.192
Степовик, Д. Краса ікони. Чи вона лише духовна? / Д. Степовик. - С.193-211. - Біблігр.: с. 209
Тимошик, Микола Степанович. Видавнича справа та редагування - нова спеціальність напрямку "масова комунікація" / М. Тимошик. - С.21-33
Приступенко, Т. Засоби масової інформації - частина політичних реалій / Т. Приступенко. - С.34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванов, В. Реклама та зв"язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа / В. Іванов. - С.41-50
Гоян, О. Сучасне радіомовлення: новітні технології й ефірні трансформації / О. Гоян. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Мелещенко, О. Міжнародна журналістика: новітні форми підготовки фахівців / О. Мелещенко. - С.60-68
Сидоренко, Н. Журналістська наука - праця, яка ніколи не припиняється... / Н. Сидоренко. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст.
З творочого доробку Бориса Олійника, Миколи Шудрі, Ігоря Римарука, Леоніда Андрієвського. - 95-103. - (Лауреати Шевченківської премії)
Чамара, В. Укрінформ: рядки біографії / В. Чамара. - С.164-177
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.
65.050.24я73
P47


    Peter, J. Paul.
    Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Поведінка--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи
Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Olson, Jerry C.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

22.
65.050.214я73
I93


    Ivancevich, John M..
    Human Resource Management [Текст] / John M. Ivancevich. - 8th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XXI, 622 p. : tab. - App.: p. 559-577. - Gloss.: p. 578-587. - Ind.: p. 588-622 . - ISBN 0-07-231268-8 : 065.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Персонал--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управління персоналом -- управление персоналом -- економіка -- экономика -- реклама
Анотація: Today, every manager must be a human resource problem solver. The eighth edition continues to emphaisize why every manager must be able to deal with and solve HRM issues. With an emphasis on the application of HRM approaches in real orgnizational settings and situaions, this revision focuses on the most relevant and up-to-date thinking and practice in human resource management.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

23.
Шифр: mvuk/2007/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 3
Зміст:
Кирилюк, М. Тенденції розвитку ринку нерухомості у Чернівцях на 2007 рік / М. Кирилюк. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Головкіна, Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень / Н. Головкіна. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцюк, Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду / Д. Яцюк. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, Н. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини / Н. Карпенко. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кощій, О. Проблеми вигоьовлення екологічно чистих продуктів харчування в Україні / О. Кощій. - С.40-44
Ладиченко, К. Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку / К. Ладиченко. - С.45-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Лилик, І. Маркетинг: виклик XXI століття / І. Лилик, І. Сайчук. - С.49-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Качура, Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок / Ю. Качура. - С.52-54
"Консолідована система директив і керівництв у сфері реклами та практики маркетингових комунікації ІСС. - С.55-58
Дискусії за крунлим столом: "Легка промисловість: партнерство і конкуренція на вітчизняному ринку". - С.61-66
Омельчук, О. Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати моніторингу Marketing LAB / О. Омельчук. - С.67-68
Гладунов, О. Американські дипломати в гостях в УАМ / О. Гладунов. - С.69
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

24.
Шифр: vkpa/2007/7
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст]. - К. : Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 1996 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 7
Зміст:
Сенченко, М. Про намагання незаконно ввести цензуру на продаж книг / М. Сенченко. - С.3-6
Буряк, С. Поточна статистика книговидання України - 2007 / С. Буряк. - С.6-10
Михайловська, Т. Обов'язкові примірники неперіодичних видань України 2006 року: стан та проблеми / Т. Михайловська, О. Щеглова. - С.10-12
Устіннікова, О. Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції / О. Устіннікова, Р. Красій. - С.12-13
Бібліографічні посібники у виданнях. - С.13-16
Грабар, Н. Культура студентської молоді у бібліотеках вищих навчальних закладів / Н. Грабар. - С.16-19
Соловйова, М. Використання нейронних мереж для дослідження комерційної діяльності бібліотек України / М. Соловйова, І. Сіноліций. - С.19-23
Нові правила бібліографічного опису. - С.23-25
Лучанська, В. Взаємодія системних компонентів інформаційного забезпечення екологічної сфери України: регіонально-галузевий рівень / В. Лучанська. - С.23-29
Кучеренко, Л. Промисловий комплекс України в умовах європейської інтеграції / Л. Кучеренко. - С.29-32
Саєнко, Л. Забезпечити україномовного читача рідною книжкою і познайомити австралійський світ з кращими літературними творами українського народу / Л. Саєнко. - С.32-36
Веремієнко, Т. Раритети у фондах бібліотеки: до 200-річчя виходу збірки німецьких народних пісень "Чарівний ріг хлопчика" (1806-1808) / Т. Веремієнко. - С.36-39
Кепін, Д. Перлина Волинсткого краю / Д. Кепін. - С.39-41
Рева, Л. Незбагненна велич. Леся Українка в дослідженнях і критиці / Л. Рева. - С.41-44
Гавеля, Б. Американська і європейська революції (1776-1848): соціополітичні та ідеологічні аспекти / Б. Гавеля. - С.44-47
Гомоз, В. Українець, що прославив польську літературу і став національним поетом європейського масштабу / В. Гомоз. - С.47-49
Регідайло, Н. Довге-предовге повернення Незнаного вояка в Україну / Н. Регідайло. - С.49-52
Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

25.
005.9
R84


    Rotman, Morris B..
    Opportunities in Public Relations Careers [Текст] / Morris B. Rotman ; forew. by Robert W. Galvin. - Rev. ed. / rev. by Luisa Gerasimo. - Chicago : VGM Career Books, 2001. - 146 p. - (VGM Opportunities Series). - App.: p. 112-146. - ISBN 0-658-01632-6 : 035.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку
Переклад назви: Паблик рілейшнз
ББК 65.050.9 + 88.53
Рубрики: Паблик рілейшнз--Довідкові видання
   Паблик рілейшнз--США--Довідкові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетинг
Анотація: A fascinating account of the history of public relations and how it became an integral part of today`s business world and society.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Galvin, Robert W. \forew.\
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

26.


    Устіннікова, О.
    Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції [Текст] / О. Устіннікова, Р. Красій // Вісник книжкової палати : Науково- практичний журнал. - К. : Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2007. - N 7. - С. 12-13
Рубрики: Бібліографічні видання--покажчики
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Красій, Р.

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

27.
159.9:331
А 42


   
    Аксиомы бизнеса [] / пер. с англ. С. Е. Гречихо, Е. Г. Калинина, Н. Г. Юрышева; сост. В. В. Шарпило. - Минск : Парадокс, 1995. - 432 с. - (Поле чудес). - ISBN 985-6092-08-6 : 630.000.00 крб
    Зміст:
Кэссон, Герберт Ньютон. Искусство делать и сохранять деньги / Герберт Ньютон Кэссон. - С .9-133
Кл.слова: деньги, репутация, реклама, надежность
Кэссон, Герберт Ньютон. Двенадцать условий успеха / Герберт Ньютон Кэссон. - С .134-188
Кл.слова: финансы, планирование, кредитование, прибыль
Кэссон, Герберт Ньютон. Аксиомы бизнеса / Герберт Ньютон Кэссон. - С .189-292
Кл.слова: торговля, финансовый анализ, себестоимость, коммерция
Чисхольм, Пегги. Уверенность в себе / Пегги Чисхольм. - С .293-425
Кл.слова: преданность делу, профессионализм, деловой этикет, язык жестов
УДК
ББК 88.59
Рубрики: Психологія практична
   
Анотація: Деловой бестселлер, который поможет принять правильное решение, организовать свой бизнес.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Гречихо, С.Е. \пер.\; Калинина, Е.Г. \пер.\; Юрышева, Н.Г. \пер.\; Шарпило, В.В. \сост.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

28.
820(73)-5-82
А 42


    Кэссон, Герберт Ньютон.
    Искусство делать и сохранять деньги [Текст] / Герберт Ньютон Кэссон // Аксиомы бизнеса : Пер. с англ. / пер. С. Е. Гречихо, Е. Г. Калинина, Н. Г. Юрышева; сост. В. В. Шарпило. - Минск : Парадокс, 1995. - С. 9-133 . - ISBN 985-6092-08-6
УДК
ББК 88.59
Рубрики:
   
Кл.слова (ненормовані):
деньги, репутация, реклама, надежность
Анотація: Советы и рекомендации для тех, кто хочет добиться максимального успеха в бизнесе.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Гречихо, С.Е. \пер.\; Калинина, Е.Г. \пер.\; Юрышева, Н.Г. \пер.\; Шарпило, В.В. \сост.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

29.
Шифр: sops/2007/1
   Журнал

Соціальна психологія [Текст]. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2003 - . - Виходит раз на два місяця
2007р. N 1
Зміст:
Афонін, Е. Соцієтально-психологічний чинник трансформаціі і соцієтальна структура кризового суспільства / Е. Афонін. - С.3-11. - Л-ра в кінці ст.
Туленков, М. Організаційна взаємодія як предметна сфера соціологіі управління / М. Туленков. - С.12-25. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Ткаченко, О. Розбудова України після ''помаранчевоі революціі'' / О. Ткаченко. - С.26-37. - Л-ра в кінці ст.
Мейжис, І. Індивідуалізм чи колективізм? / І. Мейжис, Почебут Л. - С.38-51. - Л-ра в кінці ст.
Позняк, Д. Комунікативні сфери української та російськоі мов у регіональному вимірі / Д. Позняк. - С.53-69. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Чернова, К. Соціокультурні особливості українців Румуніі / К. Чернова. - С.70-78. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Слюсаревський, М. Проблеми якості освіти: соціально-психологічний контекст / М. Слюсаревський. - С.79-88. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Барматова, С. Чи здатна політична реклама "перевернути світ"? " / С. Барматова. - С.89-95. - Л-ра в кінці ст.
Михайлич, О. Мовний чинник електоральних орієнтацій / О. Михайлич. - С.96-103. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Помиткін, Е. Соціально-психологічні умови процесу духовного розвитку особистості / Е. Помиткін. - С.104-111. - Л-ра в кінці ст.
Пивоварова, О. Латеральне мислення і методи його розвитку / О. Пивоварова. - С.112-122. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Ануфрієнкова, М. Салій Рівень самооцінки та соціального інтелекту як фактор міжособистісних стосунків / М.Салій Ануфрієнкова. - С.123-131. - Л-ра в кінці ст.
Верста, Ю. Психологічні особливості ціннісних орієнтацій працівників комерційних організацій / Ю. Верста. - С.132-143. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Лисогор, В. Моделі контролю і управління соціально-психологічною ситуацією вищого навчального закладу / В. Лисогор, Л. Юрчук. - С.144-152. - Л-ра в кінці ст. : генеалогич. табл.
Музичко, Л. Соціально-психологічні властивості особистості та розвиток індивідуального стилю учня / Л. Музичко. - С.153-161. - Л-ра в кінці ст.
Коць, М. Психологічні детермінанти конфліктноі поведінки підлітків / М. Коць, І. Мудрак. - С.162-169. - Л-ра в кінці ст.
Горбунова, В. Структура психосемантичного дослідження / В. Горбунова. - С.170-178. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.
659.4
А72


    Антипов, К. В.
    Паблик рилейшнз [] : учебное пособие / К. В. Антипов, Ю. К. Баженов. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Изд. дом "Дашков и К", 2001. - 148 с. - Библиогр.: с. 144-145. - ISBN 5-8316-0076-9 : 5.90 грн
УДК
ББК 88.53
Рубрики: Психологія--Паблик рилейшнз--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
усна комунікація -- устная коммуникация -- реклама -- брендінг -- брэндинг -- синектика -- громадська думка -- общественное мнение -- информационные войны -- інформаційні війни -- PR -- пресс-релиз -- прес-реліз -- pablik relations -- пиар -- піар
Анотація: Основные понятия "паблик рилейшнз", методы и приёмы, используемые в коммерческой деятельности, практические рекомендации в сфере бизнеса.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Баженов, Ю.К.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)