Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Розничная торговля<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 29
1.
339.138(075.8)
І 74


   
    Інфраструктура товарного ринку [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 296 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 282-289. - ISBN 966-364-392-7 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємств
   Економіка торгівлі

   
Кл.слова (ненормовані):
Товарний ринок -- Ринкова інфраструктура -- Маркетингові посередники -- Оптова торгівля -- Збутові мережі -- Сбытовая сеть -- Роздрібна торгівля -- Розничная торговля -- Персональний продаж -- Лізинг
Анотація: Система методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Прокопенко, О.В.; Школа, В.Ю.; Дегтяренко, О.О.; Махнуша, С.М.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339(075.8)
К 63


   
    Комерційна діяльність [] : навч. посібник / Н. О. Криковцева [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 296 с. - Бібліогр.: с. 292-293. - ISBN 978-966-364-458-5 : 042.00 грн, 038.50 грн, 38.50 грн
УДК
ББК 65.421я73
Рубрики: Торгівельні організації--Комерційна діяльність--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
коммерческая деятельность -- оптовий рынок -- оптовий ринок -- розничная торговля -- роздрібна торгівля
Анотація: Сутність й основні завдання комерційної діяльності торгівельних організацій і підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Криковцева, Н.О.; Казакова, О.Б.; Саркісян, Л.Г.; Авдєєнко, Л.Л.; Дяченко, Г.А.; Курська, Л.С.; Сахарова, О.Н.
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
339.17(075.8)
О-64


   
    Організація торгівлі [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Апопій [та ін.] ; за ред. Апопія В. В. - 3-тє вид. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 632 с. : граф., табл. - Л-ра: с. 627-628. - ISBN 978-966-364-937-5 : 137.50 грн, 163.68 грн
УДК
ББК 65.421я73
Рубрики: Торгівля--Наочні посібники
Кл.слова (ненормовані):
синергетика торгівлі -- синергетика торговли -- торгівельна діляльність -- торовая деятельность -- торгова мережа -- торговая сеть -- структура торгівлі -- структура торговли -- товарні склади -- товарные склады -- оптові закупівлі -- оптовые закупки -- постачальники товарів -- поставщики товаров -- ярмарки -- товарна біржа -- товарная биржа -- торговельні договори -- торговые договора -- тендерна пропозитція -- тенденое предложение -- зовнішньоторговельний контракт -- внешнеторговый контракт -- торгово-технологічний процес -- торгово-технологический процесс -- торгові склади -- торговые склады -- збереження товарів -- сохранность товаров -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- товаропостачання -- товароснабжение -- доставка товарів -- транспорт торгівлі -- транспорт торговли -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- дизайн магазину -- дизайн магазина -- організація роботи магазину -- организация работы магазина -- технічне оснащення роздрібних підприємств -- техническое оснащение розничных предприятий -- асортимент магазину -- ассортимент магазина -- мерчендайзинг -- продаж товарів -- продаж товароов -- електронна торгівля -- электронная торговля -- торгівля на ринках -- торговля на рынках -- торгівельні послуги -- торговые услуги -- торгівельне обслуговування -- торговое обслуживание -- захист прав споживачів -- защита прав потребителей
Анотація: Теоретичні положення і наукові підходи, які базуються на теоріях систем та організації, суть і зміст синергетики в організації торгівлі

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Апопій, В. В.; Міщук, І. П.; Ребицький, В. М.; Рудницький, С. І.; Апопій, В. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
339.1(075.8)*М
Р32


    Рєвнівцева, Ольга Василівна.
    Організація торгівлі [] : навч. посібник / О. В. Рєвнівцева, А. Б. Осадчук, О. П. Пащенко ; [ред. Л. В. Гончарук]. - Житомир : ЖДТУ, 2010. - 228, [2] с. : табл., рис. - Літ.: с. 224-225. - ISBN 978-966-683-244-6 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівля--Організація--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- товаропостачання -- товароснабжение -- мерчендайзинг -- пересувна торгівля -- передвижная торговля -- ярмарково-базарна торгівля -- ярмарочно-базарная торговля -- електронна торгівля -- электронная торговля -- товарні склади -- товарные склады
Анотація: Висвітлено теоретичні засади організації торгівлі, особливості функціонування роздрібної та оптової торговельної мережі, формування асортименту торговельних підприємств та управління ним з врахуванням накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Осадчук, Алла Болеславівна; Пащенко, Ольга Петрівна; Гончарук, Л. В. \ред.\
Примірників всього: 3
ФОНД (1), КР (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), КР (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.
339.1(075.8)
М29


    Марцин, Володимир Степанович.
    Економіка торгівлі [] : підручник / В. С. Марцин. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2008. - 603 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-475-6 : 120.00 грн, 83.00 грн, 86.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товарні ринки -- товарные рынки -- ринок товарних ресурсів -- рынок товарных ресурсов -- національний ринок -- национальный рынок -- купівельна спроможність -- покупательная способность -- споживач -- потребитель -- попит -- спрос -- товарна пропозиція -- товарное предложение -- товарні ресурси -- товарные ресурсы -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- товарооборот -- ассортимент -- асортимент -- товарные запасы -- товарні запаси -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- закупівля товарів -- закупка товаров -- оптовий товарооборот -- оптовый товарооборот -- місцеві ринки -- местные рынки -- ринок праці -- рынок труда -- персонал торгового підприємства -- персонал торгового предприятия -- основні фонди -- основные фонды -- дохід торгового підприємства -- доход торгового предприятия -- рентабельність -- рентабельность -- ефективність господарювання -- эффективность хозяйствования
Анотація: Оргоанізаційно-економічні основи функціонування торгових підприємств в ринкових умовах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
339.138(075.8)
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 495 с. : табл., рис. - Глосарій: с. 458-470. - Дод.: с. 471-491. - Л-ра: с. 492-495. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-665-1 : 99.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Маркетинг--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товарний рух -- товарное движение -- канали розподілу -- каналы распределения -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- управління рухом товарів -- управление движением товаров -- розподіл продукції -- распределение продукции -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- державна закупівля -- государственная закупка -- державне замовлення -- государственный заказ -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, організація та управління товарним рухом, оптова та роздрібна торгівля у каналах розподілу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

9.
339(075.8)
А72


    Антонюк, Я. М.
    Комерційна діяльність [] : навч. посібник / Я. М. Антонюк, І. М. Шиндировський. - Л. : Магнолія 2006, 2011. - 332 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-029-3 : 78.00 грн
УДК
ББК 65.421я73
Рубрики: Комерційна діяльність--Навчальні видання для вищої школи
   Магазини (установи)--Організація роботи--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
об'єкт комерційної діяльності -- объект коммерческой деятельности -- суб'єкт комерційної діяльності -- субъект коммерческой деятельности -- господарські зв'язки -- хозяйственные связи -- закупівля товрів -- закупка товаров -- товарообмінні операції -- товарообменные операции -- ярмарки -- виставки -- выставки -- товарні біржі -- товарные биржи -- аукціони -- аукционы -- комерційні переговори -- коммерческие переговоры -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- супермаркет -- іноземне партнерство -- иностранное пртнерство
Анотація: Зміст та організаційні форми здійснення комерційної діяльності, закупівля товарів в іноземних фірм та організація роботи супермаркетів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шиндировський, І. М.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

10.
330.101.52(075.8)
Р62


    Рождєственська, Лариса Григорівна.
    Статистика ринку товарів і послуг [] : навч. посібник / Л. Г. Рождєственська ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 419 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-574-691-Х : 40.00 грн
УДК
ББК 65.051я73
Рубрики: Послуги--Ринок--Статистика--Навчальні видання для вищої школи
   Товари--Ринок--Статистика--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів і послуг -- классификация товаров и услуг -- статистика макроекономічного попиту -- статистика макроэкономического спроса -- макроекономічна пропозиція товарів і послуг -- макроэкономическое предложение товаров и услуг -- банковські послуги -- банковские услуги -- попит на гроші -- спрос на деньги -- ринок грошей -- ринок денег -- статистика ринкових цін -- статистика рыночних цен -- методи графічного аналізу -- методы графического анализа -- коефіціенти відносної сили -- коеффициенты относительной силы -- показники структури покупців -- показатели структуры покупателей -- поведінка покупців -- поведение покупателей -- статистичний аналіз галузевого ринку -- статистический анализ отраслевого рынка -- інфракструктура товарного ринку -- инфракструктура товарного рынка -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- облік товарів і послуг в зовнішньоекономічній діяльності -- учет товаров и услуг во внешнеэкономической деятельности -- статистика зворотного руху товарів -- статистика обратного движения товаров -- кон'юктура товарного ринку -- коньюктура товарного рынка -- статистичний моніторинг -- статистический мониторинг -- конкурентноспроможність -- конкурентоспособность
Анотація: Статистика ринку товарів і послуг дає відповіді на питання про те, що таке макроекономічний реалізований попит, макроекономічна реалізована пропозиція, як здійснюється міжринкова взаємодія товарів і грошей, як визначається пропозиція і попит на гроші, як визначається відносна сила окремих товарних ринків, що таке інфляція, міжгалузевий паритет цін, як здійснюється прямий і зворотній рух товарів і послуг, які показники використовуються для оцінки кон'юктури товарного ринку, як визначається структура, поведінка і результат поведінки продавців і покупців.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
657.22(075.8)
Б94


   
    Бухгалтерський облік в торгівлі [] : підручник / М-во освіти і науки України, Житомир. інж.-технолог. ін-т ; ред.: Ф. Ф. Бутинця, Н. М. Малюги. - 2-е вид. перероб. і допов. - Житомир : Рута, 2002. - 576 с. - Бібліогр.: с. 547 -568. - ISBN 966-683--014-03 : 26.50 грн
УДК
ББК 65.052.242я73
Рубрики: Торгівля--Бухгалтерський облік--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
торгівельна діяльность -- торговая деятельность -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- ліцензування торговельної діяльності -- лицензирование торговой деятельности -- патентування торговельної діяльності -- патентование торговой деятельности -- сертифікація товарів -- сертификация товаров -- фінансовий облік -- финансовий учет -- організація бухгалтерського обліку -- организация бухгалтерского учета -- облік власного капіталу -- учет собственного капитала -- облік забезпечення зобов'язань -- учет обеспечения обязательств -- облік довгостроковия зобов'язань -- учет долгосрояных обязательств -- облік поточних зобов'язань -- учет текущих обязательств -- облік необоротних активів -- учет необоротных активов -- облік запасів -- учет запасов -- облік доходів -- учет доходов -- облік витрат -- учет расходов -- облік на позабалансових рахунках -- учет на забалансовых счетах -- інвентаризація активів та зобов'язань -- инвентаризация активов и обязательств -- облік торговельних операцій -- учет торговых операций -- облік вибуття товарів -- учет выбытия товаров -- облік операцій у комісійній торгівлі -- учет операций у комиссионной торговле -- бухгалтерський облік малого бізнесу -- бухгалтерська звітність підприємств -- бухгалтерская отчетность предприятий -- місцеві видання -- местные издания -- викладачі ВУЗів Житомира -- преподаватели ВУЗов Житомира
Анотація: У підручнику висвітлено питання організації обліку в торгівлі та особливості його ведення. Значу увагу приділено основним формам продажу товарів, порядку сертифікації і ліцензування торгівельної діяльності, документальному оформленню торгових операцій, обліку товарних запасів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бутинця, Франц Францевич \ред.\; Малюги, Н. М. \ред.\; Наукове життя краю 11; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський інженерно-технологічний інститут
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

12.
338.24
Б32


    Бачурин, Александр Васильевич.
    Рынок в СССР : становление, регулирование [] : [монография] / А. В. Бачурин ; [ред. Э. С. Костакова]. - М. : Экономика, 1991. - 318 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-282-01282-0 : 3.00 р.
УДК
ББК 65-1
Рубрики: Ринкова економіка--СРСР, 20 ст.--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
экономика СССР -- рынок -- ринок -- рынок в СССР -- ринок в СРСР -- рыночная экономика капитализма -- ринкова економіка капіталізму -- регулируемый рынок -- регульований ринок -- оптовая торговля -- оптова торгывля -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- внешнеторговые связи -- зовнішньоторгівельні зв'язки -- планирование -- планування -- экономическое регулирование производства -- економічне регулювання виробництва
Анотація: Как нормализовать и создать полнокровный рынок, привести в действие рыночный механизм экономического регулирования производства и распределения, преодолеть инфляцию - эти и многие другие вопросы автор рассматривает в предлагаемой книге.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Костакова, Э. С. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1)
Знайти схожі

13.
745(075)
Б24


    Бардина, Рената Аркадьевна.
    Изделия народных художественных промыслов и сувениры (товароведение и организация торговли) [] : учеб. пособие для проф.-тех. училищ / Р. А. Бардина. - Изд. 4-е, перераб. и доп. - М. : Высш. шк., 1990. - 302 с. : ил., фото. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Библиогр.: с. 302. - 0.75 р.
УДК
ББК 37.277я722 + 85.125я722
Рубрики: Художні промисли--Історія, 20 ст.--Навчальні видання
   Товарознавство--Виробництво сувенірів, 20 ст.--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
товароведение -- изготовление сувениров -- художественные промыслы -- история художественных промыслов -- історія художніх промислів -- організація торгівлі -- организация торговли -- ассортимент сувениров -- асортимент сувенірів -- назначение сувениров -- призначення сувенірів -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- торгово-технологический процесс -- торгово-технологічний процес -- изделия народных промыслов -- вироби народних промислів
Анотація: История развития художественных промыслов и производства сувениров.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

14.
339.7(477)
С59


    Соколенко, Станислав Иванович.
    Современные мировые рынки и Украина [] = Modern world market and Ukraine / С. И. Соколенко. - К. : Демос, 1995. - 355 с. : табл., рис. - Прил.: с. 306-332. - Лит.: с. 342-346. - ISBN 5-87920-015-9 : 350000.00 крб
УДК
ББК 65.9(4УКР)
Рубрики: Ринкова економіка--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
світова економіка -- мировая экономика -- конкуренція -- конкуренция -- внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- банківські операції -- банковские операции -- світові ринки -- мировые рынки -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- венчурні фірми -- венчурные фирмы -- консалтинг -- инновационный бизнес -- інноваційний бізнес
Анотація: Становление и развитие мировых рынков, опыт стран, которые прошли тяжелый путь от нищеты к процветанию.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

15.
339.138(410)
Ц55


    Цзе, К. К.
    Методы эффективной торговли: опыт "Лучшей торговой фирмы года" [] = Most Efficiently Managed Company / К. К. Цзе ; [пер. с англ. Б. А. Гольдберга ; предисл. Ф.А. Крутикова]. - М. : Экономика, 1988. - 237 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-282-00469-0 : 0.75 р.
УДК
ББК 65.9(ВЛ)
Рубрики: Торгові марки--Велика Британія--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- "Маркс энд Спенсер" -- "Маркс енд Спенсер" -- фирменная торговая марка -- фірмова торгова марка -- розничная торговля -- рознічна торгівля -- управление людскими ресурсами -- управління людськими ресурсами -- работа с кадрами -- робота з кадрами -- коллективность руководства -- колективність керівництва -- внутрифирменное обучение -- внутрішньофірмове навчання
Анотація: О механизме управления и методах организаторской и коммерческой деятельности одного из крупнейших торговых предприятий - английской фирмы "Маркс энд Спенсер".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крутиков, Ф. А. \авт. предисл.\; Гольдберг, Б. А. \пер.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

16.
339.7(075.8)
П16


    Панкратов, Федор Григорьевич.
    Коммерческая деятельность [] : учебник / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серегина. - 2-е изд. - Москва : Маркетинг, 1997. - 328 с. : табл. - ISBN 5-86980-076-5 : 10.00 грн
УДК
ББК 65.421.8я73
Рубрики: Комерційна діяльність--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
этика коммерческой работы -- етика комерційної роботи -- коммерческая информация -- комерційна інформація -- оптовая продажа -- оптовий продаж -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- биржевая торговля -- біржева торгівля -- товарні запаси -- товарные запасы -- экспортно-импортные операции -- експортно-імпортні операції -- митні операції -- таможенные операции -- лизинг -- лізінг -- факторинг
Анотація: Раскрываются основные этапы коммерческой работы в торговле - организация хозяйственных связей с поставщиками товаров, оптовая закупка и продажа товаров, биржевая и аукционная торговля.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Серегина, Тамара Константиновна
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

17.
658.8:005.32
Э64


    Энджел, Джеймс Ф..
    Поведение потребителей [] / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард ; [под ред.Л. Волковой ; пер. с англ. Т. Принцева и др.] = Consumer Behavior / James F. Engel, Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard. - Санкт-Петербург : Питер Ком, 1999. - 760 с. : рис., табл. - (Серия "Теория и практика менеджмента"). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Алф. указ.: с.750-759. - Примеч.: с. 704-715. - Термин. слов.: с. 716-749. - ISBN 5-314-00093-8 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Психологія--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
потребитель -- споживач -- модель поведения потребителя -- модель поведінки споживача -- психологичия торговли -- психологія торгівлі -- маркетинг торговли -- маркетинг торговли -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- консьюмеризм -- конс'юмеризм -- отношения потребителей -- відношення споживачів
Анотація: Классический учебник, анализирующий поведение потребителей, может стать настольной книгой для многих предпринимателей, менеджеров по маркетингу и рекламе, а также других специалистов предприятий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Блэкуэлл, Роджер Д.; Миниард, Пол У.; Волкова, Л. \ред.\; Принцева, Т. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\; Бугаев, М. \пер.\; Раевская, Д. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

18.
339.3(477)
С40


   
    Система регулювання внутрішньої торгівлі України [] : монографія / [І. М. Апопій та ін.] ; за ред.: В. В. Апопія, І. М. Копича. - К. : Академвидав, 2012. - 420, [4] с. : табл. - Л-ра: с. 400-420. - ISBN 978-617-572-040-0 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)421
Рубрики: Внутрішня торгівля--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
торгівля -- торговля -- регулювання розвитку торгівлі -- регулирование развития торговли -- функціонування торгівлі -- функционирование торговли -- органи управління -- органы управления -- громадські органи контролю -- гражданские органы контроля -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- трудові відносини -- трудовые отношения -- внутрішня торгівля -- внутренняя торговля -- державне регулювання -- государственное регулирование -- торгівельні підприємства -- торговые предприятия -- управління фінансами -- управление финансами -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптова торгівля -- оптовая торговля

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Апопій, І. М.; Копич, І. М.; Васильців, Т. Г.; Доманцевич, Н. І.; Апопій, В. В. \ред.\; Копич, І. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

19.
347.7(477)
П68


   
    Правила торгівлі в Україні [] : зб. офіц. текстів законів станом на 22 січ. 2013 р. / [упоряд. Ю. І. Руснак]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 296, [1] с. - ISBN 978-617-673-049-1 : 49.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304.6
Рубрики: Торговельне право--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
   
Кл.слова (ненормовані):
ринкова торгівля -- рыночная торговля -- комісійна торгівля -- комиссионная торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- торгівля закладів ресторанного господарства -- торговля заведений ресторанного хозяйства -- торгівля дорогоцінними металами -- торговля драгоценными металлами
Анотація: Провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих торварів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Руснак, Юрій Іванович \упоряд.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

20.


    Писарюк, С. Н.
    Влияние факторов микростреды на эффективность деятельности сетевых предприятий розничной торговли [] / С. Н. Писарюк // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 1. - С. 119-128. - Лит. в конце ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Роздрібна торгівля--Підприємства--Україна
Кл.слова (ненормовані):
мікросередовище -- микросреда -- мережеве підприємство -- сетевое предприятие -- роздрібна торгівля -- розничная торговля

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

21.


    Карабаза, І. А.
    Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки [] / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 41-49. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Міжнародні економічні відносини
   Міжнародний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна маркетингова стратегія -- международная маркетинговая стратегия -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- власні торгові марки -- собственные торговые марки -- рітейлер -- ритейлер

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Єгорова, І. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

22.
339.3:311.3](477.42)(083)
В60


   
    Внутрішня торгівля Житомирської області [] : стат. збірник / Держ. служба стат. України, Голов. упр. стат. у Житомир. обл. ; [за ред. Т. М. Бульчак]. - Житомир : Голов. упр. стат. у Житомир. обл., 2016. - 70, [2] с. : табл. - 142.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР-4ЖИТ)42-05
Рубрики: Внутрішня торгівля--Житомирська область (Україна), 2012 - 2015--Статистичні матеріали
   Житомирська область--Внутрішня торгівля, 2012 - 2015 -- Статистичні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- статистика Житомирщини -- статистика Житомирщины -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптова торгівля -- торгові підприємства Житомирщини -- торговые предприятия Житомирщины -- аптеки Житомирської області -- аптеки Житомирской области
Анотація: У статистичному збірнику наведено дані про стан та тенденції розвитку підприємств оптової та роздрібної торгівлі в Житомирській області у 2015 р. порівнянно з попередніми роками.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бульчак, Тетяна Михайлівна \ред.\; Торгівля. Кооперація 4.08Державна служба статистики України; Головне управління статистики у Житомирській області
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

23.


    Косар, Н. С.
    Перспективи розвитку торговельних мереж в Україні [] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 7. - С. 97-109. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Роздрібна торгівля--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
роздрібна торгівля -- розничная торговля -- торговельні мережі -- торговые сети -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кузьо, Н. Є.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

24.


    Дмитренко, І.
    Структурна перебудова роздрібної торгівлі в умовах глобалізації [] / І. Дмитренко // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2016. - N 4. - С. 64-74. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Внутрішня торгівля--Україна
Кл.слова (ненормовані):
внутрішня торгівля -- внутренняя торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- конкуренція -- конкуренция -- нова структурна модель -- новая структурная модель

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

25.


    Ільченко, Н.
    Тезаурус сучасної торгівлі України [] / Н. Ільченко, О. Кавун // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 1. - С. 54-70. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торгівля--Тезауруси--Україна
Кл.слова (ненормовані):
роздрібна торгівля -- розничная торговля -- магазин -- магазин -- дискаунтер -- дискаунтер -- магазин-склад -- магазин-склад -- бутик -- бутик -- електронна торгівля -- электронная торговля

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кавун, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

26.


    Романова, И. М.
    Оценка потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли продовольственной специализации [] / И. М. Романова, Е. В. Носкова // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 10. - С. 173-184. - Лит. в конце ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Продовольчі товари--Роздрібна торгівля--Україна
Кл.слова (ненормовані):
споживча цінність -- потребительская ценность -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- дискаунтер -- дискаунтер -- супермаркет -- супермаркет -- магазин крокової доступності -- магазин шаговой доступности

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Носкова, Е. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

27.


    Коробкин, А. З.
    Основные тренды внутренней торговли и перспективные направления ее развития в Респубике Беларусь [] / А. З. Коробкин, А. Я. Якимчук // Статистика України. - 2017. - N 2. - С. 39-45. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Внутрішня торгівля--Розвиток--Білорусь
Кл.слова (ненормовані):
товарнные запасы -- товарні запаси -- розничная торговля -- роздрібна торгівля

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Якимчук, А. Я.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

28.
339.37
Б50


    Берман, Барри.
    Розничная торговля: стратегический подход [] = Retail Management. A strategic Apprpoach / Б. Берман, Дж. Р. Эванс ; [пер. с англ. Т. В. Клекоты и др. ; под ред. С. Г. Тригуб]. - 8-е изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2003. - 1184 с. : рис., табл. - Прил.: с. 1111-1127. - Слов. терминов: с. 1128-1166. - Предм. указ.: с. 1167-1181. - ISBN 5-8459-0511-7 : 107.04 грн
УДК
ББК 65.421.2
Рубрики: Роздрібна торгівля--Прийняття рішень--Планування--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
розничная торговля -- принятие решений -- стратегическое планирование -- стратегічне планування -- стратегии магазинной торговли -- стратегії магазинної торгівлі -- поиск целевого рынка -- пошук цільового ринку -- выбор местоположения магазина -- вибір місцеположення магазину -- управление розничным предприятием -- управління роздрібним підприємством -- операционный менеджмент -- операційний менеджмент -- менеджмент персонала -- менеджмент персоналу -- стратегическая роль персонала -- стратегічна роль персоналу -- мерчендайзинг -- ценообразование -- ціноутворення -- менеджмент категорий -- менеджмент категорій -- коммуникации с потребителями -- комунікації з споживачами -- имидж розничной торговли -- імідж роздрібної торгівлі -- стратегия продвижения товаров -- стратегія просування товарів -- стратегия розничной торговли -- стратегія роздрібної торгівлі
Анотація: Методы планирования и принятия оптимальных решений в сфере розничной торговли, практические возможности применения Word Wide Web, поведение потребителей, информационные системы, технологические новшества.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Эванс, Джоэл Р.; Клекота, Т. В. \пер.\; Левенко, А. В. \пер.\; Пелявский, О. Л. \пер.\; Тригуб, С. Г. \пер.\; Тригуб, С. Г. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

29.
339
О-75


   
    Основные правила торговли [Текст] : сб. норм. материалов / сост.: Н. Ф. Кузьменков [и др.]. - Москва : Экономика, 1976. - 02.21 р.
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Роздрібна торгівля--Керівні й законодавчі матеріали
   
Кл.слова (ненормовані):
виды торговли -- види торгівлі -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- продовольственные товари -- продовольчі товари -- санитарные норми -- санітарні норми
Анотація: В сборнике приведены нормативные документы по общим вопросам организации розничной торговли, ее развития на современном этапе.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кузьменков, Н. Ф. \сост.\; Павлов, Б. В. \сост.\; Смирнова, В. В. \сост.\; Филон, Д. А. \сост.\
Примірників всього: 2
БГ (1), ФОНД (1)
Свободны: БГ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)