Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=відеореклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Руснак, Д. А.
    Франкомовна медіареклама як засіб формування міжкультурної компетентності у студентів мовних спеціальностей [] / Д. А. Руснак // Іноземні мови. - 2017. - N 1. - С. 23-31. - Літ.: с. 31 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Вивчення--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
французька мова -- вищі навчальні заклади -- міжкультурна компенентність -- медіареклама -- реклама -- стереотипи -- відеореклама -- студенти мовних спеціальностей
Анотація: У статті представлено франкомовну медійну рекламу як засіб формування міжкультурної компетентності у студентів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1)
Вільні: ІН (1)

Знайти схожі

2.


    Меркулов, Денис.
    Узнайте, как эффективно рекламировать свой сайт [] / Д. Меркулов // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 10. - С. 10-11 : рис.
Рубрики: Інтернет--Бізнес--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
контекстная реклама -- контекстна реклама -- видеореклама -- відеореклама -- мобильная реклама -- мобільна реклама -- привлечение посетителей -- залучення відвідувачів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Матлина, Слава Григорьевна.
    Привлекательная библиотека, или Что может реклама [] : практ. пособие / С. Г. Матлина. - Москва : Либерия, 1997. - 96 с. - Лит.: с. 89-93. - ISBN 5-85129-048-X : 12.30 грн
Приложение к журналу "Библиотека". Сборник из 10 частей. Часть 4
Рубрики: Бібліотечна справа--Реклама--Практичні посібники
   Бібліотеки--Дизайн--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама -- дизайн библиотеки -- дизайн бібліотеки -- пресс-релизы -- прес-релізи -- видеореклама -- відеореклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- логотип библиотеки -- логотип бібліотеки
Анотація: В пособии говорится о том, как сформировать привлекательный образ библиотеки: уютной, удобной, яркой, веселой. Наряду с традиционными средствами, инструментом обновления выступает реклама, предполагающая оформление библиотеки по законам дизайна, информацию в печати, на радио и телевидении, создание оригинального фирменного стиля и пр. Современное обслуживание, построенное на диалоге, вызывает необходимость в анализе стилистических особенностей библиотечных текстов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

4.


   
    Дослідження параметрів світлових характеристик світлодіодних відеоекранів динамічного рекламного устаткування як фактор впливу на зоровий аналізатор людини [] / А. В. Яригін [та ін.] // Довкілля та здоров'я = Enviroment & Health : наук. журнал. - 2023. - N 2. - С. 73-79
Рубрики: Відеосигнали--Відеореклама--Зір
Кл.слова (ненормовані):
відеоекрани -- освітленість -- яскравість -- світлова пульсація -- зоровий аналізатор -- здоров'я населення

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Яригін, А. В.; Назаренко, В. І.; Семашко, П. В.; Чередниченко І. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1)
Вільні: ВСМЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)