Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=история маркетига<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
339.138(477)
П75


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(4УКР)24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації
Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)