Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=клієнти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
336.71(075.8)
М 27


   
    Маркетинг у банку [] : навч. посібник / О. В. Дубовик [та ін.]. - 2-ге вид., стер. - К. : Алерта, 2007. - 276 с. : рис., табл. - ISBN 978-966-8533-59-4 : 037.00 грн
УДК
ББК 65.262.10я73
Рубрики: Банківський маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегія банку -- стратегия банка -- внутрішнє середовище банку -- внутренняя среда банка -- внешняя среда банка -- зовнішнє середовище банку -- банковские клиенты -- банківські клієнти -- операційний маркетинг -- операционный маркетинг -- конкурентноспособность банка -- конкурентноспроможність банка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- цільові ринки -- целевые рынки -- конкуренция -- конкуренція -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование
Анотація: Актуальні питання банківського маркетингу, особливості банківських продуктів та маркетингові технології, які їх враховують. Вміщено тестові та практичні завдання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, О.В.; Бойко , С.М.; Вознюк, М.А.; Гірченко, Т.Д.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
658.7(075.8)
Ч-96


    Чухрай, Наталія.
    Логістичне обслуговування [] : підручник для вищ. навч. закл. / Наталія Чухрай. - Л. : Львів. політехніка, 2006. - 292 с. : табл., граф. - Дод.: с. 269-275. - Тести: с. 276-284. - Л-ра: с. 285-290. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-553-568-4 : 84.00 грн
УДК
ББК 65.40я73
Рубрики: Логістика --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- потребители -- аутсорсинг -- партнерський маркетинг -- партнерский маркетинг -- лояльні клієнти -- лояльные клиенты -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- стантарти обслуговування -- стандарты обслуживания -- диференціація стандартів -- дифференциация стандартов -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- страховий запис -- страховая запись -- рівень обслуговування клієнтів -- уровень обслуживания клиентов -- стратегії логістичного обслуговування -- стратегии логистического обслуживания -- якість логістичного обслуговування -- качество логистического обслуживания
Анотація: Обслуговування клієнтів та роль логістики у цьому процесі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
004.732(075)
Ч-49


    Чернега, Віктор.
    Безпровідні локальні комп'ютерні мережі [] : навч. посібник / В. Чернега, Б. Платтнер ; [наук. ред. О. В. Скатков]. - К. : Кондор, 2013. - 237, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 232-233. - Предм. покажч.: с. 234-237. - ISBN 978-966-2781-31-1 : 60.00 грн
УДК
ББК 32.973.202я73
Рубрики: Комп' ютерні мережі--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
комірчасті мережі -- ячеистые сети -- формати кадрів мереж -- форматы кадров сетей -- мережеві ресурси -- сетевые ресурсы -- встановлення з'єднання -- установление соединения -- передача сигналів -- передача сигналов -- захист інформації -- защита информации -- всенаправлені антени -- всенаправляющие антенны -- направлені антени -- направляющие антенны -- фазовані антенні решітки -- фазовые антенные решетки -- мобільні клієнти -- мобильные клиенты -- пріоритезація трафіку -- приоритезация трафика -- оцінка діяльності з'вязку -- оценка деятельности связи -- конфігурація точки доступу -- конфигурация точки доступа -- конфігурація мережевого адаптера -- конфигурация сетевого адаптера
Анотація: Теоретичні положення архітектури і технології сучасних безпровідних локальних комп'ютерних мереж стандарту ІЕЕЕ 802.11.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Платтнер, Бернард; Скатков, О. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
334.722
Ф91


    Фромм, Билл.
    Десять заповедей бизнеса и как их нарушать. [] = The Ten Commandments of Business and How to Break Them / Билл Фромм ; [пер. с англ. Ю. А. Здоровова]. - М. : Текст, 1995. - 156 с. - ISBN 5-7516-0048-7 : 2.44 грн
УДК
ББК 65.09
Рубрики: Бізнес--Діловий успіх--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
способы достижения успеха -- засоби досягнення успіху -- нужды подчиненных -- потреби підлеглих -- клиенты -- клієнти -- прибыль -- прибуток
Анотація: Пособие не только для тех, кто только собирается начать свое дело, но и для тех, кто хочет увеличить прибыль своего предприятия и превратить работу в удовольствие.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Здоровов, Ю. А. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
336.71
У13


    Уайтинг, Д. П.
    Осваиваем банковское дело [] / Д. П. Уайтинг ; пер. с англ. [М. Х. Розовского] ; под ред. В. А. Микрюкова. - М. : Банки и биржи, 1996. - 240 с. : ил. - Примеч. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-85173-066-8 : 6.44 грн
УДК
ББК 65.262.10
Рубрики: Банківська справа--Велика Британія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
деньги -- гроші -- банковская система -- банківська система -- финансовые посредники -- фінансові посередники -- финансовые услуги -- фінансові послуги -- банковские клиенты -- банквські клієнти -- чеки -- банковские платежи -- банківські платежі -- банковские депозиты -- банківські депозити -- банковские займы -- банківські позики -- электронные банковские средства -- електронні банківські засоби -- банковские услуги -- банківські послуги -- банковская квалификация -- банківська кваліфікація
Анотація: Популярное в Англии учебное пособие по изучению банковского дела, последовательно излагаются все вопросы, необходимые для формирования специалистов - банкиров.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Розовский, М. Х. \пер.\; Микрюков, В. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.


    Бонд, А.
    Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов? [] / А. Бонд // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 19-21
Рубрики: Маркетинг--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова аналітика -- маркетинговая аналитика -- бренди -- бренды -- клієнти -- клиенты -- мотивація -- мотивация -- інформірованність -- информированность

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Баланчук, Денис Володимирович.
    Корпоративний сегмент та його роль в діяльності банків [] / Д. В. Баланчук // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - N 4. - С. 44-49. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Банки--Україна
   Корпорації--Україна

Кл.слова (ненормовані):
корпоративний бізнес банків -- корпоративні клієнти -- частка доходів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

8.
004.451
Р44


   
    Ресурсы Microsoft Windows NT Workstation 4.0 [] / [пер. с англ. О. Кокоревой]. - Киев ; Москва ; Санкт-Петербург : BHV, 1998. - 800 с. : рис., табл. эл. опт. диск (CD-ROM). - (Мастер. Руководство для профессионалов). - Прил.: с. 727-773. - Глоса.: с. 774-788. - Предм. указ.: с. 789-797. - ISBN 5-7791-0060-8 : 40.00 грн
УДК
ББК 32.973.2-018.2
Рубрики: Microsoft Windows--Операційна система--Використання--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегия Microsoft Windows NT Workstation -- стратегія Microsoft Windows NT Workstation -- процесс инсталляции -- процес інсталяції -- планирование для смешанных сред -- планування для змішаних середовищ -- архитектура Microsoft Windows NT Workstation 4.0 -- архітектура Microsoft Windows NT Workstation 4.0 -- системы безопасности Microsoft Windows NT -- системи безпеки Microsoft Windows NT -- клиенты сервера печати -- клієнти сервера друку -- штифтовые технологии -- штифтові технології -- искусство замеров производительности -- мистецтво замірів продуктивності -- Performance Monitor -- Performance Monitor -- средства мониторинга производительности -- засоби моніторингу продуктивності -- конфигурирование доступной памяти -- конфігурація доступної пам'яті -- загруженность процессора -- завантаженість процесора -- мониторинг многопроцессорных компьютеров -- могіторинг багатопроцесорних комп'ютерів -- выбор файловой системы -- вібір файлової системи -- реестр Windows NT -- реєстр Windows NT -- аппаратная конфигурация компьютера -- апартна конфігурація комп'ютера -- администрирование реестра -- адміністрування реєстру -- сетевые средства -- мережеві засоби -- управление рабочими средствами пользователей -- управління робочими засобами користувачів
Анотація: Операционная система Windows NT Workstation 4.0 представляет собой полное руководство по установке конфигурации и поддержке этой системы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кокорева, Ольга \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

9.


    Чайковський, Ярослав.
    Розвиток банківського кредитування корпоративних клієнтів в Україні в умовах циклічності економіки [] / Я. Чайковський // Вісник Тернопільського національного економічного університету : наук. журнал. - 2017. - N 4. - С. 72-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-0240
Рубрики: Банківська система--Україна
   Кредитування--Розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
корпоративні клієнти -- кредитний портфель -- нефінансові корпорації -- прострочена заборгованість -- процент -- непрацюючі кредити

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
338.46:005.7
L91


    Lovelock, Christopher.
    Product plus: how product + service = competitive advantage [Текст] / Christopher Lovelock. - New York : McGraw-Hill, 1994. - XIV, 382 p. - Текст: англ. - Ind.: p. 374-382. - ISBN 0-07-038798-2 : 100.00 грн
Кн. в суперобкладинці
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Послуги--Менеджмент--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
послуги -- менеджмент -- обслуговування споживачів -- клієнти
Анотація: If a firm is to survive and prosper into the twenty-first century, says Christopher Lovelock, its top management must find ways to create a "product plus organization." Product plus means knowing how to add value for all stakeholders - not just for customers but also for employees, suppliers, owners, and even the broader community. Whatever your product, service holds the key. Improving or reengineering service processes should lie at the heart of any strategy. This groundbreaking book by one of the world's leading authorities on service-driven businesses shows you how to proceed. Today's managers are under pressure to perform on many fronts: Customers demand more than quality, they want value, too; investors want profits; and employees seek more rewarding work. Experts constantly urge businesses to cut costs and increase productivity. Both problems and opportunities abound as markets become multicultural, technology develops with astonishing speed, and the evolving global economy affects even local firms. Product Plus is about creating synergy between customer satisfaction, operational productivity, and employee performance. Drawing on more than 20 years of experience, Lovelock demonstrates how successful businesses enhance their core products - both goods and services - with an array of supplementary service elements that add benefits and reduce the costs of doing business for both customers and the firm itself. Costs, to customers, he emphasizes, entail more than just money - they involve time, physical effort, and hassle, too. Innovation in service delivery requires rethinking the ways in which the firm and its customers interact and then reengineering traditional processes. Withits strong international orientation, appreciation of the role of technology, and in-depth examples, Product Plus offers an authoritative and highly readable guide to creating competitive advantage.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

11.


    Тарасюк, Г. М.
    Сучасний стан івент-кейтерингу в Україні та перспективи його розвитку [] / Г. М. Тарасюк, А. О. Чагайда, О. М. Тищенко // Економіка та держава. - 2020. - N 5. - С. 70-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сфера послуг--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
послуги -- ресторанне обслуговування -- клієнти -- харчові потреби -- пандемія -- криза -- доставка -- ресторанний бізнес

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чагайда, А. О.; Тищенко, О. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
659
О-36


    Огилви, Дэвид.
    Откровения рекламного агента [] = Confessions of an advertising man : пер. с англ. / Д. Огилви. - Москва : Финстатинформ, 1994. - 109 с. - ISBN 5-7166-0024-7 : 340000.00 крб
УДК
ББК 65.421
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- рекламное агентство -- рекламне агентство -- клиенты-рекламодатели -- клієнти-рекламодавці -- удержание клиента -- утримання клієнта -- большая рекламная кампания -- велика рекламна кампанія -- рекламный текст -- рекламний текст -- рекламные объявления -- рекламні оголошення -- рекламные плакаты -- рекламні плакати -- телевизионные коммерческие передачи -- телевізійні комерційні передачі -- советы по рекламе -- поради по рекламі -- значение рекламы -- значення реклами
Анотація: Рассматриваются методы управления современным рекламным агентством.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

13.
339.138(075.8)
М47


    McCarthy, E. Jerome.
    Basing marketing. A global-managerial approach [Текст] / E. J. McCarthy, W. D. Perreault. - 12th ed. - Chicago ; Bogota ; Boston : Irwin, 1996. - XXVI, 833, I-22, G-13 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13. - ISBN 0-256-13990-3 : 15.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- глобальна економіка -- роль маркетингу у фірмі -- сегментація ринку -- маркетингове середовище -- ділові клієнти -- управління продуктами -- замовник з логістики та дистрибуції -- маркетингові комунікації
Анотація: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Perreault, William D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

14.
339.138(075.8)
F98


    Furlong, Carla B..
    Marketing for keepers [Текст] : building your business by retaining your customers / C. B. Furlong. - New York ; Chichester ; Brisbane : John Wiley & Sons, 1993. - XII, 244 p. - Текст: англ. - Epil.: p. 225-226. - Notes: p. 227-239. - Ind.: p. 241-244. - ISBN 0-471-54017-X : 35.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Обслуговування клієнтів--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
утримання клієнтів -- організація утриманнч клієнтів -- внутрішні клієнти -- контакти з клієнтами -- зустрічі з клієнтами -- організаційна інтеграція
Анотація: Marketing for Keeps is a book for managers and executives in all companies: from entrepreneurial start-ups to the Fortune 500. In a back-to-basics age. it shows how to take action and make money on the most basic element of any business: your current customers. Imparts a detailed strategy focused on keeping customers and getting more of their business. Develops a management planning guide for customer retention including effective methods for service and quality issues. Features the best practices of over 35 North American companies.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)