Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікаційна політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.
339.138(075.8)
Г11


    Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
    Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, Олена Вікторівна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
336.71(075.8)
Н11


    Нікітін, Андрій Валерійович.
    Маркетинг у банку [] : навч. посібник / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А.В. Нікітіна. - Київ : КНЕУ, 2006. - 432 с. - ISBN 966-574-909-9 : 86.50 грн
УДК
ББК 65.262.1я73
Рубрики: Банки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
банківський ринок -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність -- стратегічний маркетинг -- комерційний банк -- планування -- товарна політика -- ціноутворення -- банківські продукти -- комунікаційна політика -- аудиторський контроль
Анотація: Теоретичні основи, методологія досліджень та практичні завдання з банківського маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Бортніков, Г.П.; Федорченко, А.В.; Нікітина, А.В. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
334.7:658](075.8)
О-75


   
    Основи бізнесу [] : навч. посібник / [Я. С. Ларіна [та ін.]. - Київ : Академія, 2009. - 384 с. : табл. - (Альма-матер). - Короткий термін. слов.: с. 374-382. - Л-ра: с. 383. - ISBN 978-966-580-283-9 : 46.00 грн, 43.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)09я73
Рубрики: Бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємництво--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- підприємці -- виробниче підприємництво -- види підприємств -- власна справа -- організація бізнесу -- етика бізнесу -- попит і пропозиція -- конкуренція -- економіка підприємства -- маркетинг -- товарна політика підприємства -- цінова політика підприємств -- збутова політика -- комунікаційна політика -- фінанси підприємств -- економічні ризики -- менеджмент -- організація агробізнесу -- торгівельна діяльність -- ринок банківських послуг -- ринок цінних паперів -- міжнародний бізнес
Анотація: Висвітлено засади бізнесу, подано практичні рекомендації щодо організації власної справи, форм і методів конкурентної боротьби, маркетингової стратегії підприємства, розглянуто його діяльність у різних сферах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ларіна, Я. С.; Мочерний, С. В.; Фомішина, В. М.; Чеботар, С. І.
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

6.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.
327.7(075.8)
Є24


   
    Європейська інтеграція [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / [С. В. Федонюк та ін. ; за ред. С. В. Федонюка, В. Й. Лажніка] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - 2-ге вид., переробл. й допов. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2011. - 760 с. : табл. - (Посібники та підручники ВНУ ім. Л. Українки). - Л-ра: с. 726-743. - Скор.: с. 744-747. - Ім. покажч.: с. 748-749. - Предм. покажч.: с. 750-757. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-600-531-4 : 119.00 грн
УДК
ББК 66.4(4)62я73
Рубрики: Європейська інтеграція--Європейський Союз--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
європейська економічна інтеграція -- европейская экономическая интеграция -- Європейський Союз -- Европейский Союз -- європейська валютна система -- европейская валютная система -- бюджетна політика -- бюджетная политика -- конкурентна політика -- конкурентная политика -- торговельна політика -- торговая политика -- організація ринку -- организация рынка -- промислова політика -- промышленная политика -- сільськогосподарська політика -- сельскохозяйственная политика -- політика безпеки -- политика безопасности -- Єврокорпус -- Еврокорпус -- гуманітарна допомога -- гуманитарная помощь -- розширення Європейського Союзу -- расширение Европейского Союза -- соціальна політика -- социальная политика -- культурне співробітництво -- культурное сотрудничество -- молодіжна політика -- молодежная политика -- екологічна політика -- экологическая политика -- науково-технічна політика -- научно-техническая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- мовна політика -- языковая политика -- права громадян -- права граждан -- регіональна політика -- региональная политика
Анотація: Основні положення регіональної економічної інтеграції, історичні етапи європейської інтеграції, галузева політика Європейського Союзу, відносини між Україною та ЄС, особливості процесів розширення економічної інтеграції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Федонюк, С. В.; Коцан, Н. Н.; Павліха, Н. В.; Тихомирова, Є. Б.; Федонюк, С. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Волинський національний університет імені Лесі Українки
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
658
М26


    Маркова, Вера Дмитриевна.
    Маркетинг услуг [] / В. Д. Маркова. - М. : Финансы и статистика, 1996. - 127 с. : рис., табл. - Лит.: с. 127. - ISBN 5-279-01552-0 : 6500.00 р.
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
классификация услуг -- класифікація послуг -- купівельні ризики -- покупательские риски -- сбыт товаров -- збут товарів -- сервисные услуги -- сервісні послуги -- организация сервиса -- організація сервісу -- целевые рынки -- цільові ринки -- конкуренция -- конкуренція -- продвижение услуг -- просування послуг -- банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія
Анотація: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
339.33(075.8)
Г58


    Гоголь, Галина Петрівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / Г. П. Гоголь ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004. - 2004 с. - ISBN 966-553-343-6 : 21.00 грн
УДК
ББК 65.5я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
види міжнародного маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегічні рішення -- планування -- планирование -- вибір цільових ринків -- контрактно-цінова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
658.012.4(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

12.
339.138(075.8)
П88


    Пурська, Ірина Степанівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

13.


    Збираник, Ю. В.
    Принципи і особливості розвитку комунікаційної політики Європейського Союзу [] / Ю. В. Збираник // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 6. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Комунікація--Політика--Розвиток--Європейський Союз
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика -- маркетингові комунікації -- цільова аудиторія -- канали комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
338.47:[658.8:656.07](477)
А42


    Аксьонов, Іван Михайлович.
    Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг [] : навч. посіб. / І. М. Аксьонов, В. І. Копитко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. транспорту ім. акад. В. Лазаряна. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 336, [4] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 329-333. - Дод.: с. 334-336. - ISBN 978-966-418-205-5 : 230.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)37
Рубрики: Транспорт--Маркетинг--Послуги--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток маркетингу -- ринок транспортних послуг -- інструменти маркетингу -- нормативно-правова база маркетингу -- маркетингові дослідження -- аналіз ринку транспортних послуг -- дослідження транспортних послуг -- формування попиту -- конкурентоспроможність транспортних послуг -- кон'юктура ринку транспортних послуг -- сегментація ринку транспортних послуг -- управління маркетингом -- маркетингова цінова політика -- комунікаційна політика -- ефективність маркетингових заходів -- показники комерційної ефективності
Анотація: Транспортний ринок його аспекти, суб'єкти, об'єкти, інструменти, описано фактори, цілі та функції маркетингу на ринку транспортних послуг.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Копитко, Василь Іванович; Дніпропетровський національний університет залізничого транспорту ім. академіка В. Лазаряна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

15.


    Головчук, Ю. О.
    Виставково-ярмаркові заходи як складові формування партнерськиї відносин [] / Ю. О. Головчук, Л. П. Середницька // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 4. - С. 91-98 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Виставково-ярмаркова діяльність
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкти виставко-ярмаркових заходів -- комунікаційна політика -- партнерські відносини -- комунікативна взаємодія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Середницька, Л. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

16.


    Бублик, Є. О.
    Зміна монетарних політик центробанків провідних країн та їх наслідки для країн з ринками, що розвиваються [] / Є. О. Бублик // Економіка України. - 2020. - N 5. - С. 72-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: Центральні банки--Грошово-кредитна політика
Кл.слова (ненормовані):
фінансовий сектор -- міжнародні потоки капіталу -- макропруденційна політика -- комунікаційна політика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
027.54(477-25)(082)
Н34


    Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського [Текст] : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: Т. Добко (голов. ред.) [та ін.] ; за заг. ред. В. Горового. - Київ : НБУВ, 1998 - . - ISSN 2224-9516.
   Вип. 58 : Бібліотеки в системі стратегічних комунікацій: міжнародний аспект / [ред.-пер. англ. тексту М. Кушнарьова]. - 2020. - 488, [4] с. : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - 114.60 грн
    Зміст:
Горовий, В. Бібліотечні орієнтири в глобальних інформаційних обмінах / В. Горовий. - С .11-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулицький, С. Аналітичні продукти наукової бібліотеки як складова інформаційного забезпечення міжнародних стратегічних комунікацій української економіки / С. Кулицький. - С .25-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Горова, С. Інформація та суспільство: можливі ускладнення та майбутні перспективи / С. Горова. - С .41-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Аулін, О. Бібліотечна діяльність щодо вдосконалення безпекових чинників у міжнародних стратегічних комунікаціях / О. Аулін. - С .58-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Ворошилов, О. Роль стратегічних комунікацій у протидії інформаційній агресії / О. Ворошилов. - С .69-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Саморукова, О. Деструктивна поведінка в соціальних мережах як інструмент інформаційної війни / О. Саморукова. - С .82-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Медведєва, В. Інформаційно-аналітичний аспект удосконалення стратегічних комунікацій у процесі розвитку суспільної інформатизації / В. Медведєва. - С .93-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванова, Н. Удосконалення інформаційно-правового обслуговування користувачів бібліотек у системі стратегічних комунікацій / Н. Іванова, О. Пестрецова. - С .105-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кривецький, О. Роль і місце бібліотечної журналістики в системі засобів масових комунікацій / О. Кривецький. - С .117-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Желай, О. Особливості розвитку аналітичних структур у національних бібліотеках / О. Желай. - С .127-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Дуднік, О. "Ліга:Закон" як універсальна інформаційно-правова система відображення співпраці України у міжнародних організаціях / О. Дуднік, А. Колесніченко. - С .144-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Аксьонова, Н. Аудіокнига як сучасний бібліотечний ресурс (порівняльний аналіз поширення на міжнародній платформі "ЮТУБ") / Н. Аксьонова, М. самсонов. - С .159-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Жабін, А. Міжнародні проєкти LIBER: поточний стан та перспективи / А. Жабін. - С .173-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимошенко, І. Генезис комунікаційно-документаційного забезпечення медичної галузі / І. Тимошенко. - С .184-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Струнгар, В. Типологічна класифікація соціальних медіа як об'єкт діяльності бібліотек / В. Струнгар. - С .195-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Пальчук, В. Бібліотеки зарубіжних країн у розвитку стратегічних комунікацій / В. Пальчук. - С .209-224. - Бібліогр. в кінці ст.
Закіров, М. Інтернет-ресурси як інструмент стратегічних комунікацій: міжнародний досвід / М. Закіров. - С .225-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Закірова, С. Стратегічна роль комунікації в концепції перехідного правосуддя: міжнародний досвід постконфліктних суспільств / С. Закірова. - С .235-250. - Бібліогр. в кінці ст.
Маленко, Я. Інформаційне забезпечення громад: зарубіжний досвід для України / Я. Маленко. - С .251-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернявська, Л. Практика відкритого доступу для ресурсів Women"s studies у бібліотеках / Л. Чернявська. - С .268-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Дем'яненко, Л. Особливості протидії недостовірній (фейковій) інформації в соціальних мережах / Л. Дем'яненко. - С .277-289. - Бібліогр. в кінці ст.
Симоненко, О. Зарубіжний досвід комунікаційної політики бібліотек: сучасна практика та нові виклики / О. Симоненко. - С .290-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорчук, А. Використання зарубіжного досвіду аналізу змісту публікацій при моніторингу інформаційних потоків / А. Федорчук. - С .304-316. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвинова, Л. Бібліотеки та подолання "Книжкового голоду": Марракешський договір про полегшення доступу сліпих і осіб з порушеннями зору, іншими обмеженими можливостями сприймати друковану інформацію до опублікованих творів / Л. Литвинова, Ю. Калініна-Симончук. - С .317-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Удовик, В. Просвітницька діяльність президентських бібліотек: міжнародний досвід / В. Удовик. - С .336-347. - Бібліогр. в кінці ст.
Булахова, Г. Сучасні тенденції розвитку Інтернет-представництва Бібліотеки Конгресу США / Г. Булахова. - С .348-360. - Бібліогр. в кінці ст.
Вакульчук, О. Розвиток багатотиражних газет України як масового виду первинної преси (1930-ті роки) / О. Вакульчук. - С .363-376. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубас, Т. Науково-видавнича діяльність НБУВ: розвиток напрямів, видів та жанрів видавничої продукції (1991-2019) / Т. Дубас. - С .377-393. - Бібліогр. в кінці ст.
Кашеварова, Н. Економіко-статистичні дослідження промислових регіонів України німецькими дослідниками під час окупації (1942 - 1943) / Н. Кашеварова. - С .394-410. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваль, Т. Концептуальні засади стратегічного розвитку національного наукового бібліотечно-інформаційного комплексу: історія, принципи, пріоритети / Т. Коваль, Т. КулаковськаВ. Горєва. - С .426-448. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, О. Нормативно-методична база діяльності бібліотек в Україні: джерела дослідження / О. Клименко, О. Сокур. - С .449-468. - Бібліогр. в кінці ст.
Штих, П. Соціальні мережі як засіб просування довідково-бібліографічних продуктів та послуг у системі національних комунікацій / П. Штих. - С .469-478. - Бібліогр. в кінці ст.
Каменєва, Т. Сучасна бібліотека як центр неформальної освіти / Т. Каменєва. - С .479-489. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського--Наукова діяльність--Наукові видання
   Бібліотечна справа--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні ресурси -- стратегічні комунікації -- інформаційний простір -- комунікаційна політика -- інформаційний простір -- неформальна освіта
Анотація: У збірнику наукових праць представлено матеріали, у яких висвітлюються актуальні питання діяльності бібліотек у процесі інформатизації українського суспільства, забезпечення доступу всіх категорій користувачів до національних та глобальних інформаційних ресурсів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Добко, Т. \ред.\; Горовий, В. \ред.\; Симоненко, Т. \ред.\; Бабік, В. \ред.\; Кушнарьова, М. \ред., пер.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України
Примірників всього: 2
ФОНД (1), БГ (1)
Свободны: ФОНД (1), БГ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)