Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингове мікросередовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.8
К78


    Краус, Катерина Миколаївна.
    Управління маркетингом малих торговельних підприємств [] : монографія / Краус Катерина Миколаївна. - Київ : Центр учбов. літ., 2016. - 213, [15] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 158-172. - Дод.: с. 173-213. - ISBN 978-611-01-0764-8 : 101.60 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Управління--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управлінські концепції маркетингу -- розвиток малих торговельних підприємств -- процес управління маркетингом -- умови діяльності торговельних підпрємств -- організаційно-економічні чинники -- оцінка рівня управління -- аналіз рівня управління -- бенчмаркетинг -- ефективне управління маркетингом -- маркетингове мікросередовище -- індикатори конкурентного порівняння -- експертне оцінювання -- структура доходів населення України -- фінансово-господарська діяльність
Анотація: Науково-теоретичні засади методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торгових підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138-024.13(042.3)
К44


    Кислюк, Л. В.
    Стратегічний маркетинг [] : конспект лекцій / Л. В. Кислюк. - 2-ге вид. - Київ : Кондор, 2020. - 171, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 170-171. - ISBN 978-617-7939-14-5 : 140.00 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Маркетинг--Стратегії--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний менеджмент -- місія підприємства -- цілі підприємства -- маркетинговий стратегічний аналіз -- маркетинговий матричний аналіз -- маркетингове макросередовище -- маркетингове мікросередовище -- CWOT-аналіз -- SPACE-аналіз -- маркетингові корпоративні стратегії -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговий аудит -- стратегії маркетингу
Анотація: Стислий виклад базових понять стратегічного маркетингу. Розглянуто основні етапи стратегічного маркетингу, місію та цілі підприємства, маркетинговий стратегічний аналіз, стратегії маркетингу тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)