Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові витрати<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
658.8(477)(043.3)
Л84


    Лукан, Олександра Михайлівна.
    Облік і аналіз витрат маркетингової діяльності [] : автореф. дис. / Лукан Олександра Михайлівна ; [наук. керівник М. М. Василюк] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2017. - 20 с. : рис., табл. - Літ.: с. 16-17. - 10.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- витрати -- збут -- облік -- аналіз -- маркетингові витрати
Анотація: Визначено поняття витрат на маркетингову діяльність, уточнено їх склад і класифікацію, нормативно-правове забезпечення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Василюк, Марія Михайлівна \наук. керівник.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
339.138:658.8:330.341
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств [] : монографія / О. А. Біловодська. - Київ : Центр учб. літ., 2018. - 461, [1] с. : іл., табл. - Літ.: с. 380-431. - Дод.: с. 432-461. - ISBN 978-617-673-763-6 : 300.00 грн
УДК
ББК 65.290-5
Рубрики: Промисловий маркетинг--Інновації--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інноваційне підприємництво -- логістичний потенціал -- системний аналіз -- ринок інновацій -- оцінка каналів постачання -- управління товарним рухом -- оптимізація системи товароруху -- оцінка ефективності управління -- управління витратами -- маркетингові витрати -- валовий внутрішній продукт -- структура внутрішніх витрат -- інноваційна діяльність підприємства -- маркетингове забезпечення
Анотація: Теоретичні, методологічні і практичні засади маркетингової політики розподілу продукції промислових підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.


    Ткаченко, Сергій Анатолійович.
    Інтрузія рахунку-екрану за проміжним результуючим комерційно-виробничим показником "Маркетингові витрати" у місію обліково-економічного забезпечення [] / С. А. Ткаченко, О. М. Потишняк // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - N 1. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Фінанси--Управління
   Маркетинг--Витрати--Бухгалтерський облік

Кл.слова (ненормовані):
комерційно-виробнича стратегія -- маркетингові витрати -- обліково-економічне забезпечення -- підсистема -- показник -- рахунок-екран

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Потишняк, Олена Миколаївна

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)