Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові технології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Поліщук, Т. В.
    Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні [] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - N 7. - С. 129-137. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Економіка підприємств
Кл.слова (ненормовані):
брендінг -- маркетингові технології

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
П88


    Пурська, Ірина Степанівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.


    Двуліт, З. П.
    Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній [] / З. П. Двуліт, С. І. Наумчук // Економіка та держава. - 2018. - N 10. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Інформаційний маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Наумчук, С. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Карачина, Н. П.
    Концепт територіального брендингу в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій [] / Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, І. О. Мороз // Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- сільський розвиток -- брединг територій -- брендові товари

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вакар, Т. В.; Мороз, І. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
334:316.334.55-055.2](477)(076)
Р64


   
    Розвиток сільського жіночого підприємництва: практичний посібник [] / [Т. О. Зінчук та ін.] ; за ред. Н. М. Куцмус ; Житомир. нац. агроеколог. ун-т, Гром. орг. "Наукові горизонти". - Київ : Центр учб. літ., 2020. - 158 с. : іл., рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-611-01-1684-8 : 140.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29
Рубрики: Підприємництво--Жінки--Україна--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цілевстановлення -- бізнес-планування -- жіноче підприємництво -- оптимізація землекористування -- маркетингові технології -- форсайт сільської жіночої ініціативи -- жіночі підприємницькі ініціативи -- адміністрування жіночого підприємництва -- екологізація сільського підприємництва -- міжнародне жіноче підприємництво
Анотація: Питання бізнес-планування та розвитку підприємницької діяльності, застосування маркетингових та інформаційно-комунікаційних тенологій у бізнесі з урахуванням особливостей інституційно-правового середовища.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зінчук, Тетяна Олексіївна; Ковальчук, Олександр Дмитрович; Мороз, Юлія Юзефівна; Цаль-Цалко, Юзеф Сигізмундович; Куцмус, Наталія Миколаївна \ред.\; Житомирський національний агроекологічний університет; Громадська організація "Наукові горизонти"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.


    Серпухов, Максим.
    Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств [] / М. Серпухов, А. Нестеренко // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 63-69 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Підприємства--Промисловий маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- IT - підприємства України -- Івен-маркетинг -- Інтернет-маркет -- вірусний маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Нестеренко, Аліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)