Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моделювання маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
339.138(075.8)
Є-41


    Єжова, Л. Ф.
    Інформаційний маркетинг [] : навч. посібник / Л. Ф. Єжова. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 483-489 . - ISBN 966-574-349-X : 052.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(2)253я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне виробництво -- информационное поизводство -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- моделювання бізнесу -- моделювання маркетингу -- експертні системи -- эксперные системы -- маркетингові джослідження -- маркетинговые исследования -- управління маркетингом -- служби маркетингу -- планування маркетингу -- інформаційні продукти і послуги (ІПП) -- информационные продукты и услуги -- інформаційні фірми -- информационные фирмы -- рекламно-збутова політика -- рекламно-сбытовая политика -- інформаційний ринок -- ринок апаратних засобів України -- світовий ринок ПК -- мировой рынок ПК -- ринок програмних засобів -- рынок програмных средств -- ринок інформаційних ресурсів -- ринок інтерактивних послуг -- рынок интерактивных услуг -- ринок Інтернет-послуг -- рынок Интернет-услуг -- консалтинговые услуги -- маркетингові послуги -- ІТ-персонал -- конкурентна стратегія фірми -- конкурентная стратегия фирмы -- ціноутворення в інформаційній галузі -- ценообразование в информационной отрасли -- ціноутворення програмних продуктів -- програмні засоби маркетингу -- програмные средства маркетинга
Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
338.43(477)(075.8)
Л63


    Лисогор, Василь Микитович.
    Основи моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств регіону [] : навч. посіб. / Лисогор В. М., Мороз О. М., Пітик О. В. - Київ : Кондор, 2007. - 208 с. : табл. - Літ.: с. 185-191. - Дод.: с. 192-206. - ISBN 966-351-112-5 : 27.00 грн, 31.30 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)32-2я73
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- моделювання маркетингу -- ринок агропромислової продукції -- підприємницька діяльність -- малий бізнес -- середній бізнес -- Вінницька державна сільськогосподарська дослідна станція -- збутова діяльність підприємства -- мотивація праці -- бізнес-план -- соціальна безпека -- економічна безпека -- інформаційна безпека -- регіональне співробітництво
Анотація: Теорія та практика у моделюванні маркетингової діяльності в АПК для підприємців.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мороз, Ольга Михайлівна; Пітик, Оксана В'ячеславівна
Примірників всього: 3
ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)