Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=основи маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
005
Р82


    Ру, Домінік.
    Управління [] = Gestion / Домінік Ру, Даніель Сульє; пер. з фр. Тамара Мусієнко, Ірина Реслер . - Київ : Основи, 1995. - 442 с. - Бібліогр.: с. 429-434; - Бібліогр. в підрядк. прим. - ISBN 5-86248-248-2 : 360000.00 крб
УДК
ББК 65.050.21
Рубрики: Економіка--Управління--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
предмет управління -- підприємство і управління -- бухгалтерський облік підприємства -- фінанси підприємства -- основи маркетингу -- управління персоналом -- матеріально-технічне забезпечення -- контроль управління -- генеральна дирекція -- нематеріальні активи
Анотація: Висвілюються питання маркетингу, бухгалтерського обліку, фінансового аналізу, управління виробництвом, вказуються шляхи розв'язання проблем, що виникають у процесі діяльності підприємств та державних установ.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сульє, Даніель; Мусієнко, Тамара \пер.\; Реслер, Ірина \пер.\
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), ВУ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ВУ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
338.48:339.138(075.8)
Х72


    Холловей, Дж. Кристофер.
    Туристический маркетинг [] = Marketing for Tourism / Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 4-е изд. - К. : Знання, 2008. - 575, [1] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575. - ISBN 978-966-346-507-4 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основы маркетинга -- основи маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристический продукт -- туристичний продукт -- ценовая политика -- цінова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама туристического продукта -- реклама туристичного продукту -- рекламный проспект -- рекламний проспект -- общественные коммуникации -- громадські комунікації -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- туроператоры -- туроператори -- индустрия туризма -- індустрія туризму
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кожевникова, А. А. \пер.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)