Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=публічний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Ромат, Є.
    Маркетинг у публічному управлінні [] / Є. Ромат // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 4. - С. 56-67. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Державне управління--Маркетинг--Україна
   Європейська інтеграція--Україна

Кл.слова (ненормовані):
некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- публічне управління -- публичное управление -- публічний маркетинг -- публичный маркетинг -- державний маркетинг -- государственный маркетинг -- муніципальний маркетинг -- муниципальный маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Королюк, Ю. Г.
    Публічний маркетинг якості надання адміністративних послуг [] / Ю. Г. Королюк, В. С. Толуб'як // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 12. - С. 103-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Державне управління--Україна
Кл.слова (ненормовані):
публічне управління -- публічний маркетинг -- адміністративна послуга -- маркетинг-мікс -- механізми управління якістю

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Толуб'як, В. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
332.2:631.1.016-022.32](477)
С76


   
    Сталий розвиток сільських територій [] = Sustainable development of rural areas : монографія / Житомир. нац. агроеколог. ун-т, Клайпед. ун-т (Литва), Ун-т В. Магнуса сільськогоспод. акад. (Литва), Громад. орг. "Наук. горизонти" ; за ред.: Т. Зінчук (Україна), Ю. Раманаускаса (Литва). - Житомир ; Київ : Центр учб. літ. ; Клайпеда : Вид-во Клайпедського ун-ту, 2020. - 421, [2] с. : рис., табл. - Текст: укр., англ. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-609-481-021-3. - ISBN 978-617-673-841-1 : 330.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)32
Рубрики: Сільськогосподарські землі--Розвиток--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
публічний маркетинг -- самозабезпечення сільських територій -- територіальні громади -- сировинний потенціал біомаси -- відновлювальні джерела енергії -- соціальний капітал -- корпоративна соціальна відповідальність -- земельні ресурси -- стейкхолдери розвитку сільських територій -- агропромислова інтеграція -- конгруентність управлінського контролю -- органічне виробництво -- гендерний мейнстрімінг -- міжнародний аграрний бізнес
Анотація: Розглянуто і досліджено окремі аспекти формування виробничого, природного, людського, фінансового, інвестиційного капіталу в умовах глобалізаційних викликів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зінчук, Т. \ред.\; Раманаускас, Ю. \ред.\; Житомирський національний агроекологічний університет; Клайпедський університет (Литва)Університет Вітаутаса Магнуса сільськогосподарська академія (Литва); Громадська організація "Наукові горизонти"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)