Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламні матеріали<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Крепак, А.
    Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі [] / А. Крепак // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 1. - С. 71-79. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама -- наружная реклама -- ротація -- ротация -- адресна програма -- адресная программа -- рекламні матеріали -- рекламные материалы -- рекламні площини -- рекламные площади

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.
658.6:659
Г38


    Гермогенова, Л. Ю.
    Как сделать рекламу магазина. (Магазин, реклама, товар. Стимулирование сбыта : методы торговли, формы продажи) [] / Л. Ю. Гермогенова. - Москва : РусПартнер Лтд, 1994. - 288 с. : рис. - (Практика бизнеса ; вып. 2). - Прил.: с. 238-281. - ISBN 5-900733-03-3 : 500.000 крб
УДК
ББК 65.421
Рубрики: Магазини (установи)--Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
магазины -- методы торговли -- методи торгівлі -- формы розничной торговли -- форми розрібної торгівлі -- оптовая торговля -- оптова торгівля -- реклама гипермаркета -- реклама гіпермаркета -- ассоциированный магазин -- асоційований магазин -- посылочная торговля -- посилкова торгівля -- рекламная политика -- рекламна політика -- виды и формы рекламы -- види і форми реклами -- рекламная стратегия -- рекламна стратегія -- внемагазинная реклама -- позамагазинна реклама -- реклама в прессе -- реклама в пресі -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- радио- и телереклама -- радіо- і телереклама -- презентация магазина -- презентація магазина -- рекламные материалы -- рекламні матеріали -- дизайн магазина -- персонал магазина -- контроль эффективности рекламы -- контроль за ефективністю реклами
Анотація: [Реклама товаров это естественный инструмент экономики. Книги серии "Практика бизнеса" посвящены рекламе магазина, фирменному стилю].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
070.41:655.254.22:808.2](075.8)
Т41


    Тимошик, Микола Степанович.
    Основи редагування [] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Микола Тимошик ; [ред.: Н. Тимошик, Н. Процько ; худож.-оформ. О. Судариков]. - Київ : Наша культура і наука, 2019. - 559, [1] с. - Предм. покажч.: с. 545-547. - Літ.: с. 550-555. - ISBN 978-966-7821-70-8 : 180.00 грн
УДК
ББК 76.170.54я73
Рубрики: Редагування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
організаційні аспекти редагування -- редактор як професія -- функціональні обов'язки -- редакторська діяльність -- процес редагування -- термінологічні аспекти -- техніка правки -- коректура в редагуванні -- методика редагування -- редакторський аналіз -- літературне редагування -- художнє редагування -- технічне редагування -- журналістські матеріали -- рекламні матеріали -- навчальні видання -- літературно-художні твори -- наукові тексти -- науково-популярні тексти -- довідкові тексти -- інформаційні тексти -- переклади -- перевидання -- заголовки -- цитати
Анотація: Це перший в Україні нормативний підручник, у якому всебічно розглядаються організаційні та творчі основи редакторської підготовки призначених для оприлюднення різних видів текстів. Він докорінно відрізняється від донедавна програмного курсу "Літературне редагування", змістове наповнення якого вкрай обмежене і базувалося суто на радянській (російській) теорії редагування. Автор логічно і вмотивовано накладає кращі традиції західної школи на українську національну традицію. За кожною темою подаються конкретні приклади і рекомендації, обумовлені практикою реальної журналістики та видавничої справи. Виклад матеріалу та верстка базуються на зразках навчальних видань, які усталилися в Західній Європі та Америці.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тимошик, Надія \ред.\; Процько, Наталя \ред.\; Судариков, Олександр \худож.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)