Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розподіл продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
339.138(075.8)
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 495 с. : табл., рис. - Глосарій: с. 458-470. - Дод.: с. 471-491. - Л-ра: с. 492-495. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-665-1 : 99.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Маркетинг--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товарний рух -- товарное движение -- канали розподілу -- каналы распределения -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- управління рухом товарів -- управление движением товаров -- розподіл продукції -- распределение продукции -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- державна закупівля -- государственная закупка -- державне замовлення -- государственный заказ -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, організація та управління товарним рухом, оптова та роздрібна торгівля у каналах розподілу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
330.341.(477)
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах [] : монографія / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида. - Київ : Центр навч. літ., 2018. - 233, [7] с. : рис., табл. - Літ. в кінці розд. - Дод.: с. 219-233. - ISBN 978-617-673-690-5 : 159.00 грн, 165.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29-2
Рубрики: Промисловий маркетинг--Інновації--Управління--Дослідження--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- розподіл продукції -- маркетингова політика -- стратегія розвитку підприємства -- управління маркетинговими каналами -- інноваційна продукція підприємства -- оцінювання маргетингових каналів -- відповідність маркетингових каналів -- діагностика маркетингової політики -- канали інноваційної продукції -- конкурентні переваги
Анотація: Управління та формування маркетингових каналів промислових підприємств на інноваційних засадах, концептуальні засади розподілу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сигида, Любов Олексіївна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)