Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегментація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-48 
1.
Шифр: mvuk/2007/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 1
Зміст:
Зав'ялова, Г. В. Практика оподаткування транспортного засобу / Г. В. Зав'ялова. - С.8-9
Яковлева, М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні / М. Яковлева. - С.10-11
Сокол, М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні / М. Сокол. - С.11-16
Омельчук, О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах / О. Омельчук. - С.17-20
Масієнко, Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами / Ю. Масієнко. - С.21-22
Раупов, Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України / Р. Раупов. - С.23-27
Гаврилова, І. Ринок косметики: сегментація перемагає / І. Гаврилова. - С.30-31
Ажнюк, Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей / Ю. Ажнюк, І. Чучка. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств / В. Шумейко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладунов, О. Регіональний аспект інноваційної діяльності / О. Гладунов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Добривечір, А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень / А. Добривечір. - С.44-45
Дочинець, Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області / Н. Дочинець. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик. - С.52-59
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Швиданенко, О. А.
    Внутрішня природа та сучасна конфігурація глобального ринку [] / О. А. Швиданенко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2007. - N 2. - С. 143-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
   
Кл.слова (ненормовані):
Глобалізація світового фінансового простору -- Сегментація фінансового ринку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.
658(075.8)
М 58


    Мізюк, Б. М.
    Стратегічне управління [] : підручник / Б. М. Мізюк. - 2-ге вид., переробл. і допов. - Л. : Магнолія плюс, 2006. - 392 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 966-8340-57-4 : 042.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегії -- стратегии -- планування -- планирование -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия -- управління ризиком -- управление риском -- інформаційні технології -- информационные технологии -- конкуренция -- конкуренція -- стратегічна сегментація -- стратегическая сегментация -- стратегічні інвестиції -- стратегические инвестиции
Анотація: Становлення та розвиток стратегічного управління, основні процеси формування та реалізації стратегії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
339.138(075.8)
Г11


    Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
    Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, Олена Вікторівна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
Шифр: apek/2007/11
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2007р. N 11
Зміст:
Дем"яненко, І. В. Інвестиційно- інноваційний чинник економічного зростання / І. В. Дем"яненко, А. В. Буряк. - С.3-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваноньків, О. О. Політика держави щодо інвестиційної діяльності в Україні та перспективи прямого іноземного інвестування / О. О. Іваноньків. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Лігоненко, Л. О. Нові стратегічні завдання державної політики щодо розвитку підприємництва в Україні / Л. О. Лігоненко. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Пенькова, О. Г. Конкурентоспроможність національної економіки в умовах глобалізації / О. Г. Пенькова ; 26-31
Шевченко, О. М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції / О. М. Шевченко. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Білошапка, В. А. Сучасні пріоритети наукових досліджень професійного розвитку менеджерів у міжнародному бізнесі / В. А. Білошапка, Ю. Є. Кулик. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищенко, І. М. Системний підхід до проблем управління посередницькими організаціями / І. М. Грищенко. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Долгополова, О. В. Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки / О. В. Долгополова. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, Н. О. Методи оцінки конкурентоспроможності продукції м"ясопереробних підприємств / Н. О. Лисенко. - С.61-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Парсяк, В. Н. Визначення змісту та типологія корпорацій у контексті поширення корпоративних відносин на невиробничу сферу / В. Н. Парсяк, І. М. Драгомирова. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Роговий, А. В. Оцінка використання фінансового планування в діяльності акціонерних товариств Чернігівського регіону / А. В. Роговий. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситнік, О. Д. Оцінка персоналу в системі мотивації / О. Д. Ситнік, О. А. Ковальчук. - С.84-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Солопенко, Р. І. Методика забезпечення обгрунтування управлінських рішень у системі міжнародного маркетингового менеджменту авіаційного підприємства / Р. І. Солопенко. - С.88-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Дочинець, Н. М. Методика вимірювання розвитку консьюмеризму в регіоні / Н. М. Дочинець. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінчук, Т. О. Нова парадигма сільського розвитку Європейського Союзу: перспективи для України / Т. О. Зінчук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кампо, Г. М. Дослідження зовнішнього середовища функціонування суб*єктів малого бізнесу в Закарпатській області / Г. М. Кампо. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкова, О. М. Молодіжне житлове кредитування як метод стимулювання позитивних демографічних процесів в Україні / О. М. Волкова. - С.125-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Дем*янишин, В. Г. Концептуальні засади бюджетної доктрини України / В. Г. Дем*янишин. - С.133-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпінський, Б. А. Реалізація ресурсного потенціалу податкових органів як метод нарощування податкових надходжень до бюджету держави / Б. А. Карпінський, Н. С. Залуцька. - С.141-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Мамонтенко, Н. С. Метод эффективного использования инвестиций в инновации / Н. С. Мамонтенко. - С.150-156. - Библиогр. в конце ст.
Ніконова, М. В. Механізм часткової компенсації як складова активізації використання аграріями векселів / М. В. Ніконова. - С.157-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибалка, О. О. Підходи до управління прибутком банку / О. О. Рибалка. - С.161-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимошенко, О. П. Особливості капіталізації банківської системи в умовах трансформаціної економіки / О. П. Тимошенко. - С.167-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткачук, Н. М. Капітал банку як економічна категорія / Н. М. Ткачук. - С.173-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, В. І. Порівняльний аналіз основних показників капіталізації банківських систем України та Росії / В. І. Шевченко. - С.179-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, Л. П. Механізм наповнення соціальних фондів коштами / Л. П. Шевчук. - С.184-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Дутка, С. М. Формування агроенергетичного технопарку на порушених землях і забезпечення його економічності та надійності / С. М. Дутка. - С.189-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайловська, О. В. Глобальне інформаційне середовище інвестиційної діяльності: сутність і структура / О. В. Михайловська. - С.199-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
339.138(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко. - 2-ге вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2006. - 151 с. : рис., табл. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-X : 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- стратегія росту -- стратегия роста -- управління портфелем -- управление портфелем -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- стратегія диференціації -- стратегия дифференциации -- стратегія позиціонування -- стратегия позиционирования -- стратегический маркетинг -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговое стратегическое планирование -- стратегія диверсифікації -- стратегия диверсификации -- стратегія ринкового лідера -- стратегия рыночного лидера -- стратегія послідовників -- стратегия последователей -- стратегія нішерів -- стратегия нишеров -- стратегія челенджерів -- стратегия челенджеров
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.


    Шевченко, О. М.
    Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції [Текст] / О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління національним господарством
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- сегментація -- бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.


    Долгополова, О. В.
    Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки [Текст] / О. В. Долгополова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління підприємствами
   
Кл.слова (ненормовані):
сегментація -- сегмент ринку -- макросегментація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.


    Гаврилова, І.
    Ринок косметики: сегментація перемагає [] / І. Гаврилова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 30-31 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Хімічна промисловість
   
Кл.слова (ненормовані):
парфумерно- косметический ринок -- побутова хімія -- декоративна косметика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.
331.101.26(477)(075)
Г 85


    Грішнова, Олена Антонівна.
    Економіка праці та соціально-трудові відносини [] / О. А. Грішнова. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 559 с. : табл. - Бібліогр. в кінці глав; Словник: с.530-559. - ISBN 966-620-222-0 : 058.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)24я73
Рубрики: Економіка праці
   Соціально-трудові відносини

   
Кл.слова (ненормовані):
трудовий потенціал -- трудовой потенциал -- відтворення населення -- воспроизведение населения -- людський потенціал -- человеческий потенциал -- ринок праці -- рынок труда -- кон'юнктура ринку -- коньюнктура рынка -- інфраструктура ринку -- инфраструктура рынка -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- зайнятість населення -- занятость населения -- безробіття -- безработица -- соціальний захист -- социальная защита -- регулювання зайнятості -- регулирование занятости -- самомаркетинг -- професійне резюме -- профессиональное резюме -- трудова кар'єра -- трудовая карьера -- трудовиий контракт -- трудовой контракт -- трудове життя -- трудовая жизнь -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- наймані працівники -- наемные работники -- об'єднання роботодавців -- объединение работодателей -- колективні договори -- коллективные договора -- колективні угоди -- коллективные соглашения -- оплата праці -- оплата труда -- охорона праці -- охрана труда -- організація праці -- организация труда -- соціально-демографічні процеси -- социально-демографические процессы -- міграційні процеси -- миграционные процессы -- доходи населення -- доходы населения -- рівень життя -- уровень жизни -- поділ праці -- разделение труда -- кооперувння праці -- кооперирование труда -- трудовий процес -- трудовой процесс -- раціоналізація -- рационализация -- дисципліна праці -- дисциплина труда -- нормування праці -- нормирование труда -- режим праці -- режим работы -- ефективність праці -- эффективность труда -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- рентабельність -- рентабельность -- заробітна плата -- зароботная плата -- тарифна система -- тарифная система -- безтарифна оплата -- безтарифная оплата -- мінімальна зарплата -- минимальная зарплата -- планування праці -- планирование труда -- трудові показники -- трудовые показатели -- бізнес-план -- бизнес-план -- економічний аналіз -- экономический анализ -- аудит -- міжнародна організація праці -- международная организация труда -- кодекс праці -- трудовой кодекс -- інтелектуальний потенціал -- интелектуальный потенциал
Анотація: Питання формування, розподілу та використання трудових ресурсів, механізм функціонування ринку праці, державного регулювання зайнятості населення і соціального захисту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Знайти схожі

11.
339.138(075.8)
Ш 66


    Шканова, О. М.
    Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг
Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
338.486(075.8)
М 26


    Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7.
   Ч. 2. - 427 с. : табл. - Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426. - ISBN 966-301-084-3 : 42.00 грн
УДК
ББК 75.814я73 + 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інформаційні системи -- маркетинговые информационные системы -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- сегментація туристичного ринку -- сегментация туристического рынка -- турпродукт -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- туристичний брендинг -- туристический брендинг
Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
339.138(075.8)
В 22


    Вачевський, М. В.
    Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики [] : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 256 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 196-201. - ISBN 966-8568-18-4 : 018.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий ринок -- промышленный рынок -- товарна політика -- товарная политика -- ціноутворення -- ценообразование -- фінансовий маркетинг послуг -- финансовый маркетинг услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- некомерційні організації -- некомерческие организации -- ємність та сегментація ринку -- емность и сигментация рынка -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- туризм Карпатського регіону -- туризм Карпатского региога -- маркетингова культура -- етика маркетингу -- этика маркетинга
Анотація: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Скотний, В.Г.; Вачевський, О.М.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

14.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
366.1(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Поведение потребителей [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв. - К. : Знання, 2004. - 364 с. : табл., рис. - Лит.: с. 357-364. - ISBN 966-8148-31-2 : 022.30 грн
УДК
ББК 65.9(4Укр)421.2-803я73
Рубрики: Торгівля--Споживачі--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
факторы поведения -- фактори поведінки -- этапы принятия решений -- етапи прийняття рішень -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- покупці -- покупатели -- споживачі -- потребители
Анотація: Основные культурные, социальные, личностные и психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, модели потребительського поведения и принятия решений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

17.
336.71(477)(075.8)
Ж 86


    Жуков, Святослав Августович.
    Маркетинг в банку [] : опорний конспект: навч. посібник / Жуков Святослав Августович. - К. : Кондор, 2008. - 180, [1] с. : табл. - Бібліогр.: 179-180 с. - ISBN 978-966-351-153-5 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)262.10я73
Рубрики: Банки--Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
банківська система України -- банковская система Украины -- Национальний банк Украины -- Національний банк України -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- товарна політика -- товарная политика -- банківські операції -- банковские операции -- цінова політика банку -- ценовая политика банка -- збутова політика -- политика сбыта -- комуникационная политика банка -- комунікаційна політика банку -- реклама у банку -- контроль маркетингу в банку -- контроль маркетинга в банке -- депозитний ринок -- депозитный рынок -- платіжний баланс -- платежный баланс -- банковский менеджмент -- банківський менеджмент
Анотація: Основні засади маркетингової діяльності в банках.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
658.8(075.8)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - Київ : Кондор, 2007. - 362 с. : табл. - Бібліогр. в кінці теми. - ISBN 978-966-351-050-7 : 55.00 грн, 49.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- сегментація ринку покупців -- маркетингова діяльність підприємства -- торговельна марка -- конкурентоздатність товару -- маркетингова цінова політика -- маркетингова логістика -- маркетингові комунікації
Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Осовська, Г. В. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

19.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

20.


    Зозульов, О.
    Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку [] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 21-23. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
сегментація ринку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

21.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

22.
Шифр: uapr/2010/8
   Журнал

Україна: аспекти праці [Текст]. - К. : Праця, 1995 - . - Виходить 8 раз на рік
2010р. N 8
Зміст:
Дроздова, Л. Шляхи подолання абсолютної бідності в Україні / Л. Дроздова. - С.3-7
Кудінова, А. Культурний капітал: соціально-економічний аналіз / А. Кудінова. - С.8-12
Зайцев, Ю. Проблеми дослідження системи мотивації найманої праці в умовах становлення постіндустріального суспільства / Ю. Зайцев, д. Верба. - С.13-19
Маслєннікова, В. Нові підходи державної політики до забезпечення прав осіб з інвалідністю у сіері праці / В. Маслєннікова. - С.20-25
Сливка, О. Основні елементи регіонального соціально-економічного механізму людського розвитку / О. Сливка. - С.26-30
Гугул, О. Управління професійною підготовкою персоналу корпорації / О. Гугул. - С.31-35
Варецька, О. Сегментація персоналу: стратегічний вибір / О. Варецька. - С.36-43
Хромов, М. Європейський досвід удосконалення розвитку людського капіталу на базі управління освітою і професійною підготовкою персоналу / М. Хромов. - С.44-49
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.


    Варецька, О.
    Сегментація персоналу: стратегічний вибір [] / О. Варецька // Україна: аспекти праці. - 2010. - N 8. - С. 36-43
Рубрики: Персонал--Управління--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

24.
Шифр: frvv/2011/2
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 2
Зміст:
Бутенко, Н. В. Сегментація ринку товарів промислового призначення / Н. В. Бутенко. - С.3-9. - Л-ра в кінці ст.
Дараган, В. П. Аналіз кредитоспроможності банків-контрагентів - цільова функція управління на ринку міжбанківського кредитування / В. П. Дараган. - С.10-13. - Л-ра в кінці ст.
Гвоздь, В. С. Оцінка впливу зовнішніх ринків на економіку України / В. С. Гвоздь. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст.
Мехтієв, Е. О. Місце банківського сектору в грошово-кредитній системі / Е. О. Мехтієв. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст.
Олофінський, О. О. Малий бізнес як сучасний механізм розв'язання соціально-економічних проблем в Україні / О. О. Олофінський. - С.22-27. - Л-ра в кінці ст.
Піжук, О. І. Інституційне забезпечення соціально-економічного розвитку з урахуванням гендерної складової / О. І. Піжук. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст.
Шабліна, Я. В. Вплив ТНК на конкурентоспроможність економіки України / Я. В. Шабліна. - С.33-37. - Л-ра в кінці ст.
Шевчук, Н. В. Узагальнення існуючих рекомендацій щодо виміру показників багатофакторної продуктивності / Н. В. Шевчук. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст.
Школенко, О. Б. Моделі захисту вітчизняних товаровиробників: теоретико-методичні засади та особливості застосування / О. Б. Школенко. - С.42-44. - Л-ра в кінці ст.
Токар, В. В. Інституційні основи інтеграційної політики України в посткризовий період / В. В. Токар. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст.
Баженова, О. В. Аналіз наслідків впливу світової фінансово-економічної кризи на стан економічної безпеки України / О. В. Баженова, І. С. Чорнодід. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст.
Циганюк, А. В. Методичні підходи щодо аналізу досягнення цілей стратегії розвитку економіки України / А. В. Циганюк. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст.
Пенькова, О. Г. Методологія прогнозування основних макроекономічних показників на довгостроковий період / О. Г. Пенькова. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст.
Руденко, Т. В. Захист інетересів споживачів від проявів недобросовісної конкуренції / Т. В. Руденко. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст.
Якимчук, Т. П. Методика розрахунку показників облігаційної позики підприємства-емітента / Т. П. Якимчук. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст.
Щербак, В. Г. Особливості інноваційного використання інтелектуального капіталу / В. Г. Щербак, В. М. Щербак. - С.72-73. - Л-ра в кінці ст.
Сітнікова, Н. П. Домінанта людського розвитку в системі стратегічного планування на наднаціональному і національному рівнях / Н. П. Сітнікова. - С.74-81. - Л-ра в кінці ст.
Шахова, Т. В. Механізм реалізації державної інвестиційної політики щодо підтримки корпорацій / Т. В. Шахова. - С.82-85. - Л-ра в кінці ст.
Ганущак-Єфіменко, Л. М. Кібернетична модель інноваційного процесу / Л. М. Ганущак-Єфіменко. - С.86-87. - Л-ра в кінці ст.
Балашова, Р. І. Особливості методу інноваційного планування туристичної діяльності / Р. І. Балашова. - С.88-92. - Л-ра в кінці ст.
Зелінська, Г. О. Освітній менеджмент в умовах інноваційного соціально-економічного розвитку регіону / Г. О. Зелінська. - С.93-96. - Л-ра в кінці ст.
Струк, Н. П. Методичні підходи щодо розрахунку ціни на послуги підприємств газотранспортної та газорозподільної системи / Н. П. Струк. - С.97-99. - Л-ра в кінці ст.
Сергієнко, О. М. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва в Україні / О. М. Сергієнко. - С.100-103. - Л-ра в кінці ст.
Ковшова, І. О. Процес багаторівневої сегментації для підприємств на ринку корпоративних продажів послуг зв'язку / І. О. Ковшова. - С.104-107. - Л-ра в кінці ст.
Ревуцька, Т. В. Аналіз розвитку европейського та вітчизняного ринку транспортно-експедиторських послуг / Т. В. Ревуцька. - С.108-110
Кл.слова: Л-РА В КІНЦІ СТ.
Головко, Л. О. Ринок акціонерного капіталу в Україні / Л. О. Головко. - С.111-113. - Л-ра в кінці ст.
Котирло, О. О. Роль комерційних банків на ринку цінних паперів України / О. О. Котирло. - С.114-116. - Л-ра в кінці ст.
Коваль, П. Ф. Зовнішні фактори, які обумовлюють вимоги до туристичних центрів / П. Ф. Коваль, К. Г. Бриль. - С.117-121. - Л-ра в кінці ст.
Кубіцький, Ю. С. Тенденції розвитку системи управління сільськими територіями в Україні в кінці ХХ - на початку ХХІ століття / Ю. С. Кубіцький. - С.122-126. - Л-ра в кінці ст.
Білик, М. Д. Моделювання фінансової стійкості банку в умовах кризи / М. Д. Білик, Л. В. Савченко. - С.127-134. - Л-ра в кінці ст.
Лагутіна, З. В. Альтернативні ресурсно-календарні моделі управління будівельними проектами з державою часткою інвестування / З. В. Лагутіна. - С.135-137. - Л-ра в кінці ст.
Михайловська, О. В. Макроекономічне регулювання ресурсного забезпечення видавничо-поліграфічної галузі / О. В. Михайловська. - С.138-143. - Л-ра в кінці ст.
Нагайчук, В. В. Проблеми прибутковості підприємств спиртової промисловості та шляхи їхнього вирішення / В. В. Нагайчук. - С.144-148. - Л-ра в кінці ст.
Сердюк, Т. В. Перспективи впорвадження саморегулювання в будівництві / Т. В. Сердюк. - С.149-154. - Л-ра в кінці ст.
Шафорост, Я. П. Зниження витрат виробництва та собівартості продукції як важливий фактор зростання прибутку підприємства / Я. П. Шафорост. - С.155-159. - Л-ра в кінці ст.
Стасюк, О. М. Стратегічні напрями розвитку малого бізнесу в галузі залізничного транспорту: методологічні основи / О. М. Стасюк. - С.160-167. - Л-ра в кінці ст.
Корецький, Б. М. Формування регіональної політики держави на базі інструментів стратегування розвитку територій / Б. М. Корецький, Т. В. Мамрош. - С.168-173. - Л-ра в кінці ст.
Панухник, О. В. Регіон як самодостатня система: проблеми забезпечення / О. В. Панухник. - С.174-176. - Л-ра в кінці ст.
Ніколаєнко, І. В. Методологічні підходи до управління економічними ризиками в регіоні / І. В. Ніколаєнко. - С.177-180. - Л-ра в кінці ст.
Гордей, О. Д. Особливості функціонування системи фінансового забезпечення рівня життя населення / О. Д. Гордей. - С.181-185. - Л-ра в кінці ст.
Федорович, І. В. Процес відтворення основних виробничих засобів та його особливості для лінейної частини магістральних газопроводів / І. В. Федорович. - С.186-188. - Л-ра в кінці ст.
Смірнова, О. М. До питання оскарження результатів податкового контролю: звичайні ціни / О. М. Смірнова. - С.189-192. - Л-ра в кінці ст.
Довбуш, Н. Є. Сутність бюджетування на підприємствах малого і середнього бізнесу / Н. Є. Довбуш. - С.193-196. - Л-ра в кінці ст.
Запухляк, І. Б. Моделювання енергомісткості транспортування природного газу / І. Б. Запухляк, С. А. Побігун. - С.197-200. - Л-ра в кінці ст.
Дзюба, О. В. Аналіз та шляхи удосконалення адміністрування податку на додану вартість через вплив нормативно-правових актів на фінансово-господарську діяльність банків / О. В. Дзюба. - С.201-205. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

25.


    Бутенко, Н. В.
    Сегментація ринку товарів промислового призначення [] / Н. В. Бутенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - N 2. - С. 3-9. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Товари--Ринок--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

26.
658(075.8)
К41


    Кіндрацька, Галина Іванівна.
    Стратегічний менеджмент [] : навч. посібник / Г. І. Кіндрацька. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 406 с. : табл. - Дод.: с. 339-392. - Л-ра: с. 393-399. - Предм. покажч.: с. 400-407. - ISBN 978-966-346-495-4 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
концепція управління організацією -- концепция управления организацией -- визначення місії -- определение миссии -- цілі організації -- цели организации -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічна діагностика -- стратегическая диагностика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- методи генерації -- методы генерации -- аналіз стратегічних альтернатив -- анализ стратегических альтернатив -- вибір стратегії організації -- выбор стратегии организации -- управління реалізацією стратегії -- управление реализацией стратегии -- стратегічні зміни -- стратегические изменения -- портфельний аналіз -- портфельный анализ -- аналіз галузевої привабливості -- анализ отрастевой привлекательности -- оцінка вибраної стратегії -- оценка выбраной стратегии -- аналіз макрооточення -- анализ макроокружения
Анотація: Формування місії та цілей, стратегічного менеджменту організації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

27.
658.8(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, С. А. Солнцев. - М. : Рыбари ; К. : Знання, 2008. - 643 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Прил.: с. 293-635. - Лит.: с. 636-643. - ISBN 978-966-346-311-7 (Знання). - ISBN 978-5-93763-007-0 (Рыбари) : 77.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація маркетингових досліджень -- классификация маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- ринкові запити -- рыночные запросы -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- споживацька мотивація -- потребительская мотивация -- статистична перевірка гіпотез -- статистическая проверка гипотез -- стратегія збуту -- стратегия сбыта
Анотація: Теоретические и практические наработки ведущих зарубежных и отечественных специалистов в области маркетинговых исследований: вопросы теории и методологии планирования, организации и проведения маркетинговых исследований и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Солнцев, Сергей Алексеевич
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

28.
007.51:621.865.8
П 64


    Потапова, Родмонга Кондратьевна.
    Речевое управление роботом [] / Р. К. Потапова. - М. : Радио и связь, 1989. - 248 с. : рис., табл. - Лит.: с. 242-246. - ISBN 5-256-00267-8 : 2.30 р.
УДК
ББК 32.816
Рубрики: Робототехніка--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
робототехнические системы -- робототехнічні системи -- речевая информация -- мовна інформація -- лингвистическая информация -- лінгвістична інформація -- синтезирующие устройства -- синтезуючі пристрої -- лингвостатистические правила -- лінгвостатистичні правила -- экспертные устройства -- експертні пристрої -- речевой диалог -- мовний діалог -- автоматическое распознавание речи -- автоматичне розпізнавання мови -- сегментация речи -- сегментація мови
Анотація: Постановка и развитие робототехнических задач с использованием речевой связи "человек-машина", представлена классификация роботов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

29.
007.52:681.5
Т 38


   
    Техническое зрение роботов [] / В. И. Мошкин [и др.] ; под общ. ред. Ю. Г. Якушенкова. - М. : Машиностроение, 1990. - 272 с. : рис., табл. - Лит.: с. 261-264. - ISBN 5-217-00467-3 : 1.20 р.
УДК
ББК 32.816
Рубрики: Робототехніка--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
видеоинформация -- відеоінформація -- сегментация изображений -- сегментація зображень -- источники оптического излучения -- джерела оптичного випромінювання -- приемники оптического излучения -- приймачі оптичного випромінювання -- мозаичные преобразователи -- мозаїчні перетворювачі -- фотореле -- спектроанализаторы -- спектроаналізатори -- видеопроцессоры -- відеопроцесори -- системы автоматического наведения -- системи автоматичного наведення -- мобильные роботы -- мобільні роботи
Анотація: Принципы построения и выбора структуры аппаратных, программных и аппаратно-программных средств систем технического зрения промышленных роботов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мошкин, Владимир Иванович; Петров, Андрей Александрович; Титов, Виталий Семенович; Якушенков, Юрий Григорьевич
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

30.
007.52
Х 79


    Хорн, Бертольд Клаус Поль.
    Зрение роботов [] = Robot Vision / Б. К. П. Хорн ; пер. с англ. И. М. Бродской, Е. Ю. Зуевой, А. Ю. Каргашина ; под ред. Е. И. Кугушева, Ю. А. Садова. - М. : Мир, 1989. - 487 с. : рис. - Прил.: с. 441-458. - Лит.: с. 459-482. - Предм. указ.: с. 483-487. - ISBN 5-03-000570-6 : 2.80 р.
УДК
ББК 32.816
Рубрики: Робототехніка--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
бинарные изображения -- бінарні зображення -- сегментация изображений -- сегментація зображень -- дискретные изображения -- дискретні зображення -- карта отражательной способности -- карта відбивної здатності -- оптические потоки -- оптичні потоки -- сферические образы -- сферичні образи -- пассивная навигация -- пасивна навігація -- мондрианы -- мондріани -- стереофотометрия -- стереофотометрія -- фотограмметрия -- фотограмметрія -- стереовидения -- стереобачення
Анотація: Принципы построения и методы проектирования визуальных средств робототехнических систем, методы анализа зрительной информации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бродская, И. М. \пер.\; Зуева, Е. Ю. \пер.\; Каргашин, А. Ю. \пер.\; Кугушев, Е. И. \ред.\; Садов, Ю. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 1-30    31-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)