Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торгова реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
659.127
Т46


    Тихоновский, Владимир Григорьевич.
    Торговая реклама и основы декорирования [] : учеб. для средних проф.-техн. училищ / В. Г. Тихоновский. - Изд. 3-е, перераб. и доп. - М. : Высш. шк., 1987. - 159 с. : ил. - Библиогр.: с. 156-158. - 0.30 р.
УДК
ББК 65.9(2)421 + 85.127
Рубрики: Торгова реклама--СРСР, 20 ст.--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
торгова реклама -- торговая реклама -- декорирование -- декорування -- витрина магазина -- вітрина магазину -- места продажи -- місця продажу -- декорирование витрин -- декорування вітрин
Анотація: Раскрываются задачи, функции и роль торговой рекламы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
МИСТ (1), ВВ (1), АБ (1)
Свободны: МИСТ (1), ВВ (1), АБ (1)
Знайти схожі

2.
339.1(075.8)
Б20


    Балджи, Марина Дмитрівна.
    Економіка та організація торгівлі [] : навч. посіб. / М. Д. Балджи, І. А. Допіра, В. О. Однолько. - Київ : Кондор, 2017. - 365, [3] с. : рис. - Глосарій: с. 360-363. - Літ.: с. 364-365. - ISBN 978-617-7458-43-1 : 270.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Економіка--Організація--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
функції торгівлі -- внутрішня торгівля -- організаційні форми торгівлі -- державне регулювання торгівлі -- роздрібна торгівля -- структура торгівельних підприємств -- оптові посередники -- організаційна культура торгівлі -- ринкова торгівля -- оптові посередники -- структура торгівлі -- форми продажу товарів -- товаропостачання роздрібної торгівлі -- перевезення товарів -- тарне господарство -- транспортно-експедиційні операції -- позамагазинні форми продажу товарів -- торговельне обслуговування покупців -- торгова реклама -- організація праці в торгівлі
Анотація: Особливості організації і технології торгових процесів та їх вплив на ефективність комерційної діяльності суб'єктів ринкових відносин.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Допіра, Ірина Анатоліївна; Однолько, Вікторія Олександрівна
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)