Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Аграрні підприємства -- Маркетинг -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Артімонова, І. В.
    Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємств [] / І. В. Артімонова // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 5. - С. 46-51. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Аграрні підприємства--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Тарасюк, Андрій Васильович.
    Особливості управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства [] / А. В. Тарасюк // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 17. - С. 70-78 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрні підприємства--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетинговою діяльністю -- проблеми маркетингу аграрних підприємств -- функції маркетнгу -- модель маркетингової діяльності

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)