Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Позашкільні заклади -- Екологічна освіта -- Бердичів, місто (Житомирська область), 21 ст., поч.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
37:316.422](091):908(477.42)(082)
Р68


. "Роль педагога у впровадженні інноваційних технологій в освітній процес: історія та сьогодення", науково-краєзнавча конференція (2023 ; Житомир-Бердичів)

    Рощенюк, О. А.
    Створення "Зеленого лабіринту" як еколого-розвивального середовища в ландшафтному озелененні закладів позашкільної освіти [] / О. А. Рощенюк // Матеріали регіональної науково-краєзнавчої конференції "Роль педагога у впровадженні інноваційних технологій в освітній процес: історія та сьогодення" прсвяченої 100-річчю від дня народження Заслуженого вчителя Української РСР А. П. Кащука, 8-9 травня 2023 р. / [Т. В. Бабійчук та ін. ; упоряд. П. С. Скавронський]. - Бердичів : ФОП Мельник М. В., 2023. - С. 107-116 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-7254-58-3
УДК
ББК 74.2(4УКР-4ЖИТ) + 26.890(4УКР-4ЖИТ)
Рубрики: Позашкільні заклади--Екологічна освіта--Бердичів, місто (Житомирська область), 21 ст., поч.
   Бердичів, місто (Житомирська область)--Позашкільні заклади--Екологічна освіта, 21 ст., поч.
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта Житомирщини -- позашкільні заклади Житомирщини -- екологічна освіта -- зелений лабіринт -- життєві компетентності -- предметні компетентності
Анотація: Стаття спрямована на розуміння ролі, яка в екологічному вихованні та освіті відводиться створенню екологічно-розвиваючого середовища в позашкільному закладі. Автор розкриває питання озеленення закладів освіти, створення умов для розвитку, самореалізації дітей, формування життєвих та предметних компетентностей. На прикладі реалізації проекту по озелененню "Зелений лабіринт" представлений яскравий, самобутній досвід пізнання і взаємодії дитини з природою через експериментально-дослідницьку, інтелектуальну, трудову, природоохоронну, художньо-творчу, ігрову діяльність.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бабійчук, Тамара Василівна; Баранов, Андрій Вікторович; Бейдик, Олександр Олексійович; Беценко, Тетяна Петрівна; Скавронський, Павло Степанович \упоряд.\; Національна спілка краєзнавців України; Комунальний заклад "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради. Кафедра психології; Житомирська обласна організація НСКУ; Управління освіти і науки Бердичівської міської ради; "Роль педагога у впровадженні інноваційних технологій в освітній процес: історія та сьогодення", науково-краєзнавча конференція(2023 ; Житомир-Бердичів)

Є примірники у відділах: всього 2 : КР (2)
Вільні: КР (2)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)