Пошуковий запит: <.>S=Реклама -- Правове регулювання -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5 |
>1.
|
Курчин, О. Підстави та форми господарської відповідальності суб'єктів розміщення зовнішньої реклами [] / О. Курчин> // Підприємництво, господарство і право. - 2011. - N 4. - С. 147-150. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Реклама--Правове регулювання--Україна Господарська діяльність--Відповідальність--Україна Кл.слова (ненормовані): господарська відповдальність, підстави, форми, зовнішня реклама.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Курчин, О. Органи місцевого самоврядування та захист їх прав у відносинах, пов'язаних із розміщенням реклами [] / О. Курчин> // Право України. - 2011. - N 3. - С. 284-290. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 0132-1331 Рубрики: Місцеве самоврядування--Україна Реклама--Правове регулювання--Україна Кл.слова (ненормовані): захист прав, органи місцевого самоврядування, зовнішня реклама.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Воєводін, Б. В. Теорія розпізнавального комерційного оформлення (трейд дрес - trad dress) та її використання в рекламі [] / Б. В. Воєводін> // Часопис Київського університету права. - 2013. - N 2. - С. 245-250. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Реклама--Правове регулювання--Україна Торговельна марка--Правова охорона--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Марченко, О. Структура механізму адміністративно-правового забезпечення рекламних послуг [] / О. Марченко> // Юридичний вісник = Юридический вестник : наук.видання. - 2015. - N 1. - С. 91-95. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1561-4999 Рубрики: Реклама--Правове регулювання--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Воєводін, Б. Етика, естетика реклами й суспільна мораль [] / Б. Воєводін> // Юридичний вісник = Юридический вестник : наук.видання. - 2015. - N 1. - С. 96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1561-4999 Рубрики: Реклама--правове регулювання--Україна Реклама--Етичні аспекти--Україна Суспільна свідомість
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|