Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Туристична індустрія -- Маркетинг -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гаврилюк, А. М.
    Про ціннісні засади маркетингового конструкту "образ - імідж - бренд - репутація території" як пріоритету державної політики в сфері туризму в Україні [] / А. М. Гаврилюк // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 1. - С. 76-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туристична індустрія--Маркетинг--Україна
   Державна політика--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


   
    Маркетинг як інструмент управління інноваційним розвитком туристичної сфери регіону [] / А. В. Завгородній [та ін.] // Регіон. екон. - 2020. - N 4. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Регіональна економіка--Розвиток--Україна
   Туристична індустрія--Інноваційний розвиток--Управління--Україна

   Туристична індустрія--Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
рекреація -- ринок туристичних послуг -- інновації туризму -- інфраструктура -- туристичні потоки -- стратегія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Завгородній, А. В.; Крупіца, І. В.; Павлюк, С. І.; Лагодієнко, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)