Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Голубков, Евгений Петрович$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.24
Г62


    Голубков, Евгений Петрович.
    Какое принять решение? Практикум хозяйственника [] / Е. П. Голубков ; [ред. Н. И. Балашова]. - М. : Экономика, 1990. - 188 с. : граф., табл. - Прил.: с.161-185. - Лит.: с. 186. - ISBN 5-282-00743-6 : 00.65 р.
УДК
ББК 65.050.0
Рубрики: Методи управління--Практичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішення -- принятие решения -- реалізація рішення -- реализация решения -- управлінські проблеми -- управленческие проблемы -- руководитель -- керівник -- маркетинг -- ділові ігри -- деловые игры -- методи обоснование решений -- методы обгрунтування рішень
Анотація: Совершенствование принятия планово-управленческих решений - важный резерв повышения эффективности труда руководителя. Логика и этапы процесса подготовки и принятия решения, роль и функции руководителя в этом процессе наглядно демонстрируются в книге путем разбора конкретных ситуаций.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Балашова, Н. И. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
339.138(038)=161.1
Г62


    Голубков, Евгений Петрович.
    Маркетинг [] : словарь / Е. П. Голубков. - Москва : Экономика : Дело ЛТД, 1994. - 157, [3] с. : рис. - Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159. - ISBN 5-86461-153-0 : 210.000 крб
УДК
ББК 65.050.24я2
Рубрики: Маркетинг--Словники--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- контроль маркетинга -- контроль маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- функции маркетинга -- функції маркетингу -- планирование -- планування -- ценообразование -- ціноутворення -- выбор рынков -- вибір ринків -- термины -- терміни -- словари -- словники
Анотація: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)