Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Колупаєва, А.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
376-056.26
І-65


   
    Інклюзивне навчання [] : досвід упровадження / [І. Луценко та ін. ; ред. рада: М. Мосієнко та ін. ; упоряд. А. Колупаєва]. - К. : Шк. світ, 2015. - 197, [3] с. : іл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - Дод.: с. 182-199. - ISBN 978-617-7287-12-3 : 64.34 грн
УДК
ББК 74.3-24
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- діти з особливими потребами -- дети с особыми потребностями -- психологічний супровід -- психологическое сопровождение -- організація інклюзивного навчання -- организация инклюзивного обучения -- асистент вчителя -- ассистент учителя -- технології інклюзивного навчання -- технологии инклюзивного обучения
Анотація: Книжка дає законодавчу базу для інклюзивного навчання в загальноосвітніх закладах України, розкриває досвід зарубіжних країн та представляє конкретні розробки вітчизняних авторів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Луценко, Інна; Романовська, Діана; Кирилецька, Людмила; Саранчук, Людмила; Мосієнко, М. \ред.\; Голубенко, М. \ред.\; Шаповал, Т. \ред.\; Харук, Г. \ред.\; Колупаєва, А. \упоряд.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: posh/2017/2
   Журнал

Початкова школа [Текст]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. N 2
Зміст:
Митник, О. Взаємодія вчителів, учнів та їхніх батьків у навчально-виховному процесі як підгрунття щасливого дитинства / О. Митник, С. Манзер, Н. Цілик. - С.6-9
Охріменко, Л. Організація групової роботи учнів під час вивчення української мови в початкових класах / Л. Охріменко. - С.10-13. - Літ. в кінці ст.
Берник, О. Душа нашого народу в піснях : інтегрований урок літературного читання та музичного мистецтва : (4 клас) / О. Берник, М. Кривко. - С.14-16
Лапіна, А. Лінгвістичний аналіз тексту - запорука розуміння художнього твору учнями початкових класів / А. Лапіна, В. Плювака. - С.17-18. - Літ. в кінці ст.
Митник, О. Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання / О. Митник, С. Швець, Г. Буряк. - С.18-21
Міцкан, Т. Прищеплення доброти і милосердя під час вивчення творів Лесі Українки / Т. Міцкан. - С.22-25
Чабайовська, М. Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі / М. Чабайовська, С. Шароварко. - С.25-28. - Літ. в кінці ст.
Ярош, І. Віршований урок з української мови для 4 класу / І. Ярош. - С.29-31
Рикова, О. Використання задач екологічного та краєзнавчого змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів / О. Рикова. - С.31-33. - Літ. в кінці ст.
Ліщук, Г. Математичні задачі з природничим сюжетом / Г. Ліщук. - С.33-35
Зінченко, Н. Брейн-ринг з правил пожежної безпеки / Н. Зінченко. - С.36-37
Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / В. Гречук. - С.38
Лиходід, О. Уроки малювання форм у третьому та четвертому класах / О. Лиходід. - С.39-41
Передерій, О. Розвиток емоційно-вольових якостей учнів на уроках рукоділля в вальдорфській школі / О. Передерій. - С.41-42. - Літ. в кінці ст.
Білоконна, Н. Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня / Н. Білоконна. - С.43-46. - Літ. в кінці ст.
Колупаєва, А. Інклюзія - соціальна модель устрою суспільства / А. Колупаєва, О. Таранченко. - С.47-50. - Літ. в кінці ст.
Дзьоба, О. Веселі фізкультхвилинки / О. Дзьоба. - С.51-52. - Літ. в кінці ст.
Шевченко, Е. Сценарій свята "Тиждень математики" / Е. Шевченко. - С.53-55
Ткач, І. Свято Букваря / І. Ткач. - С.56-59
Суховєєва, Н. "Родина, родина - це вся Україна..." : (відкритий захід за участі 3-А класу) / Н. Суховєєва. - С.59-61
Ягупа, І. Екологічний проект як один із засобів екологічного виховання / І. Ягупа. - С.62-63
Войтків, М. Зима іде, свята несе / М. Войтків. - С.64
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: pips/2017/1
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Луговий, В. І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.5-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015 - 2025 рр. / В. Г. Кузь. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Воротникова, І. П. Освітня політика впровадження ІКТ для професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Просіна, О. В. Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у викладанні предметів мистецького циклу / О. В. Просіна. - С.33-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцол, С. Ю. Міфологічні механізми інтерпретації особистісного досвіду в контексті самопроектування особистості / С. Ю. Гуцол. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Страцинська, І. А. Про емоційні проблеми педагогічних працівників і можливість депресії / І. А. Страцинська. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Яніцька-Панек, Т. Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці / Т. Яніцька-Панек. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Колупаєва, А. А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами / А. А. Колупаєва, Л. В. Наконечна. - С.57-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янова, Л. Б. Освітні потреби дорослої людини в умовах сучасної цивілізації / Л. Б. Лук'янова. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Дука, О. А. Андрагогічні засади організації нової системи навчання персоналу державної кримінально-виконавчої служби України / О. А. Дука. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Березівська, Л. Д. Проект єдиної школи в Україні про дванадцятирічну загальну середню освіту (1917 - 1920 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.77-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Колупаєва, А.
    Інклюзія - соціальна модель устрою суспільства [] / А. Колупаєва, О. Таранченко // Початкова школа. - 2017. - N 2. - С. 47-50. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Інклюзивна освіта--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Таранченко, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.


    Колупаєва, А. А.
    Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами [] / А. А. Колупаєва, Л. В. Наконечна // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2017. - N 1. - С. 57-63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Інклюзивна освіта--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Наконечна, Л. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: odnv/2018/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : наук., навч., інформ. журнал. - К. : Пед. преса, 2014 - . - ISSN 23122781. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 1
Зміст:
Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / А. Колупаєва. - С.7-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинчук, О. Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи / О. Мартинчук. - С.14-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Ефименко, М. Онтогенетичний принцип у корекційному фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень / М. Ефименко, М. Мога. - С.29-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартиненко, І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинного генезу / І. Мартиненко. - С.36-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Хохліна, О. Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань / О. Хохліна. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Зелінська-Любченко, К. Проблема подолання моторної алалії у дітей в умовах закладу освіти / К. Зелінська-Любченко. - С.55-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / І. Луценко. - С.64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Озерова, Т. Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору : (на прикладі Запорізької області) / Т. Озерова. - С.72-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Удич, З. Формування предметно-просторового інклюзивного освітнього середовища / З. Удич. - С.85-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Колупаєва, А.
    Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами [] / А. Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 1. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: odnv/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : наук., навч., інформ. журнал. - К. : Пед. преса, 2014 - . - ISSN 23122781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1
Зміст:
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти. - С.9-14
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти. - С.15-17
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів / А. Колупаєва, О. Таранченко. - С.18-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Крокер, Ш. Політика підтримки інклюзії : канадський досвід / Ш. Крокер. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху / Н. Адамюк [и др.]. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти / Н. Воронська. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями / О. Боряк. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи / О. Плужник. - С.61-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку / О. Бабяк. - С.67-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії / Н. Коніна. - С.76-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Колупаєва, А.
    Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів [] / А. Колупаєва, О. Таранченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 1. - С. 18-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта--Кваліфіковані робітники--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Таранченко, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)