Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мальований, Ю.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
Шифр: shos/2010/3
   Журнал

Шлях освіти [Текст]. - К. : Пед. преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2010р. N 3
Зміст:
Савченко, О. Досвід реформування української освіти: уроки і подальший поступ / О. Савченко. - С.2-6
Мальований, Ю. Зупинка, рівносильна рухові назад / Ю. Мальований. - С.7-9
Мелман, М. Освіта для стійкого розвитку: сліпі і слон / М. Мелман. - С.10-11
Пометун, О. Освіта для стійкого розвитку інновація ХХІ століття / О. Пометун. - С.12-17
Проскура, О. Друге століття освітнього закладу в Берліні - Будинку Песталоцці-Фребеля / О. Проскура. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Приходченко, К. Середовищний підхід до навчання та виховання молоді / К. Приходченко. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Вайнтрауб, М. Критерій оцінювання якості навчання в ПТНЗ / М. Вайнтрауб. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Білецька, С. Еволюція образу дитини: Ж.-Ж. Русо як основоположник теорії педоцентризму / С. Білецька. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Домбровська, Л. Історико-освітній аспект українського часопису "Правда" (Львів, 1867-1898 рр.) / Л. Домбровська. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Ваховський, Л. Ідеї гуманізму у французькій філософії освіти: історико-педагогічний аспект / Л. Ваховський, Т. ХарченкоЛ. Баско. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Вертій, О. За законами роду / О. Вертій. - С.45-48
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Мальований, Ю.
    Зупинка, рівносильна рухові назад [] / Ю. Мальований // Шлях освіти. - 2010. - N 3. - С. 7-9
Рубрики: Загальна середня освіта--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: shos/2013/2
   Журнал

Шлях освіти [Текст]. - К. : Пед. преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 2
Зміст:
Тарутіна, З. Є. Потенціал використання досягнень точних наук в освіті / З. Є. Тарутіна. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст.
Загірняк, М. В. Реформування вищої освіти України за вимогами міжнародної стандартної класифікації освіти / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.6-12. - Л-ра в кінці ст.
Волик, Л. В. Дитячі соціальні мережі: безпека та он-лайн загрози / Л. В. Волик. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст.
Дебич, М. А. Світові явища інтеграції у вищій освіті та перспективи участі України в європейських проектах / М. А. Дебич. - С.18-20
Сидоренко, О. Л. Зовнішнє незалежне оцінювання як механізм і об'єкт державно-громадського управління освітою в Україні / О. Л. Сидоренко. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст.
Коваль, Т. В. Опір вищої освіти німецькомовних країн явищу ринковізації / Т. В. Коваль. - С.27-30. - Л-ра в кінці ст.
Мальований, Ю. І. Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований. - С.31-33
Ловат, Т. Дж. Міжконфесійна освіта та феноменологічний метод / Т. Дж. Ловат. - С.33-35. - Л-ра в кінці ст.
Болсун, С. А. Ідеальний образ вихованого педагога / С. А. Болсун. - С.36-37. - Л-ра в кінці ст.
Левітас, Ф. Л. Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас. - С.38-39
Лісова, Н. І. Проблеми дитинства потребують розв'язання / Н. І. Лісова. - С.40-42. - Л-ра в кінці ст.
Янченко, Т. В. Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунтя наукового розвитку педології / Т. В. Янченко. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Мальований, Ю. І.
    Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі [] / Ю. І. Мальований // Шлях освіти. - 2013. - N 2. - С. 31-33
Рубрики: Профорієнтація--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
37.091.3
Ф 79


   
    Форми навчання в школі [] : книга для вчителя / Ю. І. Мальований [та ін.] ; за ред. Ю. І. Мальованого. - К. : Освіта, 1992. - 158, [1] с. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Л-ра: с. 158-159. - ISBN 5-330-01344-5 : 40.00 крб
УДК
ББК 74.202.4
Рубрики: Класно-урочна система навчання--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- дидактические игры -- колоквіуми -- коллоквиумы -- організація навчання -- организация обучения -- форми навчання -- формы обучения -- классно-урочная система -- семінарські заняття -- семинарские занятия
Анотація: Описано форми навчальних занять, що застосовуються в школі: уроки, лекції, семінари, дидактичні ігри, колоквіуми та ін. Які педагогічні можливості кожної з них? Яка з них найдоцільніша в конкретних умовах? Як сконструювати систему занять, що забезпечує найвищу результативність навчання? На ці та інші запитання, повязані з організацією навчання намагаються відповісти автори даної книги.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальований, Ю. І.; Римаренко, В. Є.; Вороніна, Л. П.; Момот, Л. Л.; Мальований, Ю. І. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
Шифр: pips/2014/4
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2014р. N 4
Зміст:
Кремень, В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-10
Луговий, В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.11-20. - Л-ра в кінці ст.
Панок, В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок. - С.21-29. - Л-ра в кінці ст.
Ляшенко, О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.30-35. - Л-ра в кінці ст.
Телелим, В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень / В. М. Телелим, Ю. І. Приходько. - С.36-43. - Л-ра в кінці ст.
Гаврилюк, С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів / С. М. Гаврилюк. - С.44-49. - Л-ра в кінці ст.
Ткаченко, А. В. Трудова комуна Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду / А. В. Ткаченко. - С.50-57. - Л-ра в кінці ст.
Гриньова, М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко. - С.57-63. - Л-ра в кінці ст.
Жданова-Неділько, О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка / О. Г. Жданова-Неділько. - С.63-70. - Л-ра в кінці ст.
Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун. - С.71-75. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60 - 70-ті рр. ХХ ст.) / Н. П. Дічек. - С.76-87. - Л-ра в кінці ст.
Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом / О. В. Карпенко, Л. І. СамчукВ. Є. Бжеська. - С.88-100. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Ляшенко, О. І.
    Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі [] / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2014. - N 4. - С. 30-35. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Профорієнтація--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальований, Ю.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: rish/2015/3
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2015р. N 3
Зміст:
Башук, Л. Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів / Л. Башук. - С.3-6. - Л-ра в кінці ст.
Мальований, Ю. Непідвладний часу / Ю. Мальований. - С.7
Чаговець, Б. Інноваційна модель науково-методичної роботи ліцею як засіб підвищення професіоналізму вчителів / Б. Чаговець. - С.8-13. - Л-ра в кінці ст.
Полякова, В. Організація самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи в умовах профільного освітнього простору: мотиваційний аспект / В. Полякова. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст.
Пасацька, С. Створення умов для усвідомленого професійного самовизначення ліцеїстів засобами профорієнтаційної та профконсультативної роботи / С. Пасацька, Н. Буднік. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст.
Козлова, Н. Моніторинг якості навчання старшокласників - запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / Н. Козлова. - С.21-23. - Л-ра в кінці ст.
Кравченко, Т. Педагогічна підготовка батьків як чинник посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко, Л. Башук. - С.24-28. - Л-ра в кінці ст.
Морін, О. Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання / О. Морін. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст.
Кондрашова, Л. Шляхи активізації інноваційної діяльності вчителів ліцею в умовах профільної освіти / Л. Кондрашова. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст.
Пасацька, С. Національно-патріотичне виховання ліцеїстів засобами позакласної роботи / С. Пасацька. - С.38-40. - Л-ра в кінці ст.
Слюсаренко, М. Задачний підхід до викладання природничих дисциплін в умовах профільного навчання / М. Слюсаренко. - С.41-45. - Л-ра в кінці ст.
Католіченко, О. Підготовка ліцеїстів до інтелектуальних конкурсів: зміст та організаційно-педагогічні умови / О. Католіченко. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст.
Задорожній, В. Використання комп'ютерних технологій під час вивчення курсу фізики / В. Задорожній. - С.51-53. - Л-ра в кінці ст.
Мурза, Л. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики / Л. Мурза. - С.54-57. - Л-ра в кінці ст.
Харитонова, Т. Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках астрономії / Т. Харитонова. - С.58-60. - Л-ра в кінці ст.
Цуркан, А. Вивчення елементів теорії літератури на уроках літератури в старшій ланці середньої загальноосвітньої школи / А. Цуркан. - С.61-64. - Л-ра в кінці ст.
Єрмакова, О. Проектна технологія на уроках літератури / О. Єрмакова. - С.65-67. - Л-ра в кінці ст.
Труханенко, Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування інформаційної компетентності вчителя ліцею / Г. Труханенко. - С.68-71. - Л-ра в кінці ст.
Клім-Клімашевська, А. Освіта дітей з особливими потребами в умовах інклюзії: досвід Польщі / А. Клім-Клімашевська. - С.72-74
Гудар'ян, О. Школа й університет як єдине освітнє середовище / О. Гудар'ян. - С.75-77. - Л-ра в кінці ст.
Коваленко, Л. Криворізький природничо-науковий ліцей: традиції і минуле / Л. Коваленко. - С.78-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Мальований, Ю.
    Непідвладний часу [] / Ю. Мальований // Рідна шк. - 2015. - N 3. - С. 7 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Загальноосвітні школи--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: pips/2017/3
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2017р. N 3
Зміст:
Лященко, О. І. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Лященко, Ю. І. Мальований. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Локшина, О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С.13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Маріуц, І. О. Поступ порівняльної освіти в США / І. О. Маріуц. - С.20-23
Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні / О. М. Шпарик. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Джурило, А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі / А. П. Джурило. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Тименко, М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців / М. М. Тименко. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимків, Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі / Н. М. Тимків. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Чумак, Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти / Л. В. Чумак. - С.60-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Отич, Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів / Д. Д. Отич. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку ХХ ст. / О. П. Міхно. - С.76-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Лященко, О. І.
    На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики [] / О. І. Лященко, Ю. І. Мальований // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2017. - N 3. - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Загальноосвітні школи--Модернізація--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальований, Ю. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)