Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мар'яненко, Л.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: ppts/2011/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2011р. N 3
Зміст:
Рибалко, В. В. Психологічна характеристика творчості, творчої особистості та сутність особистісного підходу до вивчення і розвитку творчого потенціалу у наукових працях К. А. Тимірязєва, П. К. Енгельмейєра, Я. О. Пономарьова, І. М. Семенова, В. В. Давидова, К. К. Платонова / В. В. Рибалко. - С.1-7. - Л-ра: с. 7
Мар'яненко, Л. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. Мар'яненко. - С.8-12
Антонова, Н. О. Ціннісні орієнтації студентів з різним типом готовності до професійної діяльності психолога / Н. О. Антонова. - С.13-24. - Л-ра: с. 23 : табл.
Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик: шкала досвіду агресивних впливів, шкала професійної автономності та шкала професійної мобільності / С. Д. Максименко, О. М. КокунЄ. В. Тополов. - С.25-31. - Л-ра: с. 31 : табл.
Зак, А. З. Диагностика различий в мышлении младших школьников / А. З. Зак. - С.31-36 : формы
Заика, Е. В. Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников / Е. В. Заика. - С.36-43. - Л-ра: с. 43 : рис.
Губенко, А. В. Рекомбинация и синтез свойств и функций объектов как важная составляющая творческого процесса / О. В. Губенко. - С.43-55. - Л-ра: с. 54-55 : рис.
Туник, О. Е. Психологические защиты (тестовая методика) / О. Е. Туник ;. - С.55-62. - Библиогр. в подстрочном примеч. : формы
Горошко, Т. В. Система критеріально-орієнтованого спостереження / Т. В. Горошко. - С.62-71. - Лит.: с. 70-71 : формы
Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокпасників "Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.71-78 : табл.
Харківському факультету психології 10 років. - С.79
Пам'яті Володимира Куєвди. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: ppts/2011/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2011р. N 4
Зміст:
Гущина, Т. В. Захисна та опановуюча поведінка у дисфункціональній сім'і в період кризи / Т. В. Гущина. - С.1-9. - Л-ра в кінці ст.
Поліщук, В. М. Криза 13 років як перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку (дівчатка) / В. М. Поліщук. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Суворова, І. Ю. Вплив культури на формування неформальних молодіжних об'єднань / І. Ю. Суворова. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. : рис.
Д'яков, С. І. Фактори суб'єктності в стресостійкості майбутнього спеціаліста / С. І. Д'яков. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Мар'яненко, Л. В. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. В. Мар'яненко. - С.23-28. - Л-ра в кінці ст.
Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокласників " Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.28-46. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Башук, Л. П. Програма впровадження засобів формування позитивноі мотиваціі до пошуку роботи у безробітноі молоді / Л. П. Башук. - С.47-53
Скуловатова, О. В. Методика аналізу зумовленості життєвого шляху особистості / О. В. Скуловатова. - С.53-58
Зак, О. З. Діагностика відмінностей у мисленні молодших школярів / О. З. Зак. - С.59-61
Ткаченко, О. А. Взаємини психолога і священника : " справожиттєва " практика / О. А. Ткаченко. - С.62-66
Александрова, Н. А. Значення показників функціонування сім'і у професійному самовизначенні старшокласників / Н. А. Александрова. - С.67-70
Білоус, Р. М. Психологічна структура та ознаки професійного наміру особистості / Р. М. Білоус. - С.70-75
Губенко О. В,. Переструктурування як важливий механізм творчості та научіння / О. В, Губенко. - С.75-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Мар'яненко, Л.
    Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя [] / Л. Мар'яненко // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 8-12
Рубрики: Психологія особистості--Особистість педагога
Кл.слова (ненормовані):
особистісна самодетермінація -- личностная самодетерминация -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- педагогічний потенціал -- педагогический потенциал -- педагогічна спрямованість -- педагогическая направленность
Анотація: Розкрито феномен самодетермінації особистості, у зв'язку з яким проводиться аналіз психологічної структури педагогічних здібностей та педагогічного потенціалу вчителя. Пропонується методика дослідження.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Мар'яненко, Л. В.
    Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя [] / Л. В. Мар'яненко // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 4. - С. 23-28. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Вчителі
   Соціальна педагогіка

   Психодіагностика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні здібності -- педагогические способности -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
373.3
М30


    Мар'яненко, Ліана.
    Формування пізнавальної діяльності в молодших школярів [] / Ліана Мар'яненко ; [за ред. Л. Мар'яненко ; ред. рада: М. Мосієнко, М. Голубенко, Т. Шаповал]. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2014. - 122, [6] с. : рис. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - Л-ра: с. 121-122. - ISBN 978-966-2754-27-8 : 26.00 грн
УДК
ББК 74.202.21
Рубрики: Розумове виховання--Початкова школа--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
організаці інтелектуального тренінгу -- организация интеллектуального тренинга -- розвиток просторової уяви -- развитие пространственного воображения -- тренування логічного мислення -- тренировка логического мышления -- понятійно-логічне мислення -- понятийно-логическое мышление -- тренування логічної пам'яті -- тренировки логической памяти -- розвиток творчого мислення -- развитие творческого мышления
Анотація: У книжці подано послідовні етапи цілеспрямованого формування пізнавальних процесів. Також пропонується перелік ігор, завдань, вправ, які сприяють розвитку уяви, образно-логічного, понятійно-логічного, творчого мислення - тобто операційного компонента пізнавальної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мар'яненко, Л. \ ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Голубенко, М. \ред.\; Шаповал, Т. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)