Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мартинець, Л. А.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
Шифр: otrd/2017/5
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 5
Зміст:
Рудницька, С. Ю. Проблема самопроектування особистості: психолого-герменевтичний підхід / С. Ю. Рудницька. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець. - С.11-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, С. І. Застосування технології програмованого навчання під час опанування прийомів долічного письма майбутніми художниками сакрального живопису / С. І. Горбань. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Колярова, А. О. Проблема тілесного досвіду особистості в психологічному дискурсі / А. О. Колярова. - С.18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичевська, Л. Є. Міжособистісне спілкування у "Козацькій світлиці" як чинник зародження прогресивних ідей / Л. Є. Сичевська. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Янковська, Л. М. Психологічний супровід інноваційної діяльності вчителя як чинник розвитку нової української середньої освіти / Л. М. Янковська. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Особливості формувального експкрименту та етапи впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудаковой) - компонента сформованості конкурентноздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальченко, О. П. Від проблеми до успіху: розв'язуємо задачі, граючись : (авторська технологія) / О. П. Гальченко. - С.37-39
Дроботенко, М. М. Практикум з підготовки та написання есе / М. М. Дроботенко. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовський, С. В. Особливості освіти країн Європи та освітні реалії України / С. В. Романовський. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Муранова, Н. П. Компетенції та компетентності в освіті / Н. П. Муранова, Н. Ф. Федорова. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: otrd/2017/6
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 6
Зміст:
Руда, В. Г. Готовність учителя до діяльності з обдарованими учнями / В. Г. Руда. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Колярова, А. О. Здатність особистості до самопроектування: постановка проблеми / А. О. Колярова. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Залучення педагогів до професійного розвитку у неформальній та інформальній освіті / Л. А. Мартинець. - С.15-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, М. Ю. Психологічна діагностика особистісних чинників розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників / М. Ю. Мельник. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелестова, Л. В. Інтелектуальний розвиток старших дошкільників і першокласників: теорія і практика / Л. В. Шелестова. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Білик, Ж. І. Методика та організація навчально-дослідницької діяльності учнів з біології в контексті STEM-підходу в освіті / Ж. І. Білик, К. Г. Постова. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Олійник, Л. Г. Козак очима дитини середнього шкільного віку / Л. Г. Олійник. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Методична база та особливості впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудакової) - компонента сформованості конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.37-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Волошина, В. І. Способи оптимізації навчального процесу, мнемотехнічні прийоми на навчальних заняттях географії / В. І. Волошина. - С.47-50
Гафіатуліна, А. В. Навчально-розвивальна програма формування національної самосвідомості студентської молоді України / А. В. Гафіатуліна. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальченко, М. С. Підтримка та розвиток обдарованих дітей у США / М. С. Гальченко. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Ф. Виникнення та застосування в освіті педагогічної технології "Проект" / Н. Ф. Федорова, Л. І. Ткаченко. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Мартинець, Л. А.
    Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів [] / Л. А. Мартинець // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 5. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вчителі--Саморозвиток

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Мартинець, Л. А.
    Залучення педагогів до професійного розвитку у неформальній та інформальній освіті [] / Л. А. Мартинець // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 6. - С. 15-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Андрагогіка
   Вчителі--Неперервна освіта

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- інформальна освіта -- формальна освіта

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: otrd/2017/7/8
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 7/8
Зміст:
Зелений, П. О. Екологічні компетентності та рівні їх формування у обдарованих старшокласників / П. О. Зелений. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Вдова, Н. П. Психологічний комфорт родини як необхідна умова гармонійного розвитку обдарованої дитини / Н. П. Вдова. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Галайдіда, Г. С. Мандри у пісочному царстві / Г. С. Галайдіда. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Ф. Аналіз теоретичних основ педагогічного проектування / Н. Ф. Федорова. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Факторно-критеріальна модель ефективності управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Бельская, Н. А. Особенности инструментальных ценностей старшеклассников с признаками интелектуально-академической и творческой одарённости / Н. А. Бельская. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Удовиченко, І. В. Професійна компетентність та здатність до інноваційної діяльності вчителів як передумова ефективного навчання випускників середньої освіти / І. В. Удовиченко. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст.
Іноземцева, В. Ю. Формування лідерських якостей у обдарованих дітей / В. Ю. Іноземцева. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Душило, О. В. Літній англомовний табір як комфортно-освітнє середовище для виховання та всебічного розвитку дитини / О. В. Душило. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Методична база та особливості впровадження "Корекційної моделі формування внутрішньої психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" - компонента конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.47-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янчук, Н. В. Тренінгові технології для розвитку комунікативних умінь майбутніх учителів / Н. В. Лук'янчук. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Д. Тренінг з патріотичного виховання дітей / І. Д. Бех, Ж. В. Петрочко, І. В. Кириченко. - С.61-65
Романовський, С. В. Навчання обдарованих учнів, які виявляють схильність до фізико-математичних дисциплін : (експериментальне застосування модернізованих програм з фізики) / С. В. Романовський. - С.66-74
Постова, К. Г. Календарно-тематичне планування з географії для 8-го класу в межах концепції нової української школи / К. Г. Постова. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальченко, М. С. Адаптація навчального змісту для обдарованих дітей у США / М. С. Гальченко. - С.82-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Зубченко, О. С. Застосування ІКТ-технології в освіті Великої Британії / О. С. Зубченко. - С.90-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: otrd/2017/9
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 9
Зміст:
Ткаченко, Л. І. Філософсько-освітні нотатки щодо соціалізації сучасних учнів в Інтернет-просторі / Л. І. Ткаченко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Музиченко, І. В. Психологічні особливості суїцидальної поведінки особистості / І. В. Музиченко. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравчук, О. П. Модель реалізації компетентнісного підходу в процесі конструювання змісту профільного навчання як фактор освітнього розвитку / О. П. Кравчук. - С.16-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Значущість навчальної дисципліни "Управління професійним розвитком учителів" для підготовки керівних педагогічних працівників / Л. А. Мартинець. - С.23-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Концептуальні засади і дизайн "Індивідуальної рефлексивно-інноваційного тренінгу, коучингу (В. Чудакової) як засобів формування інноваційності та конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.26-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальова, О. А. Тренінг "Ефективна комунікація у професійній діяльності вчителя" / О. А. Ковальова. - С.37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліхун, Н. І. Авторська програма з курсу за вибором "Основи дослідницького пошуку" / Н. І. Поліхун. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Ф. Підтримка обдарованої молоді на державному рівні в Іспанії / Н. Ф. Федорова, М. М. Дроботенко. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовский, С. В. Обзор изменений в образовании Украины по результатам экспериментального исследования в Киевском лицее "Интелект" / С. В. Романовский, В. Н. Мадзигон. - С.60-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Мартинець, Л. А.
    Значущість навчальної дисципліни "Управління професійним розвитком учителів" для підготовки керівних педагогічних працівників [] / Л. А. Мартинець // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 9. - С. 23-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вчителі--Підвищення кваліфікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: otrd/2017/10
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 10
Зміст:
Кремень, В. Г. Особистість в інформаційному суспільстві / В. Г. Кремень. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Професійний розвиток учителів у вітчизняній та світовій практиці / Л. А. Мартинець. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Трушковський, К. Ю. Кваліметричні особливості 12-бальної шкали оцінювання знань учнів/студентів / К. Ю. Трушковський. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Оксьон, В. І. "Школа Володимира Лубенка" в Україні - організація та управління художньо-виховним процесом / В. І. Оксьон. - С.21-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Хижняк, А. А. Особливості адаптаційної сфери викладача фізичного виховання в динаміці професійного становлення / А. А. Хижняк. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Прядко, Ж. В. Упровадження інноваційних технологій навчання на заняттях англійської мови / Ж. В. Прядко. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Зміст та особливості впровадження "індивідуальної" програми рефлексивно-інноваційного тренінгу, коучингу - як засобів формування інноваційності та конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.44-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Ющенко, О. В. Обереги своїми руками / О. В. Ющенко. - С.59-61
Головніна, Н. В. Музичний супровід навчальних занять з фізичної культури / Н. В. Головніна. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Ф. Досвід підтримки та розвитку обдарованих дітей в Італії / Н. Ф. Федорова, О. С. Зубченко. - С.67-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Жерліцин, Н. С. Науково-практичні конференції як провідний напрям розвитку професійної компетентності вчителів щодо діяльності з обдарованими учнями / Н. С. Жерліцин. - С.77-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Мартинець, Л. А.
    Факторно-критеріальна модель ефективності управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів [] / Л. А. Мартинець // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 7/8. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вчителі--Професійна діяльність
   Вищі навчальні заклади--Управління


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


    Мартинець, Л. А.
    Професійний розвиток учителів у вітчизняній та світовій практиці [] / Л. А. Мартинець // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 10. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вчителі--Саморозвиток
   Вчителі--Підвищення кваліфікації


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)