Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Примак, Т.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
72я73
Л 83


    Лудченко, А. А.
    Основы научных исследований [] : учебное пособие / А. А. Лудченко, Я. А. Лудченко, Т. А. Примак ; под ред. А. А. Лудченко. - К. : Знання, 2000. - 114 с. - Библиогр.: с.112-113 . - ISBN 966-620-026-0 : 006.49 грн
ББК 72я73
Рубрики: Научные исследования
   
Кл.слова (ненормовані):
методология теоретических исследований -- методология экспериментальных исследований -- правила оформления научно-исследовательских работ -- рецензирование научно-исследовательских работ
Анотація: Рассмотрены методические разработки по формулированию темы, цели и задач научного исследования; методология теоретического и экспериментального исследования; анализ теоретико-экспериментальных исследований и формулирование выводов и предложений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Лудченко, Я.А.; Примак, Т.А.; Лудченко, А.А. \ред.\
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (2)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
Шифр: mvuk/2007/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 1
Зміст:
Зав'ялова, Г. В. Практика оподаткування транспортного засобу / Г. В. Зав'ялова. - С.8-9
Яковлева, М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні / М. Яковлева. - С.10-11
Сокол, М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні / М. Сокол. - С.11-16
Омельчук, О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах / О. Омельчук. - С.17-20
Масієнко, Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами / Ю. Масієнко. - С.21-22
Раупов, Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України / Р. Раупов. - С.23-27
Гаврилова, І. Ринок косметики: сегментація перемагає / І. Гаврилова. - С.30-31
Ажнюк, Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей / Ю. Ажнюк, І. Чучка. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств / В. Шумейко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладунов, О. Регіональний аспект інноваційної діяльності / О. Гладунов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Добривечір, А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень / А. Добривечір. - С.44-45
Дочинець, Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області / Н. Дочинець. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик. - С.52-59
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
658
П 12


    Павленко, А. Ф.
    Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика [] / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с. - Бібліогр.: с. 386-402. - ISBN 966-574-801-7 : 082.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Комунікації
   
Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- коммуникации -- витрати підприємства -- расходы предприятия -- споживчий ринок -- потребительский ринок -- імідж підприємтсва -- имидж предприятия
Анотація: Комплекс маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Войчак, А.В.; Примак, Т.О.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.


    Пилипчук, В.
    Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу [] / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 52-59 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта "бакалавр- магістр" -- маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Примак, Т.; Лилик, І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: mvuk/2007/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 6
Зміст:
Іванова, Л. Особливості маркетингових комунікацій у сфері послуг / Л. Іванова. - С.8-12
Мороз, Л. Стратегії та джерела формування конкурентних переваг на українському ринку пива / Л. Мороз, ю. Савченко. - С.18-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Коптєв, Д. Нові інтегровані технології у сфері BTL / Д. Коптєв, Ю. Бабенко. - С.24-26
Примак, Т. Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра / Т. Примак. - С.27-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, П. Критична маса Інтернету / П. Шевченко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Шрамко, І. Хто кого танцює? / І. Шрамко. - С.45-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Індекс задоволеності споживачів: значення для України. - С.48-51
Лилик, І. УАМ: дослідження можливостей громадських організацій України / І. Лилик. - С.52-56
Лабурцева, О. Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу / О. Лабурцева. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочкіна, Н. Дослідження мотивацій споживачів на ринку послуг мобільного зв'язку України / Н. Кочкіна, С. Сидоренко. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Нова редакція міжнародного процесуального кодексу ICC/ ESOMAR. - С.67-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Примак, Т.
    Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра [] / Т. Примак // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 27-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламне звернення -- рекламні повідомлення

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: etde/2019/2
   Журнал

Економіка та держава [Текст]. - 2004 . - Виходить щомісячно
2019р. N 2
Зміст:
Лозова, Т. І. Організаційно-економічний механізм управління продуктивністю як фактором росту виробничої активності / Т. І. Лозова, Г. Ю. Олійник, А. Ю. Аль-Темейзі. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Голян, В. А. Публічні природоохоронні видатки в умовах децентралізації: стратегія нарощення / В. А. Голян, Т. Ф. Сундук, Л. М. Поліщук. - С.10-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Басюк, Д. І. Трансформація туризму в Україні на принципах сталого розвитку: досвід європейських країн / Д. І. Басюк, Т. Ю. Примак, Н. В. Погуда. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрченко, Ю. Ю. Ключові пріоритети і цільові орієнтири дорожних карт розвитку туризму / Ю. Ю. Юрченко. - С.22-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Босовська, М. В. Мультиатрибутивний підхід до оцінки результативності управління інтеграційними процесами туристичних підприємств / М. В. Босовська [и др.]. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Бойко М. Г., Ведмідь Н. І., Полтавська О. В.
Бондаренко, О. С. Управління фінансовими потоками в контексті оцінки ефективності соціальних інвестицій / О. С. Бондаренко, Н. Г. Савченко. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Свірко, С. В. Функції, завдання, елементи та принципи управлінського обліку в державних закладах вищої освіти / С. В. Свірко. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Чужиков, А. В. Ідентифікація конкурентоспроможності медійних продуктів / А. В. Чужиков. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, Р. О. Управлінський контроль у неприбуткових організаціях / Р. О. Савченко, Н. М. Савченко. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Марчук, Ю. М. Фінансово-економічний механізм лісогосподарювання: особливості та інституціональні передумови формування / Ю. М. Марчук, В. І. Уварова. - С.58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Касперович, Ю. В. Фіскальна безпека держави в умовах гібридної війни / Ю. В. Касперович. - С.64-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Ккачула, С. В. Трансформація механізму реалізації державної фінансової політики соціального розвитку в Україні / С. В. Ккачула. - С.71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кизенко, О. О. Розвиток концепції контролінгової діяльності на підприємстві:від аналітичного обліку до стратегічної трансформації / О. О. Кизенко. - С.77-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Степанова, О. В. Держава добробуту та сучасні процеси трансформації фіскального простору / О. В. Степанова. - С.82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Меліхова, Т. О. Удосконалення методики внутрішнього аудиту розрахунків з постачальниками для підвищення економічної безпеки підприємства / Т. О. Меліхова, О. В. Троян, І. В. Бондаренко. - С.88-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Баранецька, О. В. Деструктивний вплив тероризму на безпекове середовище України / О. В. Баранецька, О. Д. Ладюк, К. С. Гарач. - С.94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Гамова, О. В. Розробка програми аудиту нематеріальних активів на ПАТ "Запорізький залізорудний комбінат" / О. В. Гамова, І. А. Козачок, Н. В. Палюткіна. - С.100-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцишина, Л. К. Дослідження ринку овочів і фруктів в Україні / Л. К. Яцишина. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Стоян, К. С. Необхідність підвищення рівня аналітичної культури туристичних підприємств / К. С. Стоян, В. В. Широка. - С.110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Макаренко, С. С. Концептуальні підходи до діяльності лісогосподарськьких підприємств / С. С. Макаренко. - С.115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Волошин, А. В. Міжнародна конкурентоспроможність українських малих та середніх підприємств / А. В. Волошин. - С.120-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Городко, М. В. Оцінка факторів впливу на функціонування логістичної системи молокопереробних підприємств / М. В. Городко. - С.124-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Чабан, М. Г. Актуальні питання попередження ризику в цивільній авіації України / М. Г. Чабан. - С.130-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайченко, К. С. Методи та моделі формування організаційної структури інноваційно-активного малого підприємства: сутність та практичне значення / К. С. Зайченко. - С.135-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Басюк, Д. І.
    Трансформація туризму в Україні на принципах сталого розвитку: досвід європейських країн [] / Д. І. Басюк, Т. Ю. Примак, Н. В. Погуда // Економіка та держава. - 2019. - N 2. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Трансформації--Україна
   Сталий розвиток--Досвід--Європа

Кл.слова (ненормовані):
готельне господарство -- принципи сталого розвитку -- рівень життя населення -- міжнародний туризм

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Примак, Т. Ю.; Погуда, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)