Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Редько, В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-42 
1.
681.3.06
Б 27


    Басараб, И. А.
    Композиционные базы данных [] / И. А. Басараб, Н. С. Никитченко, В. Н. Редько ; ред. Ю. Е. Кострица. - К. : Либідь, 1992. - 192 с. - Библиогр.: с. 187-190. - ISBN 5-325-00169-8 : 004.30 грн
УДК
ББК 32.973.2-018
Рубрики: Електронно-обчислювальні машини
   Програмування

   Бази даних

   
Кл.слова (ненормовані):
табличні і квазиреляційні бази данних -- табличные и квазиреляционные базы данных -- конструювання програм -- конструирование программ
Анотація: Основные положения композиционного программирования и методология конструирования баз данных и информационных систем.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Никитченко, Н.С.; Редько, В.Н.; Кострица, Ю.Е. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: eshs/2007/44
   Газета

English Language & Culture [Текст] : weekly. Шкільний світ. - К. : Мосієнко М. В., 2000 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 44
Зміст:
Редько, В. Підготовка вчителя іноземної мови до професійної діяльності / В. Редько. - С.3-6
Chugay, O. Home, Sweet Home / O. Chugay. - С.9-10
Vol'f, N. Englishman`s Home / N. Vol'f. - С.13-15
Кл.слова: МОЯ ДОМІВКА
Stepas', S. City and Country Life / S. Stepas'. - С.18-20
Panashchuk, N. Welcome to London / N. Panashchuk. - С.22-24
Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1)
Вільні: ІН (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Редько, В.
    Підготовка вчителя іноземної мови до професійної діяльності [Текст] / В. Редько // English Шкільний світ : Language & Culture Weekly. - 2007. - N 44. - С. 3-6
Рубрики: Мови світу--Вчителі--Педагогічна підготовка
   
Кл.слова (ненормовані):
вчителі іноземної мови -- учителя иностранного языка
Анотація: Що передбачає сучасна система підготовки учительських кадрів? Як досягти професійної майстерності учителя іноземної мови? Як визначити готовність вчителя іноземної мови до професійної діяльності?

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1)
Вільні: ІН (1)

Знайти схожі

4.


    Редько, В.
    Відчинити вікно в інший світ [] / В. Редько, Л. Мамонова, С. Полякова // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журнал. - 2008. - N 1. - С. 22-26
Рубрики: Мови світу--Методика викладання
   
Кл.слова (ненормовані):
комунікативний підхід -- коммуникативный подход

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Мамонова, Людмила; Полякова, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1)
Вільні: ІН (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: vofi/2008/12
   Журнал

Вопросы философии [Текст]. - М. : Наука, 1947 - . - ISSN 0042-8744. - Періодичність f1
2008р. N 12
Зміст:
Шупер, В. А. Россия в глобализованном мире: альтернативы развития / В. А. Шупер. - С.3-21. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Аргонов, В. Ю. Искусственное программирование потребностей человека: путь к деградации или новый стимул развития? / В. Ю. Аргонов. - С.22-37. - Лит. в конце ст.
Кузьмина, Т. А. "Гуляка праздный..." / Т. А. Кузьмина. - С.53-58. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Дубровский, Д. И. Основные категориальные планы проблемы сознания / Д. И. Дубровский. - С.59-75. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Редько, В. Г. Проблема происхождения интеллекта / В. Г. Редько. - С.76-83. - Лит. в конце ст.
Столярова, О. Е. Реляционная онтология А.Н.Уайтхеда и ее конструктивистская интерпретация / О. Е. Столярова. - С.84-103. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Тарароев, Я. В. О двух онтологических парадигмах в генезисе оснований физического знания / Я. В. Тарароев. - С.104-114. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Миргородский, В. Н. Дискуссии об эволюции идей Вл.Соловьева и проблема сущего и бытия / В. Н. Миргородский. - С.115-129. - Примеч.: с.128-129
Вдовина, Г. В. "Моральное бытие" и лингвистические знаки в постсредневековой схоластике / Г. В. Вдовина. - С.130-141. - Примеч.: с.140-141
Скороходова, Т. Г. Традиция в интерпретации мыслителей Бенгальского Возрождения / Т. Г. Скороходова. - С.142-152. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Бурмистров, С. Л. Движущие силы историко-философского процесса в философии неоведантизма / С. Л. Бурмистров. - С.153-162. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Магазов, С. С. Замечания о метафорах в работах Хайдеггера "Бытие и время" и "Время и бытие" / С. С. Магазов. - С.163-173. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Редько, В. Г.
    Проблема происхождения интеллекта [] / В. Г. Редько // Вопросы философии. - 2008. - N 12. - С. 76-83. - Лит. в конце ст. . - ISSN 0042-8744
Рубрики: Мислення
   Інтелект

   Поведінка--Тварини--Роботи



Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: rish/2010/11
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2010р. N 11
Зміст:
Сисоєва, С. Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст.
Міщенко, В. Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко. - С.9-16. - Л-ра в кінці ст.
Кушнір, В. Педагогічні умови формування творчих умінь математично обдарованих учнів / В. Кушнір, Г. КушнірН. Рожкова. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько. - С.23-32. - Л-ра в кінці ст.
Матяш, Н. Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології / Н. Матяш. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст.
Назаренко, Т. Формування системи географічних понять у старшокласників / Т. Назаренко, Н. Шиліна. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст.
Муранова, Н. Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти / Н. Муранова. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст.
Локшин, В. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ / В. Локшин. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Смірнова, О. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної педагогічної діяльності / О. Смірнова. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст.
Столяренко, О. Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі / О. Столяренко. - С.54-60. - Л-ра в кінці ст.
Задорожній, А. Моделювання ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра: пошук підходів / А. Задорожній. - С.60-64. - Л-ра в кінці ст.
Порох, Л. Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська. - С.65-68. - Л-ра в кінці ст.
Романовський, О. Корпоративна культура вищого навчального закладу / О. Романовський, Ю. РомановськаО. Романовська. - С.69-74. - Л-ра в кінці ст.
Шеверун, Н. До проблем змісту іншомовної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Польщі / Н. Шеверун. - С.75-78. - Л-ра в кінці ст.
Ничкало, Н. Педагогіка мистецтва у контексті творчого розвитку суб'єктів освітнього процесу / Н. Ничкало. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Редько, В.
    Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов [] / В. Редько // Рідна шк. - 2010. - N 11. - С. 23-32. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Іспанська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: rish/2011/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2011р. N 1/2
Зміст:
Бех, І. Совість: психологічна сутність та механізм виховання / І. Бех. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст.
Андрущенко, Т. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі / Т. Андрущенко. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст.
Ципко, В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст.
Захаренко, С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Захаренко. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст.
Клокар, Н. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. Клокар. - С.23-29. - Л-ра в кінці ст.
Ільман, В. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман. - С.30-32. - Л-ра в кінці ст.
Курило, В. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу : до 90-річчя Луганського національного університету імені Тараса Шевченка / В. Курило, А. Климов. - С.33-39. - Л-ра в кінці ст.
Бенера, В. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці : друга половина ХІХ - початок ХХ ст. / В. Бенера. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст.
Крутько, О. Навчальне телебачення: погляд у минуле : на матеріалах фахових педагогічних видань України 50 - 80-х років ХХ ст. / О. Крутько. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст.
Дем'яненко, Н. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі (1949 - 2010 роки) / Н. Дем'яненко. - С.49-53. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько. - С.54-55
Липова, Л. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. ВойцехівськийП. Замаскіна. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст.
Громадська, В. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей / В. Громадська. - С.61-63. - Л-ра в кінці ст.
Орішак, Л. Організація роботи педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн / Л. Орішак. - С.64-66
Глушко, О. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О. Глушко. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст.
Секіріна, В. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури / В. Секіріна. - С.71-73. - Л-ра в кінці ст.
Россихіна, О. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію / О. Россихіна. - С.74-76. - Л-ра в кінці ст.
Ковтун, Н. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури / Н. Ковтун. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Редько, В.
    Сучасний підхід до навчання іноземних мов [] / В. Редько // Рідна шк. - 2011. - N 1/2. - С. 54-55 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

11.
Шифр: rish/2011/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2011р. N 8/9
Зміст:
Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік". - С.3
Савченко, О. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко. - С.4-8. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст.
Бойко, А. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко. - С.15-22. - Л-ра в кінці ст.
Пометун, О. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько. - С.28-36. - Л-ра в кінці ст.
Трухан, О. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст.
Скиба, М. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) / М. Скиба. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст.
Червінська, Л. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська. - С.45-47. - Л-ра в кінці ст.
Петрова, А. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки / А. Петрова. - С.48-52. - Л-ра в кінці ст.
Лукашів, В. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв'язку / В. Лукашів. - С.53-57. - Л-ра в кінці ст.
Кабан, Л. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан. - С.58-64. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, Л. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.69-74. - Л-ра в кінці ст.
Березівська, Л. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917 - 1920 роки) / Л. Березівська. - С.75-80. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Редько, В.
    Інтерактивні технології навчання іноземної мови [] / В. Редько // Рідна шк. - 2011. - N 8/9. - С. 28-36. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: rish/2012/12
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2012р. N 12
Зміст:
Бех, І. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Бех. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст.
Сисоєва, С. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку / С. Сисоєва. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5 - 9-ті класи) / В. Редько. - С.13-20
Пасічник, О. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст.
Онопрієнко, В. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст.
Цвєткова, Г. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст.
Шапран, Ю. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст.
Прокоф'єва, М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст.
Набока, О. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока. - С.48-53. - Л-ра в кінці ст.
Кравченко, О. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії / О. Кравченко. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст.
Піддубна, О. Системний аналіз передісторії дитячого оздоровчого табору "Артек" : кінець XVIII - перша чверть XX ст. / О. Піддубна. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст.
Дубасенюк, О. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл / О. Дубасенюк, О. Антонова. - С.65-71
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Редько, В.
    Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5 - 9-ті класи) [] / В. Редько // Рідна шк. - 2012. - N 12. - С. 13-20 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підручники--Іноземні мови--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: rish/2013/4/5
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2013р. N 4/5
Зміст:
Табачник, Д. Освіта є ключовим елементом забезпечення сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей : виступ Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на загальних зборах НАПН України / Д. Табачник. - С.3-6
Кремень, В. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти / В. Кремень. - С.7-12
Слюсаревський, М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. Слюсаревський. - С.13-19. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех. - С.20-25. - Л-ра в кінці ст.
Хоружа, Л. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л. Хоружа, В. Киричок. - С.26-32. - Л-ра в кінці ст.
Кириленко, С. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько. - С.41-52. - Л-ра в кінці ст.
Гупан, Н. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст.
Решетова, І. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ (друга половина ХХ ст.) / І. Решетова. - С.57-62. - Л-ра в кінці ст.
Онищенко, Н. Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір / Н. Онищенко. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст.
Четверта Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2013". - С.68-73
Півстоліття - на педагогічній ниві : до ювілею академіка Миколи Євтуха. - С.75
Вчений, викладач, дослідник, лідер! : до ювілею Марії Гончаренко. - С.76-77
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Редько, В.
    Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов [] / В. Редько // Рідна шк. - 2013. - N 4/5. - С. 41-52. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: rish/2013/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2013р. N 8/9
Зміст:
Кремень, В. Проект сучасної освіти: інноваційна людина / В. Кремень. - С.4-8. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського / І. Бех. - С.9-11. - Л-ра в кінці ст.
Богуш, А. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського / А. Богуш. - С.12-15. - Л-ра в кінці ст.
Калініченко, Н. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко. - С.16-19. - Л-ра в кінці ст.
Завгородня, Т. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, Л. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар. - С.25-28. - Л-ра в кінці ст.
Омельчук, В. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук. - С.28-30. - Л-ра в кінці ст.
Пустовіт, Г. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика / Г. Пустовіт. - С.31-38. - Л-ра в кінці ст.
Гавриш, І. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. КириленкоО. Щербаков. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст.
Кравченко, Т. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя / Т. Кравченко. - С.44-49. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько. - С.50-53
Чернишова, Є. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Чернишова. - С.54-59. - Л-ра в кінці ст.
Цвєткова, Г. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова. - С.60-66. - Л-ра в кінці ст.
Гупан, Н. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації / Н. Гупан. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст.
Шевченко, С. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні (кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.71-76. - Л-ра в кінці ст.
Пугач, А. "Філософія сердечності" для особливої дитини : педагогічні портрети: з нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря / А. Пугач. - С.77-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Редько, В.
    Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі [] / В. Редько // Рідна шк. - 2013. - N 8/9. - С. 50-53 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

19.
Шифр: rish/2013/11
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2013р. N 11
Зміст:
Зязюн, І. Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн. - С.3-12. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек. - С.13-20. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник. - С.21-30. - Л-ра в кінці ст.
Грабовий, А. Модернізація хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.31-35. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, В. Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова. - С.36-41. - Л-ра в кінці ст.
Митник, О. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / О. Митник. - С.42-44. - Л-ра в кінці ст.
Матвієнко, О. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров'я у дітей молодшого шкільного віку / О. Матвієнко. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст.
Махінов, В. Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови / В. Махінов. - С.49-51. - Л-ра в кінці ст.
Кочерга, О. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст.
Доброханська, О. Освітнє середовище ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей учнів / О. Доброханська. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст.
Денисюк, О. Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк, І. КазарянВ., Титаренко Н. Лямічев В. - С.59-62
Затворнюк, О. Формування професійної компетентності майбутніх психологів у позааудиторній діяльності / О. Затворнюк. - С.62-65. - Л-ра в кінці ст.
Нечипоренко, К. Сучасні методи навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу в початковій освіті / К. Нечипоренко. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст.
Полякова, О. Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів / О. Полякова. - С.69-72. - Л-ра в кінці ст.
Шапошнікова, А. Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обгрунтування психолого-педагогічних умов / А. Шапошнікова. - С.73-76. - Л-ра в кінці ст.
Крикун, А. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Редько, В.
    Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему [] / В. Редько, О. Пасічник // Рідна шк. - 2013. - N 11. - С. 21-30. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Іноземна мова--Методика викладання--Вища освіта

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пасічник, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

21.
Шифр: rish/2014/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2014р. N 8/9
Зміст:
Бех, І. Групові феномени у корекційному контексті / І. Бех. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст.
Абсалямова, Я. Роль самоменеджменту в стратегії професійної самореалізації викладача ВНЗ / Я. Абсалямова. - С.9-13. - Л-ра в кінці ст.
Міхненко, Г. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів / Г. Міхненко. - С.14-19. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько. - С.20-31. - Л-ра в кінці ст.
Кучук, С. Теоретичні основи факультативу як форми організації навчання біології у старшій школі / С. Кучук. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст.
Ярова, О. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст.
Шпарик, О. Пошук китайськими освітянами парадигми забезпечення якісної освіти у доробках американських науковців / О. Шпарик. - С.41-45. - Л-ра в кінці ст.
Матяш, Н. Систематизація знань про людину в навчальних програмах і підручниках з біології (1913 - 1931 рр.) / Н. Матяш. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст.
Шевченко, С. Особливості розвитку шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР (50 - 60-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.50-56. - Л-ра в кінці ст.
Монь, А. Управління професійною адаптацією молодих учителів у творчості О. Г. Мороза (1940 - 2007 рр.) / А. Монь. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст.
Моргун, В. Педагогіка добра: від А. Макаренка та В. Сухомлинського до О. Захарченка й І. Зязюна / В. Моргун. - С.61-66. - Л-ра в кінці ст.
"Моє педагогічне щастя" : до ювілею академіка Неллі Ничкало. - С.67-68
Шлях "під знаком географії": від учителя-методиста до директора інституту : до ювілею Олега Топузова. - С.69
Виткалов, С. Нова фестивальна вершина Академії дитячої творчості / С. Виткалов. - С.70-71
Зязюн, І. Сугестологічна природа психологічного досвіду особистості / І. Зязюн. - С.72-79. - Л-ра в кінці ст.
"Умирають майстри, залишаючи спогад як рану..." : пам'яті Івана Зязюна. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

22.


    Редько, В.
    Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення [] / В. Редько // Рідна шк. - 2014. - N 8/9. - С. 20-31. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підручники--Іноземні мови--Загальноосвітні школи
   Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні школи


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

23.
Шифр: rish/2014/11
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2014р. N 11
Зміст:
Кремінь, В. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Кремінь. - С.3-7
Гриневич, Л. Вища освіта України: на шляху інтеграції до європейського освітнього простору / Л. Гриневич. - С.8-13. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів - 2013: проблеми та виклики / В. Редько, О. Пасічник. - С.14-19. - Л-ра в кінці ст.
Пустовіт, Г. Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.20-25. - Л-ра в кінці ст.
Удич, О. Ціннісні орієнтації: багатогранність наукових трактувань / О. Удич. - С.26-31. - Л-ра в кінці ст.
Топузов, О. Створення учнівського комплексу з географії в процесі формування гідрологічних понять у 6-му класі / О. Топузов, В. Надтока. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст.
Орлюк, О. Поняття "регіональна історія" у контексті навчання старшокласників історії України: пошук підходів до визначення / О. Орлюк. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст.
Кизенко, В. Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем комунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст.
Андрійчук, В. Розвиток обдарованості молодших школярів у контексті реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Андрійчук. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст.
Дем'яненко, Н. Становлення педагогіки в навчальному процесі університету України ХІХ ст. Роль особистості. С. С. Гогоцький (1813 - 1889) / Н. Дем'яненко. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів : (друга половина 50-х років ХХ ст.) / Н. Дічек. - С.57-63. - Л-ра в кінці ст.
Ткаченко, Л. Григорій Сковорода: екзистенційні домінанти життєтворення / Л. Ткаченко. - С.64-69. - Л-ра в кінці ст.
Бондаренко, Т. Заклад нової формації - Інститут екології, економіки і права / Т. Бондаренко. - С.70-71
Засєкіна, Т. Всеукраїнська науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника" / Т. Засєкіна, П. Мороз. - С.72-73
Пономаренко, Л. Романтик бібліотечної справи : пам'яті Павли Рогової / Л. Пономаренко. - С.74-75
Кирій, С. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін : бібліографічний список / С. Кирій. - С.77-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

24.


    Редько, В.
    Моніторинг якості навчальних досягнень учнів - 2013: проблеми та виклики [] / В. Редько, О. Пасічник // Рідна шк. - 2014. - N 11. - С. 14-19. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пасічник, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

25.
Шифр: rish/2016/1
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2016р. N 1
Зміст:
Радул, В. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях : (друга половина ХХ століття) / В. Радул. - С.3-10. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв'язання / В. Редько. - С.11-13
Ничкало, С. Естетичне виховання школярів у контексті викликів сучасності / С. Ничкало. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст.
Мартиненко, С. Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір / С. Мартиненко. - С.19-24. - Л-ра в кінці ст.
Кравчук, О. Феномен педагогічного новаторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань / О. Кравчук. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст.
Гусак, Л. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови / Л. Гусак, З. ЛещенкоО. Чухнова. - С.31-36. - Л-ра в кінці ст.
Бережна, Т. Моделювання здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього закладу: обгрунтування структури і критеріїв / Т. Бережна. - С.37-42. - Л-ра в кінці ст.
Костюк, В. Кейс-технології у підготовці судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування: сутність і шляхи реалізації / В. Костюк. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст.
Кузьмич, В. Гуманізація освіти як чинник формування гуманного ставлення до людей похилого віку / В. Кузьмич. - С.48-51. - Л-ра в кінці ст.
Дем'яненко, Н. "Громадівський соціалізм" М. П. Драгоманова: еволюція поглядів, концептуалізація ідей / Н. Дем'яненко. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст.
Березівська, Л. Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу Української революції: за матеріалами журналу "Вільна українська школа" (1917 - 1920) / Л. Березівська. - С.57-62. - Л-ра в кінці ст.
Антипін, Є. Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського / Є. Антипін. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст.
Окольнича, Т. Українські етнографічні дослідження народної педагогіки східних слов'ян : (ХІХ - початок ХХ ст.) / Т. Окольнича. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст.
Пугач, А. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25-річчя від часу заснування / А. Пугач. - С.72-74
Ткаченко, Л. Ідеї В. Сухомлинського - революційний етап у розвитку вітчизняної педагогічної думки / Л. Ткаченко. - С.75-78
Погрібна, Н. Тьюторські технології як чинник модернізації сучасної освіти / Н. Погрібна. - С.78-79
Мануйленко, А. Сільська школа України: сучасний контекст : з досвіду роботи Золотоношківської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області / А. Мануйленко. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

26.


    Редько, В.
    Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв'язання [] / В. Редько // Рідна шк. - 2016. - N 1. - С. 11-13 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підручники--Іноземні мови--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

27.
Шифр: pips/2017/2
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2017р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012 - 2016 рр. і завдання подальшого розвитку / В. Г. Кремень. - С.5-13
Овчарук, О. В. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи / О. В. Овчарук. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні / С. П. Шитікова. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі / В. Г. Редько. - С.28-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Смульсон, М. Л. Задача в інтелектуальній діяльності / М. Л. Смульсон. - С.40-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Панок, В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення / В. Г. Панок. - С.50-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко-Кобилянська, І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на психологічне здоров'я у старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Отич, Д. Д. Проблема релігійного копінгу у сучасній психології / Д. Д. Отич. - С.69-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть / Н. П. Дічек. - С.74-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Хомич, Л. О. "Професійна і неперервна освіта" - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України / Л. О. Хомич. - С.83-85
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

28.


    Редько, В. Г.
    Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [] / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2017. - N 2. - С. 28-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Початкова школа

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

29.
Шифр: pips/2017/4
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2017р. N 4
Зміст:
Кремень, В. Г. 25 років Національній академії педагогічних наук України: здобутки і перспективи / В. Г. Кремень. - С.5-13
Луговий, В. І. Закон базисної організації компетентностей / В. І. Луговий, О. М. СлюсаренкоЖ. В. Таланова. - С.14-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Саух, П. Ю. Соціокультурні тенденції в сучасному молодіжному середовищі: цивілізаційний вимір / П. Ю. Саух. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій / І. Д. Бех. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кириченко, В. І. Патріотизм як ціннісно-смислове підгрунтя просоціальної поведінки підлітків / В. І. Кириченко. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрочко, Ж. В. Зовнішня міграція української молоді: сучасні тенденції та освітні завдання / Ж. В. Петрочко. - С.49-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Комаровська, О. А. Художні цінності сучасних дітей: особливості прояву та діагностування / О. А. Комаровська. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Локшина, О. І. Тенденції і явища у молодіжному середовищі: європейський вимір / О. І. Локшина. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1 - 4 класів: рефлексивний погляд на проблему / В. Г. Редько, Т. К. ПолонськаН. П. Басай. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Музиченко, І. В. Етнічна свідомість: проблема визначення структури та функцій / І. В. Музиченко, Н. Т. Олійник. - С.81-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.


    Редько, В. Г.
    Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1 - 4 класів: рефлексивний погляд на проблему [] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2017. - N 4. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Початкова школа

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Полонська, Т. К.; Басай, Н. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-30    31-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)