Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Циганок, В. М.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Циганок, В. М.
    Методичні засади оцінки ефективності брендування торговельних марок на ринку м'яса птиці [] / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко // Агросвіт : наук.-практ. журн. - 2012. - N 11. - С. 22-28 : табл. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Птахопродукти--Ринок--Маркетинг--Житомир, місто
   Житомир, місто--Птахопродукти--Ринок--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- торгові марки -- торговые марки -- продуктовий ринок -- продуктовый рынок
Анотація: Результати досліджень щодо ефективності дії ключових факторів успіху брендингу в позиціонуванні та просуванні брендів торгових марок виробників продукції м'яса птиці на продуктових ринках м. Житомира, а також дослідження вподобань споживачів стосовно цієї продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гуля, Ю. В.; Ращенко, А. В.; Торгівля. Кооперація 4.08

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)