Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=видавничий бізнес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
655.41(075.8)
Т35


    Теремко, Василь Іванович.
    Основні засади видавничого бізнесу [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2010. - 133, [1] с. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 127-134. - Л-ра: с. 135. - ISBN 978-966-8226-76-2 : 25.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
видавничий бізнес -- издательский бизнес -- видавничий продукт -- издательский продукт -- ризики у видавничому бізнесі -- риски в издательском бизнесе -- етика видавничого бізнесу -- этика в издательском бизнесе
Анотація: У пропоноваму підручнику викладено проблематику видавничого бізнесу та осмислення основних його засад.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
76.18
Б41


    Бейверсток, Елісон.
    Як продавати книги [] / Елісон Бейверсток ; [пер. з англ. С. О. Царьової]. - 2-тє вид. - Харків : Каравела, 2002. - 352 с. - Бібліогр.: с. 350. - Пер. вид. : How to market books. - ISBN 966-8019-26-1 : 20.63 грн
ББК 76.18
Рубрики: Книготоргівля--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
книготоргівля -- видавничий бізнес -- продажа книжок -- маркетинг у видавничому бізнесі -- дизайн рекламних матеріалів -- друк рекламних матеріалів -- реклама у книготоргівлі -- коректурні знаки -- видавнича справа
Анотація: Це повністю переглянуте (і виправлене) видання - необхідний посібник для всіх, хто пов'язаний з видавничим бізнесом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Царьова, С. О. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.


    Булах, Тетяна.
    Інноваційні канали та форми організації рекламної комункації у видавничому бізнесі [] / Т. Булах // Вісн. Кн. палати. - 2020. - N 7. - С. 11-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Видавнича діяльність--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- інноваційна реклама -- книготорговельна галузь -- видавничий бізнес -- рекламна комунікація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)