Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=диференціація продукту<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
330.342.146
Т44


   Тироль, Жан

    Рынки и рыночная власть: теория организации промышленности [Текст] = The theory of Industrial Organization : в 2 т.: [учебник] / Жан Тироль ; под ред. В. М. Гальперина и Н. А. Зенкевича ; пер. с англ. Ю. М. Донца, М. Д. Факировой]. - 2-е изд., испр. . - СПб. : Эконом. шк., 2000. - (Библиотека "Экономической школы" ; Вып. 31).
   Т. 2. - 450 с. : ил. - Библиогр. в конце глав. - Предм. указ. : с. 443-450. - ISBN 5-900428-55-9 : 33.46 грн
УДК
ББК 65.050.1
Рубрики: Ринкова економіка--Промисловість, 20 ст.--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
стратегічна взаємодія -- стратегическое взаимодействие -- цінова конкуренція -- ценовая конкуренция -- динамічна цінова конкуренція -- динамическая ценовая конкуренция -- диференціація продукту -- дифференциация продукта -- нецінова конкуренція -- неценовая конкуренция -- постійні затрати -- постоянные затраты -- накопичення капіталу -- накопление капитала -- стратегічна поведінка -- стратегическое поведение -- нові технології -- новые технологии -- безкоаліційні ігри -- бескоалиционные игры
Анотація: Один из лучших современных учебников по теории несовершенной конкуренции.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гальперин, В. М. \ред.\; Зенкевич, Н. А. \ред.\; Донц, Ю. М. \пер.\; Факирова, М. Д. \пер.\; Институт "Открытое общество"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
334.78:004]"20"(0.062)
Г31


    Гелловей, Скотт.
    Велика четвірка [] = The Four : прихована ДНК Amazon, Apple, Facebook i Google / Скотт Гелловей ; [пер. з англ. М. Смагіної]. - Київ : КМ-БУКС, 2019. - 295, [1] с. - Прим.: с. 265-290. - Алф. покажч.: с. 291-295. - ISBN 978-966-948-018-7 : 187.50 грн
УДК
ББК 65.29 + 32.973
Рубрики: Цифрові технології, 21 ст.--Науково-популярні видання
   Холдингові компанії, 21 ст.--Науково-популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
Amazon -- Apple -- Facebook -- Google -- роздрібна торгівля -- бізнес-стратегії -- експеримент Бенджаміна Лібета -- алгоритм цінності -- ринок цифрової реклами -- ринкова капіталізація -- запозичення інформації -- ефективність брендів -- диференціація продукту -- вертикальна інтеграція -- штучний інтелект -- коефіцієнт продажів -- нестабільність економіки
Анотація: За останніх двадцять років технологічні компанії-гіганти Apple, Amazon, Facebook і Google забезпечили людству більше можливостей для задоволення матеріальних потреб, спілкування, процвітання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Смагіна, М. \пер.\
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)