Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=міжнародне дослідження споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
339.138(075.8)
М34


   
    Marketing: communicating with the consumer. D'Atcy Masius Benton & Bowles [Текст] / With a forward by the Rt. Hon. Peter Walker, mbe, mp Secretary of State for Wales. - London : Mercury Books, 1992. - 198 p. - Текст: англ. - App.: p. 169-189. - Bibliogr.: p. 191-193. - Ind.: p. 194-198 . - ISBN 1-85251-032-3 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- маркетингові рішення -- роздрібна торгівля -- управління функцією міжнародного маркетингу -- міжнародне дослідження споживачів -- кабінетне дослідження
Анотація: The single market will change the nature of marketing in Europe. Businesses will have to decide whether their brands can cross borders and how to develop them in order to facilitate such transferences. This book considers the effects of the single market on marketing, the media, advertising, public relations and retailing. The CBI Initiative 1992 aims to provide British business with information and advice on the most important aspects of the single European Market. The companies that have contributed to the series are all founder members of the CBI.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)