Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міжнародні маркетингові дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
339.138(075.8)
П88


    Пурська, Ірина Степанівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
005.915:339.9](075.8)
М50


   
    Менеджмент зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності [] : (для магістрів) : навч. посіб. / [К. В. Ковтуненко та ін.] ; за ред. К. В. Ковтуненко ; М-во освіти і науки України, Одес. нац. політехн. ун-т. Ін-т бізнесу, економіки та інформац. технологій. - Київ : Центр учб. літ., 2018. - 503, [1] с. : табл., рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-731-5 : 320.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73 + 65.5я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   Зовнішньоекономічна діяльність--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
менеджмент зовнішньоекономічної діяльності -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства -- міжнародний фінансовий менеджмент -- кредитно-розрахункові валютні операції -- платіжний баланс країни -- міжнародний маркетинг -- маркетинг інновацій -- міжнародні маркетингові дослідження -- міжнародна торгівля -- інноваційний розвиток підприємства -- ресурси підприємства -- матеріальне стимулювання персоналу -- управління інноваційними витратами -- управління інноваційними прооектами -- інноваційна політика
Анотація: Розкриті основні положення менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, міжнародному маркетингу, менеджменту міжнародної торгівлі, інноваційному розвитку підприємств та ін.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ковтуненко, К. В.; Коваленко, О. М.; Станіславик, О. В.; Захарченко, В. І.; Ковтуненко, К. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Одеський національний політехнічний університет. Інститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)