Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=организация маркетинговых исследований<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
658.8(075)
П18


    Парсяк, Владимир Никифорович.
    Маркетинговые исследования [] : [учеб. пособие] / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2-е дораб. изд. - К. : Наук. думка, 2000. - 174 с. : рис., табл. - Прил.: с. 138-168. - Л-ра: с. 169-171. - ISBN 966-00-0545-8 : 4.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
организация маркетинговых исследований -- організація маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- направления исследований маркетинга -- напрями досліджень маркетингу -- теории маркетинга -- теорії маркетингу
Анотація: Место и роль маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рогов, Георгий Константинович
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)