Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=організація продажів книг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
76.17
К53


   
    Книжный маркетинг. Руководство к действию [] : [сб. статей] / пер. с англ. Бориса Ленского ; [вступ. ст. С. Кондратова]. - Москва : ТЕРРА, 1996. - 432 с. - Указ.: с. 352-378. - Пер. вид. : Trade book marketing. - ISBN 5-300-00418-9 : 7.66 грн
ББК 76.17 + 65.050.24
Рубрики: Видавнича справа--Маркетинг--Навчальні видання
   Книготоргівля--Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
книжная торговля -- книжкова торгівля -- организация продаж книг -- організація продажів книг -- маркетинг издательской продукции -- маркетинг видавничої продукції -- рынок издательской продукции -- ринок видавничої продукції -- книжный рынок -- книжковий ринок -- книжный маркетинг -- книжковий маркетинг -- маркетинг книг -- маркетинг книг
Анотація: Книжный маркетинг называют мотором современного издательского дела. В сборник вошли подготовленные специалистами американского книгоиздания статьи о различных аспектах маркетинга - концепции, которая не только содействует изданию книг, полезных людям, но и помогает найти самый короткий путь к читателю.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)