Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама лікарських засобів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
659.1
У45


   Україна. Закони.

   
    Закон України "Про рекламу" [] : станом на 1 жовт. 2003 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2003. - 26 с. - (Закони України). - ISBN 966-611-255-8 : 01.83 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304.6
Рубрики: Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламний бізнес -- рекламный бизнес -- рекламні послуги -- рекламные услуги -- рекламна мова -- язык рекламы -- недобросовісна реклама -- недобросовестная реклама -- порівняльна реклама -- сравнительная реклама -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама на телебаченні -- реклама на телевидении -- реклама на радіо -- реклама на радио -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- внутрішня реклама -- внутренняя реклама -- реклама на транспорті -- реклама на транспорте -- реклама зброї -- реклама оружия -- реклама цінних паперів -- реклама ценных бумаг -- прихована реклама -- спрятанная реклама -- рекламні засоби -- рекламные средства -- розповсюджувач реклами -- распостранитель рекламы -- реклама лікарських засобів -- реклама медицынских средств -- реклама алкогольних напоїв -- реклама алкогольных напитков -- реклама тютюнових виробів -- реклама табачных изделий -- рекламодавець -- рекламодатель
Анотація: Цей Закон визначає засади рекламної діяльності в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Верховна Рада України
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

2.
615
Г87


    Громовик, Б. П.
    Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади [] : навч. посіб. / Б. П. Громовик, Г. Д. Гасюк, О. Р. Левицька. - Вінниця : Нова Книга, 2004. - 464 с. : іл. - Літ.: с. 462. - ISBN 966-7890-81-3 : 58.00 грн
УДК
ББК 52.8
Рубрики: Фармація--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
фармацевтичний ринок -- маркетинг фармацевтичного підприємства -- маркетингова політика лікарських засобів -- реклама лікарських засобів -- фармацевтична логістика -- міжнародний фармацевтичний маркетинг -- мерчандайзинг в аптеках
Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню фундаментальних засад фармацевтичного маркетингу і відповідає типовим програмам навчальних дисциплін "Менеджмент і маркетинг у фармації" і "Міжнародний маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки "фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти фармацевтичного маркетингу, а саме: базові засади маркетингу, функціональне забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств, комплексне дослідження фармацевтичного ринку, розроблення комплексу фармацевтичного маркетингу та особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу. Посібник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тестові завдання та відповіді до них. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів та факультетів, провізорам-інтернам і провізорам-організаторам, атакож магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гасюк, Г. Д.; Левицька, О. Р.
Примірників всього: 1
ВСМЛ (1)
Свободны: ВСМЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)